Tomu, kdo nedělá dobrovolné domácí úkoly stačí hodnocení "dobrý", tedy za 3.
A co když je žák nadaný a nepotřebuje plnit dobrovolné domácí úkoly a chce se více věnovat něčemu jinému? Asi mám jiné životní zkušenosti, které mne vedou k zavržení dobrovolných domácích úkolů. Považuji to za skrytou šikanu ze strany učitelky, která tak protěžuje svůj předmět a podlézavé žáky.
Jednani ucitelky s dobrovolnymi ukoly povzuji za nespravne! Kdo nebude mit dobrovolny ukol bude znehodnocen se vsemi dusledky. Ukoly musi byt pro vsechny povinne, nebo zadne. A pokuste se reklamovat na tridni schuzce jednani ucitelky. Odnese to vase dite. Chapu kolektivni vzpouru. I tak je v nebezpeci dite “vedouciho” vzpoury. Mam zkusenosti.
A vy jako ke komunikaci s kolegou v práci budete používat překladač? xD Dost naivní...
Asi nesledujete vývoj výpočetní techniky. Nevím, co si představujete pod překladačem. Já mluvím do mobilu česky a on mluví anglicky. To není naivita, to je realita. Představte si, že máte v uchu sluchátko a to vám bude mluvit v mateřštině když kolega bude mluvit jinou řečí. Nevidím v tom problém. Asi jste trochu pozadu, ale ty děti budou žít v budoucnosti!!!
Hlavní problém je jinde. Ty děti mají, stejně jako každý jiný člověk, den dlouhý 24 hodin. Jde o to, čím ho mají vyplnit. Angličtinou, kterou v devadesáti procentech nebudou potřebovat? Nebo něčím užitečnějším? Neumí komunikovat. Mají nedostatky v logickém myšlení ....
Havlík
Duraz na anglictinu je nesmyslny. Ne, že by nebyla dulezita. Ale dnes ma kazde dite v mobilu prekladac, ktery to za nej prelozi. Az budou tyto deti opoustet skolu, bude technika jeste dale a aktivni znalest anglictiny bude potrebna u miziveho procenta občanů. Zese se pripravujeme na “predminulou valku”. To neni pohled do budoucnosti!!
Ano, doprava kolabuje. Ale podívejte se, kdo v těch autech sedí! V naprosté věrčině osobních aut sedí jeden člověk, tedy řidič! Jsem přesvědčen, že minimálně polovina těchto řidičů by mohla jet MHD. Je třeba nahnat drastickým opatřením občany do MHD. Až se jí naučí používat a pochopí, že není tak špatná, třeba u ní zůstanou. Navíc čas ztrávený v MHD nemusí být ztracený. Ja si převážně čtu. To za volantem nemohu.
Porovnavat dan z nemovitosti v ruznych zemich bez znalosti ostatnich dani je nesmysl. Dan z nemovitosti by mela pokryvat sluzby souvisejici s tim, ze nemovitost je. Jde napriklad o budovani a udrzbu komunikaci. Trestat vlastniky nemovitosti za to, ze nemovitost vlastni je protismyslne a hliupe. Investice do nemovitosti (treba i pro vlastni bydleni) je podporovatelne a nemelo by se to trestat vysokou dani. Nezamenujme dan z nemovitost s dani z orijmu!
Z celospolečenského hlediska je žádoucí, aby se dostalo vzdělání všem, kteří na to mají předpoklady. Již to, že si škola může stanovovat libovolné priority je špatně. Mimo největší města není volba určité školy možná. V blízkosti totiž žádná jiná není.
Pokud jde o sociální původ, dal bych naopak body těm, kteří jsou na tom hůře! Není těžké navštěvovat kroužky a vyvíjet další aktivity, pokud jste dobře sociálně zajištěn. Naopak! Děti ze sociálně slabých rodin prokazují, v případě dobrých studijních výsledků, větší odhodlání něčeho v životě dosáhnou! A my je vylučujeme? Z toho jsem velmi smutný. Sám jsem neměl finančně na růžích ustláno. Přesto jsem dostal i vysoké vyznamenání za vědeckou práci.
Nechat na jednotlivých školách přidělování "doplňkových" bodů je kardinální chyba!
Asi si autor plete daň z nemovitosti s daní z příjmu. Daň z nemovitosti by měla pokrývat služby související s tím, že k domu vede ulice, ta je čištěna a v zimě je z ní odstraňován sníh .... A tady je jedno, zda jde o vilu, nebo o trochu zříceninu. Vlastnictví nemovitosti je doporučovaný způsob ekonomického zabezpečení na stáří. To by se mělo trestat?
V prvé řadě bych všechny bezdětné výrazně zdanil. Bez ohledu na to, zda to byla jejich volba, nebo rozhodla příroda. Není to trest!! Byl by to příspěvek pro ty, kteří děti a výlohy s tím spojené mají! Starší generace (a i ti dnes mladí budou jednou staří) musí být živeny mladšími. Nebo ti bezdětní nikdy nepůjdou do důchodu? Bezdětnost z vlastního rozhodnutí považuji za vrchol sobectví a bezohlednosti k ostatní společnosti. Dokonce to propagovat je úchylka.
Také jsem chvíli dělal na šachtě - dole. Také znám příběh mých prarodičů, ktrým Poláci vymlátili okna a zapálili stodolu, protože se tvrdošijně i přes výhružky hlásili k Čechům. Je to tam dodnes složitá a Poláci stále vystrkují růžky. Pražáci to opravdu nechápou a snad ani pochopit nemohou. Některé současné postoje nechápu ani já.
Alternativou je nedělat nic a počkat až z ČR bude neobyvatelná vyprahlá krajina a naše děti nám za to pak jednou poděkují.
Ne nedělat nic, ale nedělat nesmysly! Například: na volných zemědělských plochách nestavět fotovoltaiku, ale pěstovat tam spalitelné rostliny. Ty můžeme spalovat v době, kdy je to třeba. Představují tedy obnovitelné zdroje a akumulátory v jednom. Jsou i jiná řešení. Fotovoltaika je opravdu zdůvodnitelná jen na jinak nevyužitelných plochách, jako jsou třeba střechy. Na "zamědělské půdě" je to zločin.
Problém je skutečně technicky řešitelný - viz níže, řada popsaných řešení. Jedno mají splečné: Objektivní zdražení energije!!!
................
...............
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tomu, kdo nedělá dobrovolné domácí úkoly stačí hodnocení "dobrý", tedy za 3.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Asi je tu na Vaší straně nepochopení toho, co tvrdím. Tak tedy:
Kdybych se v mládí dřel například s češtinou, abych to měl za 1 (což se nikdy nestalo), asi bych dnes uměl perfektně slovní a větný rozbor a znal bych životopisy spisovatelů, ale asi bych se nemohl pochlubit publikační činností v oboru matematiky v časopise akademie věd.
Tak si vyberte.