Mám od července 2013 508 RXH, 2.0 HDI + elektro (rekuperační), spotřeba 4,5 - 6,5 l nafty na 100, čtyřkolka, luxusní interier a jízdní vlastnosti.
Neměnil bych za tohoto nástupce. Zejména kvůli motorizaci, i-cockpitu a bohužel i kvůli designu (je nižší, není pro vyšší postavy.
Zatím VŠE původní, pravidelný servis, pravidelná spolehlivost.
Posuďte sami:
Prasklá pneumatika bohužel souvisí s provozem, ať už je to zanedbáním péče, výrobní vadou nebo najetím na nestandardní ostrou překážku (havárie Concordu v Paříži).
Primárně ale selhaly prvky bezpečnostní, tedy účinná svodidla, ať už je to poddimenzovanou normou, nekvalitním provedením nebo ošizením použitého materiálu. Pro obhájce teze "ale svodidla přece nemůžou zachytit takový kolos..." bych jménem všech obětí těchto nehod vzkázal, ža pak takové kolosy na takovéto komunikace nepatří nebo musí mít nižší maximálku, a to jak rychlosti tak váhy nákladu. Zrovna tento náklad měl jet určitě jen po železnici a pak ze stanice vlaku jen minimálně dlouhou cestu k místu doručení.
Vezměte si jen, jakou pozornost věnují europoslanci emisní problematice... co myslíte, takovéto nehody nebo následky emisí, co má více obětí?
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Alexi, ty štváči jeden neúnavnej, odkud ti to sype nejvíc?