To zřejmě v Praze či Středočeském kraji nebylo, že?
Smluvní přepravní podmínky Pražské integrované dopravy, čl. 3, odst. 9:
" V případě zamítnutí transakce, nefunkčnosti platební karty (případně jiného zařízení umožňujícího bezkontaktní placení) nebo nefunkčnosti platebního terminálu odbavovacího zařízení nemá cestující nárok na bezplatnou přepravu. Cestující je povinen si v takovýchto případech neprodleně opatřit platný jízdní doklad jiným způsobem ..."
Tohle píšou lidí kteří tohle nikdy nečtou, ale hurá do stížnosti, jsem přece zákazník.
Ví stěžovatel, že v případě revize na trati ,je to řidič, kdo bude jako první postižen?
Zásadně nesouhlasím s obsahem článku, a to především s tvrzením, že má PČR podstav lidí. Naopak, příslušníků Policie ČR má naše republika v evropském srovnání absurdně moc, a kdyby bylo zítra propuštěno 40% policistů, sbor radikálně zreorganizovan a byly PČR odebrány některé agendy (třeba měření rychlosti vozidel na konci obce a pod.), vůbec nic by se s objasněnosti a bezpečnosti nestalo. Zároveň, pokud by se okamžitě zrušily renty a výsluhy, ať už nyní vyplácené, či jen slíbené, a ušetřené mzdy propuštěných a nevyplacené renty by se v plné výši rozdělily mezi ty příslušníky Policie ČR, kteří by směli zůstat pomáhat a chránit, výrazně by se změnil plat u začínajícího policisty: nástupní plat řadového příslušníka obvodního oddělení PČR by činil minimálně 100 tis Kč netto měsíčně, což by k Policii přivedlo schopné, vzdělané a motivované lidí, kteří by sloužili s radostí. Shrnutí: sbor zreorganizovat, činnost zredukovat, 40% propustit, výsluhy zrušit.
Vy jste z ministerstva vnitra ?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vždycky je to tak, že si lidé více pomůžou mezi sebou.
Úřady jsou jen sekundárním zdrojem, mnohdy silně netečným. Asi je to tak všude.