Bude hrát druhé housle. Auto asi pro některé plně postačující, ale již dnes technicky zastaralé...aerodynamika letící cihly, 400v architektura, max 82 kWh baterka (77 netto), když dnes už i VW cpe do nových EV 86 netto, nabíjecí výkon na úrovni Tesly před 10 lety, žádný frunk (jen síťka v kufru), na 4x4 si počkáme...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Autorův pohled je velmi zkreslen zážitky (snad jeho vlastními ) s auty technologicky více jak/skoro 20 let starými. Tzn. pokud by tento odborník psal článek někdy v roce 2011 ( uvedení Nissan leaf na trh-ion ještě starší) až někdy 2022, dal bych mu za pravdu, že cesta Praha-Ostrava s Nissanem nebyl dobrý nápad...už jen kvůli slabé dobíjecí infrastruktuře. Pokud by však autor usedl do moderního elektromobilu (Tesla, Kia, Hyundai , dokonce i VW, Audi, Škoda + spousta čínských aut) s více jak 70kWh bakterií, nemohl by napsat článek, který by měl tolik shlédnutí. Je jasné, že pokud v dnešní době musím jet cestu Praha-Ostrava-Praha a to tzv.jen na otočku (proč bych to ale dělal), elektromobil bude pro tuto cestu méně vhodný. Jestli však jedu do Ostravy něco zařídit, projednat (a mohu je po tento čas nechat v Ostravě nabíjet), je moderní elektromobil dobrou volbou. A jako bonus možná naučí řidiče dodržovat rychlost na dálnici v zákonných mezích a třeba přispěje i k tomu, aby ubylo mrtvých a zraněných kvůli lidem, co si dálnici pletou se závodní dráhou.
2 odpovědi