„Řekl jsem jim, že jsem Dominikánec,“ řekl José Alberto perfektní španělštinou. „Chtěli po mně doklady a já jim řekl, že je nemám.“ To agentům stačilo jako důkaz, že mají před sebou nelegálního imigranta a odeslali ho na hranice. No, tak v takové zemi a v takové době je to jeho problém, že u sebe nemá papíry, příště bude chytřejší.
Vždyť je to v tom článku naprosto přesně popsané:
"Zachránily je moderní technologie a nové způsoby distribuce obsahu. Zvlášť mimořádný byl dosah mezi mladým publikem – pořad získal na sociálních sítích přes 60 milionů impresí a instagramový profil je vůbec nejúspěšnější ze všech světových mutací. Přesun na internet signalizuje i příliv nových předplatitelů pro streamovací službu Prima+, kde diváci mohli se zpožděním dohnat epizody, které kvůli svému nezájmu prošvihli. Prima podpořila zájem i podcastovými rozhovory s tvůrci, guerillovými reklamními kampaněmi, například pochodem postav v kápích po Praze nebo tajnými projekcemi pro influencery, aby si organicky zvýšila dosah."
Nakonec to vedlo k vyprodaným kinosálům.
Čemu na tom nerozumíte?
Ono to šlo v kinech? Já myslel, že je to televizní zábava...
Je to i vina jejího zaměstnavatele, měl by si ověřovat, koho zaměstnává. Je to však vina i současné doby, kdy místo prodavaček jsou v obchodech podavačky, které vám prodají zboží, na které si ukážete. Někdy dokonce tvrdí, že požadované zboží není, přestože ho vidíte v regálu. A zeptat se na nějaké odborné detaily, to pak dostanete správnou odpověď jen výjimečně. A ve zverimexu by ty nároky na prodejce měly být ještě o něco větší.
Jako, že by zaměstnavatel (majitel Zverimexu) poslal případné adepty na prodavače dělat psychotesty? Aby měl aspoň trochu jistotu, že nezaměstná případného psychopata?
I elektromobil potřebuje klasickou 12V baterku. Když se vybije, auto ani s plným dojezdem velký baterie neodjede Krátce o dni otevřených dveří pro elektromobily.
Následující situace není neobvyklá: Při nabíjení pohonné li-ion baterie zůstanou dveře vozu otevřené, topení nebo osvětlení interiéru zapnuté, pak se může 12V palubní baterie vybít dříve, než je pohonná li-ion baterie plně nabitá.
Jasně.
nevím nemám elektro . asi při vybití baterie 12 V NEODJEDETE NEVÍM. . Palubní síť s napětím 12 V je tedy standardem i v elektromobilech. V současné době jsou stabilita, dostupnost a nižší riziko důvody, proč jsou všechny elektromobily za účelem napájení 12 V palubní sítě vybavovány olovo-kyselinovou baterií. Pokud se totiž palubní baterie vybije dřív, než ukončíte nabíjení vysokonapěťové, nabíjecí zástrčka nepůjde odpojit. V takovém případě vám může pomoci majitel auta se spalovacím motorem, který má ve voze startovací kabely či powerbanka. Díky propojení aut zástrčku odpojíte. Obráceně to ale nefunguje! Případné startovací body elektromobilů nejsou z technických důvodů určeny k nastartování jiných vozidel Odkaz
Díky za info, ale v tom odkazu co jste mi dal, je: "V závislosti na výrobci elektromobilu se 12voltová baterie dobíjí vždy během procesu nabíjení vysokonapěťového akumulátoru." Takže k situaci, že nejde odpojit nabíjecí kabel kvůli vybité palubní baterii vlastně dojít nemůže, ne?
A vytěžit, zpracovat dopravit, pokácet, obohatit, transportovat... elektrárenské palivo žádnou energii nestojí? Víte kolik energie stojí vyrobit palivovou kostičku uranu, kolík energie spolkne težba dřeva pro povinné spalování biomasy, myslíte že vytěžit uhlí je bez práce, je nějaký rozdíl v těžbě zemního plynu pro plynové elektrárny a plynu pro spalovací vozy CNG?
Reagoval jsem na to, jak vypočítáváte náročnost u elektřiny a že elektromobil je v podstatě parní motor s odděleným spalováním a kotlem v elektrárně a tváříte se, jakoby se benzin a nafta na čerpačkách objevovaly mávnutím kouzelného proutku...
To je teda velmi účelové.. počítat kolik je energie v kilogramu nafty a u elektřiny nepočítat kolik je energie v kilogramu uhlí, plynu , biomasy, mazutu atd.. elektřinu v parní turbíně vyrobite se ztrátou 50% .. tedy z logiky věci musíte účinnost elektromobilu tak snížit na polovinu...a pak to vše vychází jinak...a po započtení ztrát na transformaci a dopravu elektřiny a nabíjecí ztrátu nijak lépe, než spálit palivo přímo ve vznětovém motoru... Elektromobil je v podstate parní motor s odděleným spalováním a kotlem v elektrárně... Zatímco u spalovacího motoru se spaluje přímo ve voze tedy odpadají ztráty na dopravu energie
A ono vytěžit, zpracovat ropu a dopravit pohonné hmoty na čerpačky se dá bez nákladů? Když říkáte A u elektřiny, tak řekněte i B u ropy.
kam s tím výkonem pojedeš? Ve městě 50 km na silnici 90 km , v provozu dnešním problém předjíždět i s 300k vozidlem benzín TŘEBA MYŠÁK EVO 10 vidím to sám půjde z baráku na dálnice nejezdím A SPOTŘEBA VĚTŠÍ ZA 5-6 L TO NEJEZDÍ .Jedině dělat nesmyslný myšky , ukazovat jakou máš akceleraci atd. tod vše . A kupovat baterii do Tesly není zadarmo cca 370 tisíc Kč) ZA TO JE MALÝ AUTO !!!! DOJEZDY v zimě malý a ještě tam v autě možná umrzneš , životnost baterii okolo 8 let Za 15 let to jsou léta průměrná v česku
provozu vozidel dát za vozidlo 1 mil to by bylo laciný auto po 8 letech 350 000 kč minimálně + po 15 letech další 350 000 kč - fakt super auto + další náhradní díly co se rozbíjí. .Jako starší 8 roční by ho nechtěl ani zadarmo to raději tu OCTAVIE Dalším problémem je, že Vám novou baterii ani nechtějí v servisu dodat jako náhradní díl. Prioritně je výrobci dodávají do automobilek (mají přísnou smlouvu) aby prodávali nová auta a ne jen díly. V dnešní době nikdo nebude v servisu rozebírat baterii a měnit jednotlivé článkyJaké byly nejčastější problémy elektromobilů? Na rozdíl od tradičních aut na benzin nebo naftu nešlo o potíže s motorem. A problém nebyl ani se „srdcem“ vozů na elektřinu – tedy se samotnou baterií. Jako nejproblematičtější se ukázaly poruchy softwaru a dvanáctivoltových baterií, jimiž se elektro auto startuje.
EA se startuje? Dvanáctivoltovou baterií? To se normálně ptám, protože to slyším poprvé, nedělám si srandu. Tedy pokud si neděláte srandu vy.
Kerry Katonu neznám, Atomic Kitten znám v tomhle složení: Odkaz
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Islám laskavý a slitovný, jako vždy...