Chtěl jsem objednat svou 95 letou lehce dementní (ale dosud samostatně bydlící) matku k očkování proti COVID19. Když jsem se po asi 3/4 hod. anabázi (matka by to evidentně sama nezvládla ani s pomocí oné telefonní linky, která měla stejně výpadek) konečně probil až k rezervaci termínu, web mi mile sdělil, že termíny jsou již všechny obsazeny na všech očkovacích místech. A že si mám opakovaně ověřovat obsazenost.
To je skandál a nestoudnost.
Chtějí mi snad na MZd namluvit, že se rezervovalo již takové množství pacientů starších 95 let, že pro mou 95 letou matku již není termín? To je prioritizace? Ne. Je to onen klasický východoevropský (post)komunistický princip - kdo zaváhá, nežere.
A kdyby to i byla pravda, že termíny jsou již obsazeny potřebnějšími pacienty, proč si má matka sledovat obsazenost? Očekával bych, že když je matka již registrována, tudíž objednávkový systém zná její věk, bydliště, nejbližší očkovací místo a má na ni kontakt, že bude dle věku prioritizována a bude jí při uvolnění termínu automaticky nabídnut termín očkování se žádostí o jeho odsouhlasení.
Těžko může být dostatek vakcín, když např. 1000 dávek bylo aplikováno ve Státním zdravotním ústavu zcela mimo kritéria na úkor potřebných.
Tohle není systém, to je hanbinec byzantských rozměrů.
Jak se dalo při kvalitách pracovníků MZdČR očekávat, objednávkový systém nefunguje. Marně opakovaně zadávám telefonní číslo a žádám zaslání PINu, ale SMS s PINem nepřichází. Zřejmě je systém přetížen. Je to jako ve hře Hospoda na mýtince: Postavil si hospodu na rozcestí, ale chodili mu tam lidi...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Chtěl jsem objednat svou 95 letou lehce dementní (ale dosud samostatně bydlící) matku k očkování proti COVID19. Když jsem se po asi 3/4 hod. anabázi (matka by to evidentně sama nezvládla ani s pomocí oné telefonní linky, která měla stejně výpadek) konečně probil až k rezervaci termínu, web mi mile sdělil, že termíny jsou již všechny obsazeny na všech očkovacích místech. A že si mám opakovaně ověřovat obsazenost.
To je skandál a nestoudnost.
Chtějí mi snad na MZd namluvit, že se rezervovalo již takové množství pacientů starších 95 let, že pro mou 95 letou matku již není termín? To je prioritizace? Ne. Je to onen klasický východoevropský (post)komunistický princip - kdo zaváhá, nežere.
A kdyby to i byla pravda, že termíny jsou již obsazeny potřebnějšími pacienty, proč si má matka sledovat obsazenost? Očekával bych, že když je matka již registrována, tudíž objednávkový systém zná její věk, bydliště, nejbližší očkovací místo a má na ni kontakt, že bude dle věku prioritizována a bude jí při uvolnění termínu automaticky nabídnut termín očkování se žádostí o jeho odsouhlasení.
Těžko může být dostatek vakcín, když např. 1000 dávek bylo aplikováno ve Státním zdravotním ústavu zcela mimo kritéria na úkor potřebných.
Tohle není systém, to je hanbinec byzantských rozměrů.
9 odpovědí