Nezlobte se na mě, ale toto je vyloženě buzerace, když funguje systém třídění odpadů. Tak ať se přidá popelnice na kov do těch hnízd na třídění. Skladovat doma a tahat do obchodu pytle s nezmačkanými pet a plechy rozhodně nebudu. Věnujme se podstatnějším věcem stylu infrastruktura, energetika, školství, bydlení apod, a přestaňme řešit kraviny.
Nemusí se přidávat žádné popelnice na kov. Na většině míst patří plechovky do žlutých kontejnerů spolu s PET.
Já to určitě vracet nebudu, stejně jako nyní netahám někam do krámu flašky od piva, které jsem nakoupil kvůli návštěvě, nebudu tam tahat ani pytel nezmačkaných PET. Spíše mne to bude motivovat, abych se na nějaké třídění úplně vykašlal i když nyní třídím poctivě (hlavně proto, že mi to neplní popelnici a nemusím tudíž platit za větší), když to vlastně budu mít předplacené v těch nevybraných zálohách.
Je pravda, že v třídění plechovek, na rozdíl od PET, na špičce EU nejsme. Ovšem je to způsobeno tím, že plno lidí vůbec netuší kam s nimi. Včetně autora tohoto článku. Ve většině měst a obcí Česka se totiž už od roku 2020 třídí kovy společně s plastem a k tomu slouží celkem 115 tisíc žlutých kontejnerů doplněných samolepkou „Kovy“. Možná by místo té předražené hurá akce se zálohováním, kterou zaplatíme všichni nejen z daní v těch pěti miliardách za zavedení a dvou miliardách každý rok za provoz, ale i v dražších nápojích a vyšších poplatcích za odpady, když kvůli tomu obce přijdou o zisky z PET i hliníku, stálo za uvahu investovat mnohem nižší částku do lepší informovanost občanů, kam s plechovkami. Ale to by z toho nebyl pro některé zainteresované lobbisty, včetně lidovce Hladíka (proč by to jinak prosazoval až tak na sílu za každou cenu aniž by alespoň vyslechl odpůrce?), takový vejvar, že?
už naši předkové věděli, že sytý, hladovému nevěří 🥺. jizdí-lí papaláši s majáčky a nemusí stát ve frontě, nikdy fronty nezmizí. Nechte je chvíli jezdit jako jezdí (spíš poposkakuje) prostý lid a začne se to řešit hned. 😉
Jediné funkční řešení je, že ti prostí lidé těmi auty přestanou jezdit, pokud opravdu fakt nutně nemusí. A věřte mi, že to jde, před pár lety jsem se to taky naučil.
Proč vlastně chtějí lidé být zaměstnáni a bydlet v Praze? Vždyť to vypadá, že je to za trest.
Vidlák.
Třeba já konkrétně jsem šel do Prahy, protože mi zde nejenže nabídli vyšší plat, ale na rozdíl od regionu z kterého jsem se přestěhoval, zde mám i možnost dalších vedlejších přivýdělků v mém oboru. Ovšem auto zde nemám, protože by bylo pouze zbytečnou přítěží. Problematické parkování, kolony atd. Nemám důvod tady mít auto, když MHD v Praze funguje skvěle za pár korun a bydlení jsem si hledal a našel kousek od zaměstnání, takže když je hezky a mám čas, tak si udělám i příjemnou procházku. A když náhodou zcela výjimečně potřebuju využít auto, tak si za pár korun objednám Bolt, který mne vyzvedne do pár minut.
Infrastruktura nestiha. To je pravda, ale jen jeji pulka.
Lidi si v Covidu odvykli jezdit MHD, maji porad dost dobrou zivotni uroven na to, aby kazdy jezdil do prace autem (sam). Neni se pak cemu divit, ze aut je vsude mraky a doprava je spatna.
V Praze to je jen vice videt, protoze tam byla na spatnem bode uz pred lety, ale to same plati uz i v krajskych mestech.
Pakovani je taky spatny vtip. A vnitrek (hlavne tech mensich) mest clovek nenafoukne, neni kam placnout parkoviste. Holt se budeme muset trochu vratit k MHD. Tam zas je problem ten, ze prejet mesto tam a zpet stoji 50Kc, jenze autem to stoji stejne a v uplne jinem komfortu.
Kdo jezdí v Praze MHD pravidelně, tak si pořídí roční lítačku, která vychází na 10,- Kč denně.
Potřebuje-li někdo auto k práci, tak má pracovní auto, které na něj ráno čeká zaparkované u práce.
Lidí, co potřebuji auto ze zdravotních důvodů je naprosté míň mum. Navíc je pro ně zdarma po Praze poptávková doprava.
Z Bauhausu to může jednou za čas dovézt přepravní společnost. Navíc nákup v Bauhausu se netýká špičkových časů.
Obchod je v Praze téměř každých pár ulic, děti se na kroužky mohou dopravit MHD, na poštu mimo balíků nepotřebujete. Vše ostatní se dá řešit elektronicky.
Bez auta to v Praze jde v pohodě. Jen je potřeba trochu plánovat a vzdát se nějakého pohodlí.
Osobně jsem se auta zbavil úplně pro nepotřebnost, v Praze je pro mne auto spíše komplikace, parkováním počínaje, kolonami konče. MHD tady funguje výborně a pokud náhodou potřebuji něco odvézt autem, tak je zde i velké množství různých Boltů apod.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jsem pro, až na jednu výjimku. Banka vidí číslo účtů odkud mi chodí peníze, tedy vidí, například firmu xyz. Pokud bude například z Ostravy a já z Plzně, to divné je, ať si stav ověří. Pokud mi bude chodit peníze z firmy z Brna a já budu z Brna, tak lze předpokládat, že to bude výplata, pokud tohle bude pravidelně. Pokud mi ale budou chodit peníze z 5 účtů a já budu posílat na 4 jiné, tak ať si to banka ověří Pokud to bude pravidelně. Jinak, s kontrolami souhlasím. Je otázka, od jaké částky by kontroly měly být. Jestli 10.000, 50.000 anebo milion. Nad tuto částku ať jsou kontroly dusledné
1 odpověď
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Trvalé bydliště i místo podnikání mám v okresním městě na severu Čech, ale veškeré příjmy (výplata, ale i platby za faktury na vedlejšák) mi chodí z Prahy, kde pracuji i bydlím. Jsem tím podezřelý? Opravdu si kvůli tomu nemíním měnit bydliště, když mám na tom severu vlastní dům a v Praze bydlím v nájmu.