Chceme německé platy? Už jen samotné rozhodnutí zahájit přípravy k jeho přijetí je velmi pozitivním signálem pro investory a výrazně nás přiblíží k pověstným "německým platům". Obvykle totiž pak dochází k postupnému zhodnocení měny. Příkladně slovenská koruna měla v době, kdy padlo rozhodnutí o vstupu do ERM kurs 38 Sk/EURO, po roce a půl posílila na 35 Sk/EURO, a do eurozóny vstoupila s kursem 30 Sk/EURO (!). Sk tedy posílila tedy o více než 20% a dá se říci, že o tolik z důvodu přijetí EURa vzrostly slovenské platy a majetek Slováků, pokud jde o vyjádření v EURech. Totéž se v nějaké míře stane v České republice po přijetí rozhodnutí o vstupu do eurozóny. Těším se.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Politik nesmí podnikat? Takový zákaz v zákoně není. Zákon střetu zájmů říká, že podnikat nesmějí jen funkcionáři uvedení v § 2 odst. 1 písm. c) až m) . Andrej Babiš není v žádné funkci, kde by měl zákonem zakázáno podnikat. Nebo ano? To je právě ta potíž s Šafrovým článkem...
Předesílám, že Babiše nevolím, nejsem jeho politický příznivec. Ale musím říci, že tento článek říká v podstatě jen to, že kdo je v politice, nesmí být příliš bohatý. Taková pochybná banalita... Podobného ražení je hlavní článek posledního tištěného vydání FORUM24, kde Pavel Šafr chce po A.Babišovi, aby zlevnil máslo... Tyto články nejsou z gymnaziálního časopisu (kde se dá určitý slepý neférový idealismus chápavě předpokládat), ale napsal je ředitel FORUM24. Někomu to jistě přijde správné - psát o Babišovi apriori negativně, kdykoli je prostor (anebo obecně vytvářet apriorní nenávist proti bohatým lidem). Ztrácíme tím ale rozlišovací schopnost, soudnost, co je spravedlivé a co ne. Novinář má učit čtenáře myslet správně, logicky a s kritickým odstupem. A to u těch článků trochu chybí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To není zrovna přispěvek k lepšímu životnímu prostředí. Namísto, aby se max. rychlost z důvodu celonárodního snížení spotřeby paliva snížila např.na 120 km/h, jako je to v Nizozemí, Belgii a kdoví kde ještě, a zatímco i v Německu jsou desítky kilometrů dlouhé dálniční úseky, kde je max.100 km/h, tak u nás tedy jdeme opačným směrem, že na životním prostředí tolik nezáleží, hlavní je, že si zazávodíme na 150 km/h, i když spotřeba bude o 1l/km vyšší než při 130km/h. Děkuji pěkně.