No, když se dívám do letáků, co a za kolik kde budou mít v těch "slevách", tak se musím smát. Řekla bych, že tak u poloviny zboží je ta "původní" cena vycucaná z.prstu, protože za takovou cenu to zboží nikdy neměli. A vůbec jim není hloupé dělat z lidí, s prominutím, blb.e, protože každý kdo nakupuje pravidelně ve stejném obchodě, si u běžného zboží ty ceny zhruba pamatuje. A podle toho se také řídím, za kolik to prodávají teď, ne podle procenta slevy. To, že tam napíšou sleva 50% pro mě není podstatné. Jenom jsem se tuhle musela pousmát nad cedulí sleva až 100%. To jsem se měla jít zeptat co že to dávají zadarmo😀
Nic. Ono i 3% se vejdou do formulace AŽ 100%.
Mi to (a nejen to slavné ETCS) přijde všechno nějaké vyšinuté. Čím novější software a hardware, tím více to stojí za huobelec. Viz aktualizace v telefonech, třeba... Čím novější, tím více to danou aplikaci zmrší. A strojvedoucí? Ať raději jezdí na žezla, jako to bylo kdysi a je i do teď na vedlejších tratích v UK.
Pro mě, kterému ještě paměť slouží je jedno jestli to bylo před týdnem, nebo před měsícem. Když vidím mléko za 13,90 beru. Kuřecí prsa za 99,90 beru, olej za 29,9 beru... Jako prolétat všechny obchody, hledat slevy ušetřit 30 Kč a projezdit kilo mě přijde adekvátní tupým ovcím.
Přesně tak. Taky mám nějakou hranici, u které u jednotlivých druhů zboží nejdu přes. A když je něco v akci, beru pokud vím, že potřebuju.
V Ostravě je zvykem do MHD v denních hodinách nastupovat všemi dveřmi. V době od 20:00 do 04:00 u autobusů a trolejbusů jen předními dveřmi a u řidiče se prokázat platným jízdním dokladem. Pro noční tramvaje toto neplatí. Avšak autobusové linky 32 a 33 celodenně pouze nástup předními dveřmi (kvůli tomu, že podstatná část linky vede tzv. po "Zigeunerstraße") Toto opatření je taktéž ponižující pro platící cestující, stejně jako ukazovat tašky v kšeftě.
Pro všechny, kteří mají nějaký problém v jakémkoliv marketu - uvědomte si, že pokladní je taky člověk, přestaňte se na ni koukat shora a jestli vám něco nevyhovuje, tak si běžte nakoupit jinam anebo zavolejte na příslušnou centrálu a chtějte vysvětlení,proč to či ono musí zaměstnanci dělat. A nenechte se odbýt odpovědí, že je to jen a jen aktivita zaměstnanců. Věřte nebo ne, ale co vymyslí manažeři na centrále, tak to stojí za to. Zvlášť, když nastoupí někdo nový a chce se předvést.
Ano, ano. Je to tak. Ono totiž na vola, který dobře táhne, se hodně naloží. To platí, co je svět světem.
Primitivní kmeny = primitivní zvyky. U nás zase "aby nás rodina nepomluvila" se pořádaji velké svatby... Nejlepší je vzít se tajně, odsvědčí dobří kamarádi. Odpadne většina pitomých zvyků, nemusí se zvát milion příbuzných, platit drahou hostinu... Částka, kterou novomanželé takto ušetří, může sloužit účelněji pro novomanžele
Pod tohle se podepíšu. I když můj názor je trošku odlišný, a to že dnes "papíry" na společný život jsou už jaksi OUT. Snadnější případný rozchod 😉
Letáky nám do schránek nechodí dobře 4 roky. Ani je nepotřebuju. Jdu do obchodu pro to, co potřebuju, a pro množství, jaké potřebuju, ne pro to, co je v letáku na obrázkách. Když náhodou to, co potřebuji, je v nějaké akci (tedy stojí normálně, ne s přestřelenou cenou), jsem za to rád, ale že bych toho vzal plný vozík, jako jiní, to ne.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Samoobslužné pokladny mi nevadí. Chodím k nim, ba dokonce si už vybírám obchody, kde jsou. Ovšem když se řekne A, musí se říct i B. V tom obchodě musí být i možnost skenovat si zboží při vkládání do košíku, a na samoobslužné pokladně to vše přes jeden kód zaplatit. Pokud v prodejně není možnost ručního scanneru, tak je úplně jedno, zda jdu k samoobslužné pokladně nebo k pokladně s obsluhou. Stejně to musím zase po jednom vyndávat z košíku a dávat na pás, nebo kus po kuse skenovat. A že si někdo kupuje pistácie a váží je jako brambory, není můj problém, já se takhle nechovám.
1 odpověď