Máme doma jak Toyotu, tak i Suzuki, nějaké podstatné rozdíly v těch značkách a i v kvalitě nevidím....
Tak to já tedy v hodně věcech... Suzuki je taková japonská Dacia...motory... kvalitu zpracování... hlavně technologie mít nikdy Suzuki nebude... proto s Toyotou spolupracuje... hlavně co se týká drahých hybridů 😉
Řídil jsem cca 20 různých aut od různých značek, ale řazení u 6ti-kvaltu Suzuki je opravdu mizerné. Nejdříve jsem si myslel, že divné řazení, u naší Vitary, je vada tohoto kusu, ale zkusil jsem Vitaru i S-Cross v různých showroomech a výsledek byl vždy stejný. Při jízdě mám stále pocit, jako bych řídil nějaký pracovní stroj.
PS: srovnávat Suzuki se švýcarskou perfektností je vážně pisatelův úlet.
Když Japonce tak Toyotu nebo Lexus...nemohu si vynachválit...😉
Řazení s tímto autem (manuálem) je strašné jak ve staré Ladě... prý zábava...motor má sice slušný výkon,ale je to nic moc zabere někde kolem 2000otáček a přes 4000 už se moc neděje a moc se mu nechce... velká hlučnost při vyšších rychlostech a tenké plechy...ale vyzdvihnout musím spotřebu 6.1l na sto jak ve městě i na dálnici a to jsem jel i 180km... nevěřil jsem...
Toyota to jen slibuje pro banky, od kterých potřebuje půjčky. Prodeje jí v Číně prudce klesají, protože nenabízí elektromobily. A Čína je největším automobilovým trhem na světě. Kde tedy tu vyšší výrobu chtějí prodat, to je mi záhadou. Zaměstnanců Toyoty je mi docela líto.
To jako vážně... půjčky 🤣 největší a nejbohatší automobilka světa 🙈 myslím, že zatím je největší automobilový trh pořád v Americe kde je Toyota a Lexus jedničkou 🤔
Krásný design ! Nicméně těžké, neforemné, horší ovladatelnost v zatáčkách. Hodnoty (na to jaký to má agregát) rovněž průměrné. Věřím, že to pana recenzenta oslnilo, ale jedná se opravdu o průměrné vlastnosti tohoto jinak překrásného vozu. O polovinu levnější Z4 M40i by mu ve VŠECH směrech vypálil rybník.
Tohle není sportovní auto, ale GT proboha!🙄 Na to je SUPRA
Pamatuju se, když jsem ho testoval. Strašně tam byl cítit benzín uvnitř v interiéru. Nevím jestli to bylo zásluhou toho kusu, ale bylo to dost šílené. Testovací spotřeba, kterou jsme s kolegou měli byla 36 l na 100 kilometrů. Nádherné auto, jeden z mých kandidátů do garáže, nakonec zvítězila Audi R8.
Ale ten zvukový projev byl nezapomenutelný. Škoda jen, že to bylo tak těžké na předek.
36 na 100 dobrá blbost.... Lexus si s ničím nespletete kdežto R8 vypadá zepředu jak většina audin a interiér...se nedá takřka s ničím srovnat!
No nevím, ale mám naftu a za 5 let jsem dal za opravy 0Kč a za roční servisy něco kolem 20000Kč, tedy zatím jsem ušetřil řádově pár set tisíc a mám podstatně větší auto. Asi dělám něco špatně.
Pár tisíc možná,ale set tisíc těžko. No první porucha a budete hned v mínusu. Hlavně srovnávat naftu z motory od Lexusu...je jako srovnávat traktor a Ferrari... Mohu se zeptat čím jezdíte, že 5 let bez poruchy?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Naprosto souhlasím jezdím denně a je to hodně velký problém i u řidičů bez automatických světel. A to se nebavím o mlhovkách... začne trochu mrholit a paní si zapne mlhovky... nechápu jak mohou mít řidičák je to zakázané používat když není zhoršené počasí... mlha, hustý déšť,