Pracovnice pošty nikdy nezasílá email zákazníkovi. Email i sms, chodí přes centrální počítač, kde již jsou udaje o adresátovi. Myslíte,že by pracovnice na přepážce měla čas,ještě obepisovat zákazníky? 😄
Pracovníci jsou moc rádi,že v období vánoc, ostatní přepravní společnosti,mají stop stav a musí jim vozit balíky právě česká pošta, ta mít stop stav nemůže.
Větší hloupost než,že vozí někdo balík v autě dva dny, jsem snad ještě neslyšela. Prosím Vás, běžte na poštu,alespon na brigádu,at víte,že tohle není možné. Balíky se musí odúčtovávat,což nejdříve udělá doručovatel a ty co nedoručí, musí fyzicky předat dalšímu zaměstanci vnitřní služby a ten ho uloží nebo dá na opakované doručení,podle toho,co si zákazník přeje. Vše musí počtem souhlasit.
Jak můžete přijít o složenky s výplatou? Pokud se stalo, že vám složenka nepřijde, lze na poště dle podacích znaků vyplatit, podací znaky vám poví na přislušném úřadě .Nemusíte tedy nesmyslně dlouho čekat. Nikdy se mi nestalo,že by mi balík šel déle než dva dny. U nás na západě Čech asi pošta funguje.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Logiku to nemá, pošta aby dobře fungovala, byla schopná včas doručit balíky a listovní zásilky musí přibrat zaměstnance na těchto pozicích a zrušit nesmyslné zavedení doručování listovních zásilek v režimu D+1, je to nesmysl, který jen zhoršuje služby a jméno české pošty. Balíkář,který má 250ks zásilek na autě a na každou zásilku má 2-3 minuty, nemůže za 8 hodin pracovní doby zásilky doručit,také mu zabere nějaký čas ranní příprava. Jeden člověk prostě nezvládne dělat za dva. A pošta bude propouštět dál a dál...