Děti chodí do waldorfské školy, kde se neznámkuje, a vůbec nikomu známky nechybí, ani nám ani dětem. V první třídě byla dcera na klasické základce a nechápala, proč má stejnou známku, jako někdo, kdo čte lépe. Známky ji vůbec nezajímaly. Ale když poprvé přečetla 400 stránkovou knihu celou sama (5.třída), tak z toho měla fakt velkou radost (číst se naučila až ve 3. třídě). Doteď čte hůře, ale čte ráda, a sama sáhne po knize. Kdyby byla od 1. třídy nucena číst, a ještě za to známkována ( měla by tak trojky minimálně), tak věřím, že knížku už do ruky nevezme.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Děti chodí do waldorfské školy, kde se neznámkuje, a vůbec nikomu známky nechybí, ani nám ani dětem. V první třídě byla dcera na klasické základce a nechápala, proč má stejnou známku, jako někdo, kdo čte lépe. Známky ji vůbec nezajímaly. Ale když poprvé přečetla 400 stránkovou knihu celou sama (5.třída), tak z toho měla fakt velkou radost (číst se naučila až ve 3. třídě). Doteď čte hůře, ale čte ráda, a sama sáhne po knize. Kdyby byla od 1. třídy nucena číst, a ještě za to známkována ( měla by tak trojky minimálně), tak věřím, že knížku už do ruky nevezme.
4 odpovědi