Už dávné neplatí, co se kdysi říkalo a co svým příspěvkem v podstatě říkáte i teď Vy. A to, že: číňan dělá celý týden bez přestávky za misku rýže...
Presne tak. V nekterych regionech jsou mzdy vyssi nez u nas. Takze mytus o cinanech pracujicich za misku ryze neplati. Nehlede na jejich infrastrukturu, maji nejvetsi podil OZE i bez ideologickych prohlaseni, ale maji i stabilni zdroje energie, stavi nove jaderne reaktory, maji hydroelektrarny, dalnice o kterych se na ani nezda, rychlovlaky, ktere jsou srovnatelne s leteckou dopravou, vsude cisto, futuristicke metro atd. Co oni postavili za 30 let a co my? Hlavne ze se na ne divame spatra a okopavame kotniky.
Jak si za to mohou sami? Píšete tady úplné hlouposti ,myslíte že za předražené energie , za předražené železo, za předražené další materialy se dá udělat levně, , Běžte se podivat do třeba za kolik se prodává hutní material a zkuste si z toho vyrobit jedny vrátka nebo dveře nebo i hezký plot k domu a uvidíte kolik co stojí a podotýkám to je plot a ne auto na kterým se podílý i další subdodavatelé, Prostě Evropa se stane zelenou jak někteří magoři chtějí a úplně všechno zaroste trávou a lebedou a pak se budeme všichni ptát už je ta Evropa hodně zelená nebo je to ještě málo a lidi se místo práce a vydělávání peněz budou chodit pást, Třikrát HURÁ HURÁ HURÁ díky Bruselu sme už celý zelený, Já sem taky zelený ale z politiky bruselu a chce se mě z tohoto myšlení hodit šavle
Vzdyt si to zbytecne umele zdrazujeme sami.
Kdyby EU a Evropa jako celek odhodila nesmyslný Green Deal a vrátila se k rozumnému přístupu k životu a k přírodě, šlo by ještě evropský průmysl zachránit. Vraťme podporu uhelným elektrárnám, které, odsířene, přírodě neškodí, stavme jaderné elektrárny velké (další Temelín) i menší modulární, a ve výrobě automobilů se vraťme od pomýlené cesty elektromobilni k jednoduchým novým vozidlům emisní tr. IV. typu Škoda Octavia tour, Golf či Peugeot 307 s cenou okolo 12tis EURO za nový vůz. Vyrábějme levná jednoduchá vozidla bez nesmyslných (dnes z EU narizených) asistentů a kazitek, s motory typu 1,9 tdi či 1,6i, vyhoďme z pohonných hmot bioslozky, podpořme pohon LPG, a do 5-ti let se evropský automobilovy průmysl vzpamatuje. Když k tomu státy podpoří družstevní výstavbu bytů spec. úrokovou sazbou 1%, a hned za pomoci armády neprodyšně uzavřeme hranice EU proti migrantům (a nelegaly důsledně fyzicky vyhostime), lze se ještě zachránit. Jinak - zmar a strašný úpadek.
To je vsechno hezke a rozumne. Ale v EU ideologie vitezi nad rozumem.
Kdyby se autor podíval na statistiky dožití mužů v ČR, tak by zjistil, že průměrný věk dožití mužů je 76,8 roku.
Nikoli 80 nebo 90 let.
Takže jen další manipulace.
A jelikož naše zdravotnictví díky podvodům a rozkrádání strádá a pklesá jeho úroveň je velice pravděpodobné, že se věk začne snižovat podobně jako za doby kdy byl svět nakažen tím Čínským virem.
Vek se bude jistojiste snizovat. Doziva posledni generace se zdravym korinkem. Divam se na parte jsou tam vek umrti: 62, 64, 72 a pak jedna 94. Novejsi generace bude daleko vice postizena civilizacnimi chorobami. Bezte se podivat na onkologii, jake vekove kategorie pacientu tam jsou. Rozhodne ne devadesatilete starenky. Navic nelze mechanicky extrapolovat trend, ktery tady byl, protoze to bylo vlivem faktoru, ktere se vycerpavaji. Vymyceni nakazlivych chorob, lepsi zdravotnictvi. Ale vek cloveka neni neomezeny. Tady ta demagogie, ze se budeme dozivat v plne svezesti 120 let a pak zdravi hupsneme do rakve, aby se mohl posouvat vek odchodu do duchodu, nahrava tem, kteri by nejradeji penize na duchod utratili jinak.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Kdo uteče, vyhraje.