Poslední dobou je trend, Napsat všechny informace v prvním odstavci článku, pak ty samé informace popsat jinými slovy v druhém odstavci článku a zbytek článku rozepisovat podrobněji informace uvedené v prvním odstavci. Kdo to vymyslel a k čemu je to dobré ? Je to strašné dlouhé a nedozvěděl jsem se z čeho byl obviněn a jak se obhájil. Nedozvěděl jsem se, která konkrétní osoba je odpovědná za likvidaci zámku a jejího ředitele a zda zaplatí škodu dobrovolně, nebo na ní bude podána žaloba. Prosím zjistěte si více informací, než o něčem začnete psát.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Novinky by mohly každý týden vydávat žebříček nejdražších prodejen. Takový opak reklamních letáků. Džus za 80 Kč, čokoláda za 500,- máslo za 80,- rajčata za 200,- /kg. Věřím, že po roce by s taktikou falešných slev přestaly. Taky mne to otravuje hledat den v měsíci, kdy cena je normální a zbytek měsíce chodit kolem neprodejného zboží.