To přeci není žádný problém. Fičo odhodí berlu, roztrhne košili a vlastníma rukama vyhrabe nové naleziště ropy třeba v Tatrách... A Orbán mu bude odvážet vozíky...
Nakonec se chytnou s Babišem za ruce a s mocným pokřikem "pro ruSSa cokoliv" zmizí v puťkově zadnici...
To by jeden neveril. kolik jste dnes snedl vtipne kase
Do toalet sněmovny ten prázdný sáček ,klidně mohl někdo donést a to jenom proto aby tam udělal pěkný humbuk .Je to jedna s teorii.Jinak ,měl jsem za to ,že naši policisti vždy byli čestní ,poctiví a ochranovali naše lidi .Snad je tomu tak nadále,nebo se mýlím?
Pane Gargos.Pokud Vas prispevek myslite vazne bez ironie, tak Vas lituji.
Ať už jde celej rakušák i s fízlama do brusele. Jak nemam rád zlodědka hradního, dávám mu za pravdu že všechny tajný i netajný služby co sou oblečený do mundůrů a na hlavě čepici s nehtem jsou čučkaři. A za tuhle práci pro ně někdo chce vyboxovat víc peněz? Rakušan povýšil lhaní zase na vyšší level, a jako dycky to ustojí, i s tou divnokoalicí. Už aby se lidi nakrkli a vzali ho tim jeho ruxakem po kebuli. Co sme komu provedli že nás ne pánbůh, ale vláda trestá jako ruský zločince, to mě hlava nebere.
Volili
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Dřív měli informace k dispozici hlavně učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém zařízení. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii lze kdykoli nastudovat cokoli i s kontextem a souvislostmi. Jestli vede učitel dějepisu překotný a nepřehledný výklad nebo ve Wikipedii přečte umělý hlas kvalitní text, je podle mě jedno. Učitel si to původně také přečetl a pak to buď převypráví ze zápisků nebo jen přečte. Samozřejmě, že má určité znalosti z fakulty, ale ta přidaná hodnota je po letech jen velmi nízká. To je podobné, jakobychom tvrdili, že maturant z dějepisu má po dvou třech letech po maturitě nějaké kvalitní dějepisné vzdělání. Bude rád, když si vzpomene ohledně francouzské revoluce na pád Bastily a popravu krále. Ti s lepší pamětí si vybaví, kdo to byli jakobíni a jaká tam byla role Robespierra. Toto se však dá dozvědět krásně do čtyř pěti minut. Takže kdybychom vzali všechna témata z maturity z dějepisu, kterých může být tak dvacet, tak tu máme dvě hodiny učení vzhledem ke 14 rokům učení ve školách. Tedy gigantický nepoměr, který poukazuje na obrovskou neefektivitu a nekvalitu vzdělávacího systému na našich školách. Je tam zřejmá obrovská informační ztrátovost s časem. I když si učitel dějepisu učením žáků určitá témata oživuje v paměti, tak se stále jedná jen o nějaký zlomek z celku. A je to vlastně podobné jako když si kdokoli přečte nějaký text v odborné publikaci. Ten rozdíl v přidané informační hodnotě je tam jen velmi marginální.
2 odpovědi
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Lze souhlasit,ale potom bychom meli deti opravdu jen roboty bez jakehokoliv citu
1 odpověď