Vyhláška AETR umožňuje řidičům pracovat v týdnu-tři dny po patnácti hodinách a zbývají dny po třinácti hodinách. Neznám řidiče, který by dobrovolně tenhle ranec hodin odmakal. Ale dopravci to po svých řidičích tvrdě vyžadují. Největší paradox ovšem je ten, že 98% dopravců vykazuje pouze 8,5h denní pracovní dobu. A řidiči berou minimální mzdu. Vše se jim rve do diet, z kterých dopravci neodvadí daně. Ukažte mi dopravce, který zaplatí řidiči skutečné odpracované hodiny, příplatky za přesčas, za práci v noci, za práci o sobotách, nedělích a svátcích. Myslím, že v celé České republice bych je spočítal na prstech jedné ruky. Je to takové novodobé otrokářství. A vláda, ministerstvo práce, ministerstvo dopravy a všechny kontrolní orgány nad tím zavírají oči. A Česmadu jde o řidiče jen z toho důvodu, aby měli koho školit. Kromě školení řidičů toho tahle organizace pro řidiče nic nedělá. Takže mají zřejmě strach o příjem z těchto dost drahých někdy i zbytečných školení. Pokud řidič bude placen od hodiny a dostane všechny příplatky, co mu náleží, bude jich dost. Ten kdo to má v hlavě srovnané, tak jde raději pracovat do zahraničí, kde je tohle samozřejmostí.
Podepisuji
Každá práce má svoje pro i proti, nevím proč by se z toho měla dělat nějaká věda, tím nechci říct že to mají jednoduché, to určitě ne, ale nejsou na světě jedinní. Ale ty kecy o svobodě v kamionu, to mne vždy dorazí. Co to je za svobodu? Můžu si dělat co chci? Činnosti o pauze na smradlavém parkovišti okolo kamionu jsou dost omezené. Možnosti cest jsou taky dost omezené. Nelze si jen tak kdekoliv zastavit, pokochat se, neustále v časovým presu, samota. Svoboda jako prase. K řidičům mám respekt, ale s tou svobodou jsou na tom pomalu hůř než člověk z kolbenky. Ten nemusí při práci močit do petek a po šichtě si může skutečně dělat co chce. Nemluvě o stravě a celkovým životním stylu.
souhlasim,tento clanek my pripada jak naborovy prispevek,nic ve zlem,jezdim pres 24 let na MKD a svobode a kolegialite se da dost polemizovat,proc pan Maverick jak si rika nerekl co ho na te praci fakt stve?Absoutni nedostatek parkovacich mist se socialnim zazemim,debilni prazdninove zakazy,nedostatecne financni ohodnoceni atd atd,proste romantika za volantem uz je pase
Nemusí se přizpůsobit a těm nesmyslům už vůbec NE. Stačí se chovat odpovědně k vlastní zemi a občanům. NEVYVÁŽET levně elektřinu a pak jí nechat draho kupovat občany. Prostě STOP, nebudeme to platit my. Zrušit DPH pro domácnosti atd. Je to jedna z mála věcí kde jsme soběstační, tak toho využijme! A jestli Brusel není ochotný naslouchat? Tak na shledanou my v EU končíme, budete si holt v EU vystačit s větrnými a solárními elektrárnami 🙂 Nenecháme to platit naše občany. Oni nás potřebují a naše platby obvzlášť takže si nějaký bruselský úředník nebude diktovat. A stejně jako poláci nadřadit své zákony nad bláboly EU. Narovnejte už páteř, přestaňte se hrbit a začněte pracovat ve prospěch občanů ČR! Nechcete? OK, Ale v tom případě Vás vyměníme. Nám se zodpovídáte. Váš konec se blíží!
dokonale jste to vystihl,diky moc
To není logické vyústění jednoho zápasu, ale zhruba deseti let neschopnosti ČSLH. Stačí se podívat na výsledky za posledních deset let "18", "20" a Áčka.
presne staci se podivat na soucasne teamy,ktere jsme pred 10 lety porazeli 8,9 i 10 nula dnes?proste nam ujel vlak a bude to trvat dlouhou dobu nez se dostaneme tam kde jsme pred 10 lety byli
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No, my jsme moc malý stát abychom mohli být nezávislí na nikom.
9 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
jasny jako velke prani,iluze si nedelam