Máte a dáte kontakt??, jaká klinika? Řesím právě aktuálně, zda si zajistit tento zákrok v Turecku.
Bylo to přes
stepanek@newhair.cz
Ty vlasy v té době zrovna rozjížděli.Kliniku už si nepamatuji.Ale to vám určitě všechno řeknou a vysvětlí.Před rozhodnutím jsem měl videohovor s jejich zaměstnankyní v Turecku(slovenka) a v podstatě všechno detaině vysvětlila.Manželka se trochu bála,ale nakonec jsem jel.Nelituji.
To je skvělá zpráva! Můžete se prosím podělit o podrobnější informace: Druh zákroku, jméno kliniky a doktora?
Při první návštěvě vytrhání zbylých zubů,navrtání 12ks titanových čepů.Otisky a výroba provizorní protézy.Po třech měsících nové otisky a výroba protéz.Osazení,druhý den kontrola a odjezd.Hotel,doprava z letiště s českými asistentkami,doprava na kliniku a zpět-české asistentky.Bylo to přes firmu Hollywoodsmile.
S Istanbulem se pojí značný risk, že se to pokazí a bude to ještě horší. Stejně jak nejmenovaný pán, který přišel o přirození, když si ho chtěl na klinice zvětšit nebo taky nespočet případů s nepovedenými vlasovými implantáty. Do toho bych nešel. Radši protézu.
Mám od nich přes rok komplet hubu a super-všechno funguje jak má žádné problémy.
Doporučuji Turecko.Já mám přes rok od nich komplet hubu a super.Jsem jak králík a za 170000 je to ůnosné.V podstatě jsem řešil úplně stejný problém-500000 u nás nebo 170000 u nich.Tedy plus 2krát tam a zpátky letenky.Kompletní servis-odvoz na hotel,k zubaři,všechno v češtině.Celkem to trvalo tři měsíce.Fakt nemůžu říct křivé slovo.
Pohodlněji možná, Citróny jsou tím pověstné, že jsou to houpající se koráby, ale ty coby, kdy měly kvalitní podvozek jsem už dávno pryč. Bylo to moc drahé. Dneska už jsou to auta jako každý jiná, jenom jsou to houpavé lodě. O kvalitě jízdy se hovořit nedá. Měl jsem to jednou jako náhradní auto a tragedie každým coulem. Paradoxně jediné co trochu za něco stálo byl motor,a le tímto končilo. Podvozek, interiér, jízdní vlastnosti, prapodovný design, všechno špatně.
C5 je z doby,kdy se ještě moc nešetřilo.Poslední hydropneumatika.Pak už to asi bylo moc drahé.A motor 2.2HDI je při slušné údržbě držák.Všechny diesly od PSA byly držáky.Na rozdíl od benzínů,který byly a jsou poruchové.
Já mám tovární záruku na baterii 8 let. A kdyby třeba za 15 let bylo potřeba na ní něco vyměnit, tak plně postačí jeden nebo dva ze 108 modulů, ze kterých se ta baterie skládá - každý v ceně cca 3,5 tisíce korun.
Zeptejte se ředitele autopůjčovny Hertz,jakou mají zkušenost.Jejich zblbnutí do elektroaut a následný výprodej pro vysoké náklady na servis ho stálo flek.Asi to nebude tak růžové,jak vám při prodeji vyprávěli.
No, u Pandurů jsme to udělali tak, že jsme je pouze koupili 2x dráž než Portugalsko. A stejně myslím že nejezdí ani jeden.
Naše Pandury mají úplně jinou výbavu.Portugalské jsou z valné části holé autobusy,naše mají bojové věže,které nejsou zadarmo.A běžte se podívat třeba do Žatce-jezdí a jezdí.Plácáte nesmysly.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tady to máte přesně vysvětleno.Max se chová podle pravidel.Jaká jsou pravidla,takový je Max.
Odkaz 1