Elektřina do sítě za velké peníze a teplo bez využití na chladiče do ovzduší ? Tak to je efektivita... V principu běžná kogenerace s plynovým motorem vyrábí na výstupu 40% elektřiny a 60% tepla. Takže tady se většina energie paliva zmaří ? A o čem to svědčí - o stoupajícím zoufalství tuzemské a evropské elektroenergetiky při zavádění občasných zdrojů energie a nutnosti stabilizace elektrických sítí prakticky za každou cenu - i cestami neefektivními :-(
Fofolu jsem už také přestal kupovat. Prioritně mi vadí, že firma se zákazníky nekomunikuje. Na něco si hrají, ale těžko říct na co - možná smyslem firemní existence už nejsou zákazníci, ale ideologie. Když tam napíšete, dostanete automatickou odpověď, že to bylo předáno manažerovi k vyřízení. Čekáte měsíc, čekáte dva... Tak jim napíšete znovu. A to už nedostanete ani tu automatickou odpověď. Takže fofola už ne. (ale "někdo nás hefnul" určitě bude žít, i když už podnik nebude existovat)
Z vlastní zkušenosti - kempy ve Vrsaru, první týden v červenci, meziroční rozdíl v obsazenosti kempů minus 30-40%. Chybí hlavně Němci, Rakušanů je relativně dost. Zřetelně si více vaří sami. Ve městě ovšem restaurace plné, ale to spíš kvůli fotbalu. Na straně druhé - prázdnější kempy jsou velmi příjemné :-)
Byl jsem se na to podívat v autosalonu. A to vážně nechceš - klasická ukázka, jak dobrá fotka (a volba barvy karoserie) dokáže vylepšit i sebehorší skutečnost - třeba nádor couvací kamery uprostřed zadních dveřích, podivuhodný spoj několika rovin na C-sloupku ve stylu "takhle to prostě vyšlo", spojler pátých dveří tak nějak připlácnutý na sklo, poměrně nepochopitelné řešení (nazvedání a návaznost) přední kapoty... Dost to působí dojmem "přifouknutého" současného sviště. Ale ventilek jsem nenašel; asi proto, že to jsou všechno hlavně narostlé plasty na původní karoserii. To, co jsem viděl, ve mě zanechalo takový hluboký výsledný dojem, že jsem hned na místě zakoupil vedle stojící současné čtyřválcové provedení, abych nahradil našeho nejstaršího (byť bezporuchového, ale přeci jen už čtrnáctiletého) z našich několika svišťů. A když o tom tak přemýšlím, tak dosud jsem u Suzuki vždy s radostí koupil nový model - ale teď je to poprvé, co jsem kvůli modelu novému koupil model končící. Přijde mi to takové smutné 🙁
Se znalostí místa a historie lze jen podotknout: 1) V principu se D35 staví podle staré koncepce, která vznikala už před mnoha, mnoha roky, a vlastně v úplně jiné době. 2) Trasa není zrovna moc optimalizovaná (např. se likviduje mnoho lesů, což už by dnes možná při návrhu neprošlo). 3) Byla vybrána varianta tunelu, která byla už tehdy reálně nejdražší, přitom od Hradce bylo možné dálnici zvednout, a již nestabilní kopec naopak částečně odtěžit pro vyrovnání trasy (zkuste si všimnout výškových poměrů, pokud úsekem jezdíte).
v pořádku - ať stát přijede a pořádně mi to udělá; dám mu fasády a střechy k dispozici a podepíšu mu dodací list, až to bude mít udělané a zaplatí si to. a pak taky aby se o to nezapomněl starat, dělat údržbu, revize, servis... ale naštěstí se v té době už bude o unii jen učit v dějepise jako o nepodařeném pokusu, a co kdysi bývala evropa :-(
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Není dobré vytrhnout jeden paragraf bez souvislostí, je potřeba vidět všechna ustanovení daného §88. Uváděný odstavec 1) je potom potřeba "číst" tak, že musíte mít nejdříve oprávněný důvod (k výkonu nebo ochraně jiných práv nebo právem chráněných zájmů jiných osob), a teprve potom není svolení třeba. A oprávněný důvod bude opět v souladu s nějakou konkrétní legislativou (a to zřejmě nebude domácí úkol).