No to tak praveze neni, to je na tom to vtipne. Dejme tomu ze pojedete z mesta kde jste stal pul hodky v kolone. Male otacky mala teplota vsechno udazene v DPF filtru. Chytnou vas jebnou vam banku do vyfuku a slapnou na to.. tadaaaa saze usazene z kolony vsechny pujdou do mereni a najednou jste neprosel.. proto rikam, ze to jak se to meri je velmi velmi podstatne.
Proto se auto s euro4 proslapava az 4x a vybere ta nejlepsi hodnota,nejcasteji ta posledni. Mam jeste 1.5 dci euro5 2017 a to uz muze technik proslapnout jen jednou 😢 hodnotu mam 0.23 a max je 0.25. Tankuji naftu bez bioslozky,pridavam vif a pod 10 stupnu predehreju bufikem a stejne takova hodnota 🤦♂️ Technik rikal,ze nova auta maji vechny problem na emisich jen ne korejska a japonska. Vsechny ostatni problem 🤔
Zjevne jsi to nepochopil tak ti to vysvetlim jestli jednou , naposledy .. 😄 pokud to budou merit spravne nemam problem.. mam problem pokud to nebudou umet a na zaklade spatne provedeneho mereni budou rozdavat pokuty… neco jako kdyz pred nejakymi lety policie prohrala soud, protoze policista selskym rozumem usoudil ze ma typek sjete gumy a ulozil pokutu xD ..
Otazka spis asi pro ministerstvo dopravy. A jasne,ze nic nezaplatim,kdyz auto v poho proslo emisnim merenim na stk.
Co to meles? 😄 ty asi neco beres ze? 😄 .. to je tak kdyz nevis jak funguje DPF a vypalovani usazenin.. hlupaci jako ty by se nemeli vyjadrovat k tematum o kterych evidentne nic nevi .. i tvoje slavne zebracke bmw proslapnou pred merenim emisi xD …
Nove narizeni ti ten poklad pekne znehodnotilo 😉 uz se to neda ani prodat. Nezbyte ti nic jineho nez jezdit se strachem kdy te lapnou a pak uz konecne konec 😉
Muzes se jen u toho vyfotit a nezapomen dat plny plyn 😉 kdyz tomu tak rozumis ! 😄
Ten kdo ma auto v poho tenhle clanek nezajima a ja se chtel jen podivat na komentare jak tu breci majitele koncernu a presne to sedi 😆
😄 tak urcite no .. 😄 ja se toho nebojim, bojim se buzerace typka jehoz znalosti se rovnaji tem vasim 😄 naposledy na moji octave 2008 kourivost 0,06 a to sem to ani neprotahoval po dalnici 😄 limit je 0,8 .. ja sem uplne v klidu. Ale rikam vam ze kdyz se s tim bude delat tak jak se nema v klidu tam nameri cokoliv.. to same plati pro vase auto , to vam garantuju.. navic 2009 neni nejnovejsi takze jste taky cil 😄 .. obvlast kdyz jezdite jak vy rikate “na spotrebu” pokud mate naftak s dpfkem bez aktivniho vypalovani coz 2009 asi ma tak staci aby vas chytli nekdy kdy jste dlouho nejel nejak rychleji 😉 ..
Postrelena huse se chytla 😅 presne takova auta budou chytat !
Vidime to dnes a denne ty kourici koncerny!!! Musite to furt proslapavat ! Na semaforu,kdyz stojite na cervene ,neutral a plnej kotel ! A z kopce vyradit a plnej kotel ! Do pekla s temahle kramama! Buzerace se vyhnete,kdyz ten poklad odvezete na vrakac. Dostanete 1500 kc 😉 jeste vydelate 👍
Ne neni proboha 😄 Vase technicka znalost je evidentne prumerna az podprumerna u nich neocekavam nic jineho… plyn se musi proslapnout pred samotnym merenim prave proto aby se to odfouklo z usazenin filtru 😄 .. a kdyz nenameri tak co? Pokutka? Vezmete to? Podle zakona je na to namereni az 12 pokusu 😄 .. to nevite ani vy a beztak ani oni.. takove jako jste vy budou pokutovat a dobre vam tak kdyz fandite stupidnimu mereni lidma co nevi jak to funguje a jak se to ma merit.
Mam bmw 525d z roku 2009 najeto 270 tis. Nic neproslapavam ! Spis jezdim na spotrebu. Na emisich to turuje jen jednou max 2x a hodnota kourivosti je 0,01 😉 nevim jak je to u ostatnich znacek,ale asi zadna slava,kdyz se toho tolik bojite 😉
Jestli mate koncern,tak vam ani skvele technicke znalosti nepomuzou a nechte to ekologicky zlikvidovat 😉 ale nejdriv to poradne proslapejte !!! 😆
U alusilu jde udělat výbrus. Pokud se motor přidře, tak nějaké stopy vzniknou, tedy pokud to nejsou mm rýhy. To, co nejde opravit je nikasil, ten se hodně používal u motorek. Mám kamaráda, který je upravoval pro závodní verze, kde měl okolo 600 koní. Tak i vím kolik ta generálka v civilní verzi vyjde. Jo motor je to s nepřímým vstřikem.
Problém u přímovstřikových motorů a to je problém i u motoru BMW, je používání nekvalitního benzínu, kdy vstřikovač se ucpává benzínovými složkami, či karbonem a nerovnoměrně práší, či přímo ostřikuje stěnu válce a smývá olejový film. Doporučuje se vstřikovače po čase demontovat a posílat na stolici pro kontrolu a čištění.
Dalsi nove informace dekuji 😉 ani jsem netusil,ze je rozdil mezi nikasilem a alusilem,ale mam vycteno ze mé bmw ma nikasil. Vstrikovace mam nove i kdyz to na ty stare jezdilo take paradne,ale obcas to pri studenem startu padalo do nouze.Benzin davam obyc,ale davam vif … uz kupuju 5l baleni. Nevim jestli pomaha,ale je to to nejmensi. U AMG motoru jsem si vsiml,ze dochazi k vydreni stejneho mista na vsech valcich a rekl bych,ze se to misto prehriva.
No rozdíl mezi bloky Dacie a BMW trochu je a to v tom že ta úprava je hloubková a dá se udělat 1 výbrus, pokud není nějaká rýha. Taková generálka s novými písty a ventily vyjde na bezmála 150tis. Ale jde to.
To jsem netusil,ze se to vubec brousit da 🤔 a proc by se to melo vlastne brousit,kdyz tam neni zadna ryha ? Na mem 50i mam ryhy na prvnim a ctvrtem valci,ale tlaky stejne jako na ostatnich. A pri cene 7 tis € za torzo neveho motoru bych ani o zadne generalce neuvazoval. A myslim,ze ten motor v m5 e60 nema primy vstrik,takze na vydirani karbonem netrpi jako ty modernejsi prepnovane a primosvtrikove motory kde se tvori karbon na ventilech a odlupuje se do spalovaciho prostoru kde dela paseku.
Tak skoro každý ne a většina z těch, co ho mají, nevyrábí modrou mlhu, když se na to šlápne. Ale právě u čtyřvýfukovych BMW je to vidět poměrně často. Proto se ptám, jestli se to děje i u této V10..
Tak urcite alusil ma .. nikdo by tam nechtel litinove vlozky. Sam mam alusil na N63 a olej bere,ale dle tabulkovych hodnot. Kazdy sportovni motor musi olej brat … jak trochu oleje nebere tak skratka nejede.
Dacia je velmi specifické vozidlo. Je mnohem lehčí než průměrný automobil, většinou mnohem méně výkonná než průměrný automobil. A z podstaty věci si ji často kupují velmi defenzivní řidiči. Rozhodně se tedy nejedná o průměrné hodnoty spalovacích aut ke srovnání. V autě trávím dost času, raději si připlatim a pohybuji se na opačné straně automobilového spektra. Ale rozumím že je za super peníz a její provoz je většinou také velmi ekonomický. Ať vám dobře slouží.
Ty auta z druhe strany mam take co maji 21” RFT vydrzi 35 tis km a sada stoji 35 tisic kc.
Dacie slouzi paradne … dekuji.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Hlasem ? 😆 to vsichni chceme! A hlavne potrebujeme 🙏
Treba i to startovani tlacitkem je dobra vec 👍kamos si za to priplatil do opel astra a nekdy trva i 20 minut nez to nahodi 🤦♂️ u opla mu rekli,ze to za 50 tis opravi 🙈