Absolvent Konzervatoře a HAMU.1.cellista Sukova kom.orchestru,člen Pražského kom.orchestru bez dirigenta. Titul Mgr.
🤣🤣🤣 no jo, ach ty líbivé příklady o koněspřežkách a parních strojích…. jen by mě zajímalo, jestli jakýkoliv technický pokrok musel být vynucován zákony a nekonečnými dotacemi…. anebo to byl plynulý přechod, kdy zákazníci přecházeli postupně na nové věci, tak že v to měli důvěru a chtěli si to sami koupit 😉….. nebo zda tehdy chodili úředníci a za každého koně vybírali tak nehorázné poplatky, až je sedláci radši postříleli sami … pokud jsou elektromobily tak skvělé, jak autor tvrdí, pak nechápu, že se na ně nestojí fronty a že čekací lhůty nejsou jak na Favorit v roce 1989 🙃 místo toho se musí podbízet dotacemi, aby vůbec něco se prodalo 🤣
Výborný a vtipný komentář 👍
Budoucnost spočívá ve sdílené elektromobilitě ideálně propojené s autonomním řízením vozidel. Místo milionů zaparkovaných aut na sídlištích a poblíž nádraží si kliknete v kolik se má auto dostavit a zaplatíte jen za zrealizovnou jízdu. Zákazník ušetří pořizovací hodnotu vozu a dostane se kam potřebuje. 80% životnosti vozidla totiž někde bez užitku stojí..
To bude určitě " nádherný"život... Děkuji,nechci.Třeba také sdílené milenky,manžele, děti a společnost půjde do řiti. Po tom možná sníte. Já ne.
Leckomu se srovnání evropského direktivismu s ideologií bývalých komunistických pohlavárů nadnesené. Mnoho lidí si řekne, že tak zase to není, přece žijeme v demokracii. To je ale jen klamný pocit, který lidi poněkud ukolébává. V obou případech jde o podmanění si občanů a získání jakési formy nadvlády. Jakmile ale tu nezřízenou formu green dealu včetně všech těch omezení, zákazů, příkazů a zdražování ucítíme na vlastních peněženkách, bude už pozdě. Auta jsou jenom takovým jakýmsi nejviditelnějším etalonem dění. Jediným receptem je uvědomit si tu hrozbu a přestat volit eurohujery!
Je to tak.👍
O jaké modely konkrétně půjde, rozhodnou producenti - ale ne kvůli poptávce zákazníků, ale aby nedostaly obří pokuty kvůli schváleným předpisům. Z trhu zmizí během příštího roku spousta aut, která jsou populární a jež zákazníci chtějí.
Tak tohle je ta tržní ekonomika, po které jsme po roce 1989 toužili?
Co je trh a tržní prostředí? Místo, kde proti sobě stojí svobodná poptávka kupujících, kteří by chtěli koupit zboží za určitou cenu a svobodná nabídka prodávajících, kteří by chtěli zboží za určitou cenu prodat.
Bohužel tržní ekonomika byla významně nahrazena ekonomikou dotační a do jisté míry i ekonomikou centrálně plánovanou. O tom co se smí vyrábět, komu se smí prodávat a od koho se smí nakupovat, již nerozhodují svobodně podnikatelé a spotřebitelé, ale centrální politická rozhodnutí na úrovní národní i nadnárodní.
Asi jediným řešení daného problému je stávající právní předpisy změnit. Proto je nutné při jakýchkoliv budoucích volbách do parlamentů národních a parlamentu EU nevolit takové zastupitele, kteří mají něco společného se současnými právními předpisy, ale naopak ty, kteří budou mít vůli je změnit.
Až se budeme rozhodovat, komu dát náš hlas v jakýchkoliv příštích volbách, určitě bychom neměli koukat na to, jak jsou uchazeči o naše hlasy známí, krásní nebo protlačovaní hlavními médii, ale zjistit si o nich, co opravdu chtějí prosadit.
Výborný komentář.👍
Další chytrý a placený člověk
Toto řekněte lidem co byli vytopení a včera po měsíci někomu jde elektřina
Ti co se nechali oblbnout mají čerpadlo mrznou ti co vytáhli krbová kamna topí
To je ta politika lidí zblbnout a třeba v Brně sídliště cca 5 tis lidi s 1 dobíjením....
Strašně bych rád aby mu někdo vysvětlil kde jsou dnes 2 auta běžné v rodině jak by 10 tis aut se na tomto sídlišti dobíjelo?
Výborná reakce.👍
Ano,musí se omezit výroba. Občané tady a už i na západě nemají volný milion na elektrické auto! Až bude elektrické auto velikosti Fabie kombi s dojezdem na nabití 200 km a cenou 250 tis. kč tak nebudou stačit vyrábět.Většina lidí nepotřebuje elektrický dálkový koráb s cenou hodně nad milionem......Čína umí vyrobit malé elektrické auto do města za 80000 kč.
Pardon přepsala....🙂
Ano,musí se omezit výroba. Občané tady a už i na západě nemají volný milion na elektrické auto! Až bude elektrické auto velikosti Fabie kombi s dojezdem na nabití 200 km a cenou 250 tis. kč tak nebudou stačit vyrábět.Většina lidí nepotřebuje elektrický dálkový koráb s cenou hodně nad milionem......Čína umí vyrobit malé elektrické auto do města za 80000 kč.
Těch 200km jste se asi přepsal? To je směšné....
Ne, nechápu vaši touhu po rozvázání vztahú s EU a příklon k Moskvě, tvářit se že žádné spojenectví nepotřebujeme, je pošetilost a pokud to nebude EU, nezbude nic jiného než Moskva
To je hloupost,nesmysl. Zřejmě svébytnost je pro Vás neznámý pojem... Myslíte si, že pořád musíme lézt někomu do řiťe. Nejdříve Rusákům,pak USA a v neposlední řadě EU. Je mi Vás líto.
Absolvent Konzervatoře a HAMU.1.cellista Sukova kom.orchestru,člen Pražského kom.orchestru bez dirigenta. Titul Mgr.
5
Sledujících
2
Sleduje
Absolvent Konzervatoře a HAMU.1.cellista Sukova kom.orchestru,člen Pražského kom.orchestru bez dirigenta. Titul Mgr.
5
Sledujících
2
Sleduje
Sašo,to je ale blábol, styďte se.....😮