Solidní demagogie! Ale zřejmě tím pan Strouhal míří do budoucna, k návrhu, jak opět trochu podojit OSVČ. V komentářích je tu již uvedeno dost, proč je správné mít vyšší příjem při OSVČ, který nese i riziko, že si nevydělá, a přesto musí daň i odvody pri paušálu zaplatit, výhody dovolené a DPN u zaměstnanců, a chybí tu např. nárok na dovolenou, který vznikne v době čerpání mateřské dovolené. To je unikum…, pro OSVČ, zaměstnavatele, se pak vyplatí zaměstnávat ženy v produktivním věku. Jedna mateřská, nárok na měsíc dovolené, do konce rodičovské dovolené druhé, či i třetí dítě, a během 9 let nemá zaměstnankyni v práci, ale dovolenou za 3 roky musí proplatit. To je třeba také zmínit u zaměstnanců, jako další zvýhodnění proti OSVČ. Dovolená za dovolenou…
Ve 20 nemela vlastni bydleni zadna predchozi generace. Bezne do 35 zili s rodici v dvoupokojovem byte 2 rodiny, a šetřili. Potom si koupili domek bez koupelny k rekonstrukci, ktery dalsich 10 let o víkendech a dovolenych rekonstruovali, a potom bydleli ve svem. Penize utíkají na zbytečnému najmu, proste dnesni móda, od 20 zit bez dozoru…, to navic způsobuje nedostatek bytu a nasledne vysoke najmy z duvodu poptávky.
Zaver se moc nepovedl… pokud se obávají ti, co maji do duchodu 20-30 let, tak se jedna o 35-45 vek, coz je produktivní vek, a spousta casu si na duchod nasetrit. Navic zde nelze souhlasit, ze tato skupina má vetsi cast produktivním veku odpracovano, kdyz prave tato skupina se zapojuje do prace okolo 30 let veku. Pokud se ohledneme na generaci dnešních 50-60, tak ti si vychytali vse… pracovali od 18, matky na rodicaku 2/3 roky, zadne davky na bydleni, zadne danove odpocty na deti, úrokové sazby uveru na pořízení bydleni i 18 %, a jeste si vse museli postavit svépomocí o víkendech a dovolene. Dnes maji odpracovano pres 40 let, a odchod do duchodu v nedohlednu. Pokud si stihli neco nasetrit, tak válka, inflace a energie jejich ucty vysosaly. Tuto generaci přehlíží všechny vlady.
Je to jako dnes se vším. Škola neumí vychovávat 79 pohlaví, a ani to není její určení. Vychovávat má rodič, škola vzdělávat. Pokud se rodiči vzdělávací proces poskytovaný státem nelíbí, má možnost soukromého vzdělávání pro své potomky. Největší problém vznikl inkluzí, úlevy pro děti potřebující specifické podmínky v jedné třídě s ostatními dětmi, které pak pociťují nespravedlivost.
Učitel by neměl být parťák, ale autorita, kterou bohužel část rodičovstva neuznává, a to nejen ve školství. Splnit dětská očekávání, že ve škole nemusí nic, mohou brouzdat na mobilu, hrát hry do 3 do rána, se v budoucnu jen vymstí. Dnešní školáci z Japonska, Čîny a jiných podobných zemí, všem ukáží, k čemu vedou ambice se vzdělat.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
V jedné větě… podmínky pro život i podnikání, tu nejsou příznivé, a do budoucna nejsou žádná očekávání pro zlepšení…