Já bych naopak volil nějakou klasiku, která má airbagy, ABS a dál nic. Tak se vaše dcera aspoň naučí pořádně řídit a nemusíte se bát, že se vám někde přizabije, protože zákony fyziky platí i pro neřidiče za které tu zatáčku přece projede elektronika nebo případně až si vypůjčí auto které vyžaduje aspoň nějaké řidičské zkušenosti.
Blábol
Neškodný a nesmírně potřebný plyn je CO2 jen v konstantní koncentraci co je teď, respektive byla před 200 lety.
Na Venuši dělá teplotu asi 500 stupňů C a ve sklepě nebo studni vás za 20 vteřin zabije.
Trochu se dovzdělat by to chtělo. Jestli nezastavíme růst jeho obsahu v atmosféře, za 1000 let bude Země skoro neobyvatelná.
Bulko, blábolíš. CO2 nebo CO, vždyť se to píše skoro stejně. 😆
Přestaňte už psát, že po 300 - 500 cyklech baterka skončí. Neskončí. Jen se někdo rozhodne, že takto degradovaná baterie pro něj už nemá dostatečnou kapacitu. To není o tom, že by baterka přestala fungovat. Tak to přestaňte opakovat, protože pak to lidi berou jako fakt. Není to tak.
Ad článek. Citace: "Vykazovaly pozoruhodnou cyklickou stabilitu po dobu 270 cyklů (asi 27 dní) se zachováním kapacity 99,95 % na cyklus." Něco na té citaci bude špatně. Protože pokud je degradance 0,05% za cyklus (což věta říká), pak po 270 cyklech má baterka kapacitu 86,5%. A to je podle některých už po smrti. Kde je tedy ten zázrak? Nebo je to snad špatně přeložený článek? Opravíte ho?
Máte pravdu, pane Jakube. Jako majitel elektrokola (7 let, 20 000 km) a majitel elektroauta (4 roky, 92 000 km) u obou dopravních prostředků nepozoruji - opakuji nepozoruji - žádné snížení kapacity trakčních baterií. Ano, chovám se k nim s péčí řádného hospodáře (kolo - nevystavuju zbytečně na slunce, přes zimu je baterie v teple a 2-3x za toto období ji na cca 10 min. nechám oživit, zimu přečkává s 50% nabití, auto - nikdy nebylo nabíjeno z veřejné nabíječky a pokud vím, že několik málo dní nebudu vyjíždět, baterii nenechávám v garáži stát zcela nabitou). Toť vše. O řadě podobných, rádoby odborných článcích o životnosti trakčních baterií, co se dennodenně na podobných serverech objevují, mohu s klidným svědomím prohlásit: bláboly, nic než bláboly.
Zdravím Vás.
V UK jsem žil přes deset let a větší blábol hraničící s podporou fašismu jsem už dlouho nečetl. Pane Tomský - kolik let žijete nebo jste žil v UK? A kde? Mám zkušenost z města Luton které je známé historickými problémy s ultrapravicí. Ona ta ultrapravice je totiž mnohem agresivnější a nebezpečnější než všichni migranti dohromady. Koneckonců Hitler byl rodilý Evropan z naprosto stejné kultury - kolik životů stálo jeho běsnění? (poznámka - tuto pasáž jsem opravil z důvodu oprávněného upozornění na nepřesnost, kde jsem původně uvedl že Hitler byl Němec - myslel jsem to jako zjednodušení. Byl to rakušan jak známo, nicméně nemyslím si, že Rakouská kultura je radikálně odlišná od německé)
Naprostá většina migrantů se chová spořádaně a Britská ekonomika a fungování státu je na nich přímo závislé. Zákon a bezpečnostní složky by měli pracovat s tím zbytkem a případně deportovat (což se děje dokonce i za naprosto marginální zločin). Imigranti po válce Anglii vybudovali - to je holý fakt. Windrush generace, vážený autore, slyšel jste o ní? Pokud ano, zamyslete se. Pokud ne - doplňte si vzdělání a neblábolte o tom čemu nerozumíte.
Pravopisný analfabet doporučuje druhému doplnit si vzdělání. Co takhle začít u sebe?
8
Sledujících
0
Sleduje
8
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
tak část, která bude dálnice, vidíte na obrázku v článku a pak už bude jen ten hloupý třípruh
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ano, ten tripruh vymyslela opravdu hlava skopová.
1 odpověď