U alusilu jde udělat výbrus. Pokud se motor přidře, tak nějaké stopy vzniknou, tedy pokud to nejsou mm rýhy. To, co nejde opravit je nikasil, ten se hodně používal u motorek. Mám kamaráda, který je upravoval pro závodní verze, kde měl okolo 600 koní. Tak i vím kolik ta generálka v civilní verzi vyjde. Jo motor je to s nepřímým vstřikem.
Problém u přímovstřikových motorů a to je problém i u motoru BMW, je používání nekvalitního benzínu, kdy vstřikovač se ucpává benzínovými složkami, či karbonem a nerovnoměrně práší, či přímo ostřikuje stěnu válce a smývá olejový film. Doporučuje se vstřikovače po čase demontovat a posílat na stolici pro kontrolu a čištění.
Dalsi nove informace dekuji 😉 ani jsem netusil,ze je rozdil mezi nikasilem a alusilem,ale mam vycteno ze mé bmw ma nikasil. Vstrikovace mam nove i kdyz to na ty stare jezdilo take paradne,ale obcas to pri studenem startu padalo do nouze.Benzin davam obyc,ale davam vif … uz kupuju 5l baleni. Nevim jestli pomaha,ale je to to nejmensi. U AMG motoru jsem si vsiml,ze dochazi k vydreni stejneho mista na vsech valcich a rekl bych,ze se to misto prehriva.
No rozdíl mezi bloky Dacie a BMW trochu je a to v tom že ta úprava je hloubková a dá se udělat 1 výbrus, pokud není nějaká rýha. Taková generálka s novými písty a ventily vyjde na bezmála 150tis. Ale jde to.
To jsem netusil,ze se to vubec brousit da 🤔 a proc by se to melo vlastne brousit,kdyz tam neni zadna ryha ? Na mem 50i mam ryhy na prvnim a ctvrtem valci,ale tlaky stejne jako na ostatnich. A pri cene 7 tis € za torzo neveho motoru bych ani o zadne generalce neuvazoval. A myslim,ze ten motor v m5 e60 nema primy vstrik,takze na vydirani karbonem netrpi jako ty modernejsi prepnovane a primosvtrikove motory kde se tvori karbon na ventilech a odlupuje se do spalovaciho prostoru kde dela paseku.
Tak skoro každý ne a většina z těch, co ho mají, nevyrábí modrou mlhu, když se na to šlápne. Ale právě u čtyřvýfukovych BMW je to vidět poměrně často. Proto se ptám, jestli se to děje i u této V10..
Tak urcite alusil ma .. nikdo by tam nechtel litinove vlozky. Sam mam alusil na N63 a olej bere,ale dle tabulkovych hodnot. Kazdy sportovni motor musi olej brat … jak trochu oleje nebere tak skratka nejede.
Dacia je velmi specifické vozidlo. Je mnohem lehčí než průměrný automobil, většinou mnohem méně výkonná než průměrný automobil. A z podstaty věci si ji často kupují velmi defenzivní řidiči. Rozhodně se tedy nejedná o průměrné hodnoty spalovacích aut ke srovnání. V autě trávím dost času, raději si připlatim a pohybuji se na opačné straně automobilového spektra. Ale rozumím že je za super peníz a její provoz je většinou také velmi ekonomický. Ať vám dobře slouží.
Ty auta z druhe strany mam take co maji 21” RFT vydrzi 35 tis km a sada stoji 35 tisic kc.
Dacie slouzi paradne … dekuji.
Elektro auta opravdu nemusím. Ale průměrná životnost pneu na běžném voze je 80 až 100 tisíc. To má být legrace? Při svižnější jízdě s těším a výkonnějším spalovacím autem může být 50 tisíc km maximum i s velmi kvalitní pneumatikou. Chtělo by to při psaní, nebo kopírování článku trochu přemýšlet 😉
Dacia dokker … prvni vymena zimaku pri 140 tis km kleber … letni continental jeste 2 mm ke kontrolnimu bodu najeto 160 tis ,ale prevazne nemecke dalnice. Takze se da 😉
Tak s ohledem na vaše vytříbené vyjadřování se nedivím, že se o přátelích bavíte v minulém čase 😄 Vemte Dacku, dejte si pár koleček kolem místa kde bydlíte a bude zase dobře ! Hlavně hlava se provětrá.
Budu se ridit vasi radou a pojedu se s ni projet. Hlavne aby se mi tam naprimotal nejakej chytrak co vi vse z doslechu 😉
Kamarádka měla nového Dokera - nebo jak se to jmenuje a po dvou letech šel pryč (kupovali jako nový), další měla Joggera a šel po 6 měsících do světa. Nevím, prostě nebyli spokojeni a přišlo jim vše hrozně fórové. Když se po parkovištích koukám, kde co stojí tak vesměs Dacie vypadá hrozně, orezlý, když to jede se to celý klepe.
Já chápu, že se cena někde projeví, takže sice o Dacii píši jak píši, ale prostě to odpovídá ceně. Službu zajisté odvede, že vás převeze z bodu A do bodu B a tím to končí, pokud to někomu stačí, ať si v tom jezdí. Autu jako takovému se neposmívám, že bych pravil, hele mámo ! Dacia ......., to nedělám u žádné značky, každý jezdí tím co má. Takže mojí lehkou averzi k této značce berte s nadhledem 😄
Ta vznikla z toho co v tom potkávám za řidiče 😄 Buď to má čepičku a žene se to po městě 30 a mimo město 50 a nevíte co řidič provede, nebo nedej bože, co se jemu stane a pak druhý extrém, že si myslí, že mají BMW M3 a podle toho se snaží jezdit, takže vzniká spousta nebezpečných situací - a něco podobného mám s jedničkovou Ovcí, z větší částí je to sazomet, vykuchaný, fčipu 😄, čínský sjetý gumy, ale ono to jede, když už se to rozjede 😄 Opět, ne všichni mají taková auta a takto s tím jezdí. Dost lidí nadává na BMW, AUDI, jo, jezdí jak dobytek, ale pokud to má motor, udělá to brrrrm brrrrm a předjede a to rychle, takže za mě méně nebezpečné než předjíždět s něčím, co má 100 koní a v LPG. 😄
Proto mám rád zimu a sníh, to jsou auta v garážích a na silnicích klid.
Super,ze se nasel odbornik na vsechno 🙏alá kamoska rikala.
Skratka X6 nenecham stat nekde pri nakupech na parkaci 🙈 a motorku do ni nenalozim,takze oslik dokker uz spolehlive vse 7 let obstarava… takhle 👍
Jeste,ze sem si tehdy treba nekoupil za trictvrte mega wv caddy,ted by z toho tekla rez a vylitl bych na emisich 🙈
Čest výjimkám, jinak jde docela o plečky. Takže buďte rád, že vám to drží. Vesměs po 7 let jsou to vylítaný pelechy. Pokud s tím někdo jezdí kolem komína tak to možná bude lepší, ale s takovým nájezdem je lepší koupit něco nového.
A co se poroucha ? Motor nebo prevodovka,protoze vse ostatni jsou stokorunove polozky ktere zvladne vymenit zahradnik nebo kuchar 😉
Mám úplně stejný auto a staré taky 7 let . Me ani ta žárovka nepraskla 😀auto bez investice pokud nebudu počítat servis (olej atd ) mám to na práci a nemohl sem vybrat lip 😀
No ja trosku lhal,ale jen korunove polozky. V 70tis silikonova hadicka snimace diferencniho tlaku pak praska leva predni pruzina 700kc a oba predni svislaky 2x 130kc od febi … vymena jednoducha 😉 na druhou stranu zimni gumy vymena pri 140tis a ty letni vydrzi urcite do 180tis mozna i 200 tis.
Mam jeste dve nemecke premiovky,ale toho dokkra mam nejradeji 😍 odveze i motorku 😉 a vejde se madrace 200x120cm na pekne prespani.
Do Dacie bych nešel ani náhodou. Stále je to sice levné, ale poměrně nekvalitní auto. Možná Duster ne, ale Logany a Dokkery, žádná sláva. Tak nějak sice jezdí, ale musí se často servisovat s drobnými závadami. Tedy alespoň ty, co jsme používali.
Mam 7 let dokkra 1.5 dci najeto 150 tis ,ale uz mi praska zarovka v levem prednim svetle 😢 Za ty penize co to kdysi stalo a za kolik se to da dnes prodat super kara !
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Minuly rok v lete jsem byl v nasem hlavnim meste a poprve v zivote jel tramvaji. Smrdela chcankama,ale ani venku se to nezlepsilo … vsude smrad ze chcanek 🙈