Ano, jsou motoristi, pro které jsou důležité i emoce, které jsou s řízením auta spojené. Ne jen se přemístit z bodu a do bodu B.
A koupě elektromobilu je pro ně něco jako koupě mikrovlnky nebo ledničky.
Jaké příjemné emoce jsou spojené s užíváním mikrovlnky nebo ledničky?
I to je jeden z faktorů a chápu, že v někom může i jízda v elektromobilu vyvolávat emoce. Já používám auto na občasné, zato delší přesuny, požaduji malé rozměry a hmotnost. Až bude na trhu elektromobil velikosti Fabie se zaručeným dojezdem min. 600 km, váhou pod 1,5 tuny a cenou pod půl milionu, bude mým favoritem.
Každá jízda má nějaký důvod. I ta pomalá. Jednou je to třeba opatrnost šoféra, jindy třeba charakter nákladu. Nevím, komu přísluší posuzovat důvody takové nebo makové jízdy. Ale vím, že komu zvedá adrenalin to, že jede za traktorem, kombajnem nebo dědulou s rádiovkou na hlavě tak ten za volant nepatří vůbec.
Traktor, kombajn, dědula a nebo autoškola snad nedělají problém nikomu. A pochopil bych i někoho, kdo je např. relativně mladý, s dobrým vozem ale zároveň slabý řidič. Ovšem stejné pochopení očekávám i od této sorty, která dokáže na hlavním tahu jet 70 a ještě se držet u středové čáry. Není divu, že za sebou táhne kolonu. Chybí tu ohleduplnost. Stačí podívat se za sebe a dát najevo, že jedu pomalu záměrně. Opravdoví profíci to tak dělají.
A zase jsme u toho. Jak můžete do háje vědět, jaké pocity má majitel elektromobilu?
Tyto diskuse pod těmito články se staly symbolem útlaku, nadřazování a ponižování elektromobilů a majitelů. Nezlobte se, že vám to tak to píšu, ale já vždycky bráním slabší a utlačované, což jsou v tomto případě elektromobily
To je hezké v případě lidí, ovšem lepší technika se má prosadit sama. Obrovská protekce elektromobilů mi vadí.
Buďte v klidu, účinnost spalovacího motoru se za posledních 20 let nijak zásadně nezměnila. Důkazem tomu je např., že spotřeba naftového osobáku je pořád 6 litrů. Už před více jak 20ti lety jsme měli na VŠ přednášku přímo od škodovky, že s vylepšováním účinnosti spalovacího motoru jsou v koncích. Účinnost spalovacího motoru obecně je cca 35%, ovšem za optimálních podmínek, tzn při konkrétní teplotě, otáčkách atd. Světe div se, průměrná účinnost během normální jízdy je ještě o řád nižší. Proto dnes automobilky nutí do aut mnohastupňové automatické převodovky, aby motor pracoval pokud možno v nejúčinnějším režimu. Ať je to jak chce, je to pravěk. Kdo jednou usedne do EV, ihned to pochopí, pokud má tedy alespoň elementární znalosti fyziky.
Vtip je v tom, že se znalostí fyziky to prakticky nesouvisí. Já jsem uživatel a buď mi to vyhovuje a nebo ne.
Léčiva jsou pro českou republiku vyráběna v ČR a stanoveným zákonem je nezbytná distribuce léčiv do českých lékáren v případě nějaké pandemie. Léky v jednu chvíli nebyly z důvodu vyšší poptávky a ceny v zahraničí, byly na vývozu a v ČR byla velká poptávka za malou cenu. Logicky nikdo nechce kupovat drahé léky a výrobci léčiv měli vyšší náklady na výrobu už z titulů vyšších odměn zaměstnanců tak šli za poptávkou vývozu za vyšší cenu a úspěšně . Zapomnělo se na základní stav léčiv v českých lékárnách . To se změnilo. A paní které jsem chtěl odpovědět, nemá pravdu, v lékárnách nebylo jen pár specifických léků na předpis.
1 ČR není závislá na ruských dodávkách ropy a plynu.
2 máme nízkou nezaměstnanost a velkou nabídku pracovních míst.
3 podařila se fiskální politika. Zadlužování klesá, letošní rok historicky největší přísun peněz do státní pokladny.
4 počátek důchodové reformy parametrickými změnami , bez těchto ZÁSADNÍCH parametrickými změn , nikdy neuděláte reformu. = snížení zadlužení ČR a nastavení automatu pro důchody (TY NOVÉ DŮCHODY NIKOLIV SOUČASNÉ )
5 digitalizaci (mimo nešťastné digitalizaci MMR) Kdyby blbec Bartoš pokračoval na platformě Dostálové byla by i tato digitalizace úspěšná, ale MZ, aplikace v telefonech, digitální očkovací průkaz, nebo digitální občanská, nebo identita občana zásluha ministerstva vnitra , to vše se zdigitalizovalo úspěšně. A také ministerstvo školství a přihlášky CERMAT, připravuje se zase další digitalizované verze
6, historicky největší investice do inovací a rozvoje vědy
7 podpora astronomů vědeckého výzkumu
8 infrastruktura .
Už první bod je lež, včera dokonce zde byl článek, ve kterém sám Fiala přiznal, že odebíráme ruský plyn. Další body už ani nemá smysl komentovat.
Alexandr Mitrofanov to napsal naprosto přesně:
Někde v útrobách rozhodovacích mechanismů, z nichž vyvěrají Fialovy kroky, došlo k softwarové chybě. Zapomnělo se na to, že co je povoleno kejklířovi, není povoleno profesorovi. Tedy pokud profesor neusoudil, že bude kejklíře napodobovat tak úspěšně, že pouťový lid bude okouzlen pohledem na jeho holý zadek a na příštím jarmarku bude žádat už jen tuhle kratochvíli.
Životní zkušenosti však ukazují, že smutná je podívaná profesorova, který se snaží navázat kontakt s pouťovým lidem tím, že zkouší mluvit sprostě a ono mu to kurňa vůbec nejde.
Je totiž tomuto lidu, opět učeně řečeno, sociálně cizí. Odplivne si před profesůrkem s jeho kecama a nadšeně přivítá sprostého prolhaného kejklíře. Protože je jejich, je s ním jedné krve.
Tak a ne jinak to je.
Mitrofanov, to je stejný "myslitel" jako Fiala.
Fiala je dobrý premiér, po Topolánkovi druhý nejlepší. Má smůlu, že nastoupil po Babišovi, který mu předal zdevastovanou rozvrácenou zemi po nezvládnuté epidemii covidu. Do toho se připojila rusko-ukrajinská válka. Já panu premiérovi Fialovi stejně i panu ministrovi financí Stanjurovi věřím, je třeba zatnout zuby a pracovat, pak budeme mít platy jako v Německu. Ale Češi, ti vesměs jenom plkají na diskusích v pracovní době, pak se těžko divit, že se máme jak se máme.
Těším se na volby, abych to opět hodil ODS.
Jenom blázni se radujou, když loďka se naklání, jenom blázni se radujou, když voda jim stoupá...
6
Sledujících
1
Sleduje
6
Sledujících
1
Sleduje
Ta fotka je víc než výmluvná.