Ta nesmyslna zelezebotonova zed v ose drahy s par anzenami je zabila.
Mebyly vysunute vztlakove klapky ani brzd. stity, ibracec tahu jen na jednom motoru... Podvozek se da u tohoto typu vysunout i rucne, resp. se vytahnou nouzove lankove pojistky a vypadne vlastni vahou/aer. odporem a zajistiti se samovolne.
Kdyby pristavali do travy vedle drahy zastavili by mnohem drive (kdyz uz pristavli se zatazenou mechanizaci kridla tedy vyssi rychlosti) a hlavne by se vyhnuli te nesmyslne zelezobetonove zdi hned za koncem drahy.
Je to cele divne, evidentne se tam seslo vic faktoru, bohuzel.
A to po nich nestrileli rusaci...
Ten váš příspěvek se strašně blbě čte. Kontrolujte si prosím po sobě, co napíšete. Obsah jsem nehodnotil, asi dobrý.
Pro tak náhodnou situaci jako tohle nikdo nebude vytyčovat kilometry čtvereční "jen tak pro jistotu" nedává to žádný ekonomický smysl. Pokud letadlo dojelo až na konec plochy tak nemělo v plánu nějak rychle brzdit. Za dráhou je dálnice a za ní jsou domy. Lepší letadlo zastavit na letišti než řešit kolik dalších škod napáchalo. Pravděpodobnost nehody letadla je malá, pravděpodobnost nehody na letišti ještě menší a pravděpodobnost, že letadlo bude mít nehodu typu "kloužeme po ranveji v rychlosti 300 km/h" je téměř neexistující. Nedává smysl na to na všech letištích dělat bezpečnostní opatření. Těch 180 lidi mělo prostě obří smůlu, ale pro letectví a svět je to jen drobná statistika. Ať se vám to líbí nebo ne 🤣
Nelíbí. S tím ale se asi nedá nic dělat.
ano mluví, velké sochy se vydlabují vzadu představte si takové jezulátko dřevo se musí ještě před vyschnutím co nejvíce narušit aby nedocházelo při sesychání k praskání. Případně se dá dřevo slepovat ale to již ze suchého dřeva, pokud zůstane v kulatině vždy popraská.
Ano, máte pravdu. Znáte dřevo, znáte dřevosochaření.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Zábavní pyrotechnika, to je teda záááábava. Asi pro dementy.