Pražský spolek jsou osoby mdlého rozumu, podobně jako vedení Prahy 6. Okruh nevzniká, aby automobilismus v Praze expandoval. On se snaží až dodatečně trochu vyřešit stávající stav, kdy miliony automobilů, hlavně nákladních, projíždějí často do centra Prahy. Tam se dnes nejvíce zasloužily za vznik velkých každodenních zácp, zvláště když trhlí Pražáci z vedení Prahy 6 úmyslně stávající komunikace nesmyslně zúžili. Zase vyhrává nesmyslná ideologie nad realitou.
Smutné. Všichni tady nadávají na Tvrdíka, ale podle mne ne úplně právem. Hrobaři přišli až po něm, takzvaní mladí progresivní krizoví manažeři z ODS, kteří o letecké dopravě neměli ani ánunk, naprosto nesmyslně rozprodali podstatnou část komplexu tehdejších ČSA, zlikvidovali všechny její výdělečné části jejich "přesunem do soukromých rukou", a zanechali státu po svém řádění zbyteček, který naprosto nebyl životaschopný. A svedli to na Tvrdíka. Ten byl spíše trochu fantasta, ale ti, co přišli po něm, to byli gangsteři se vším všudy.
Jako nemocný bývalý vězeň z koncentračního tábora to tam prožil i můj děda. Když se babička dozvěděla, že leží nemocný tyfem v Terezíně, rozjela se za ním a pak jako dobrovolná sestra na místě o něj a další nemocné pečovala. A to doma nechala mého tátu a strejdu, kterým bylo 11 a 12 let. Přežili, ale děda o tom odmítal mluvit do konce života.
teď přijde na to, kdy se nový úřad rozhodne označit auto za nevyhovující a státním násilím ho vyřadí z provozu (tj. ukradne ho majiteli). Jestli podle "nových gríndýlovských" předpisů, nebo podle technických parametrů konkrétního auta vztahujících se k okamžiku, kdy mu dříve stát udělil oprávnění k provozu na veřejných komunikacích. Člověk dbalý zákonů by řekl, že za b) je správně. V zemi ovládané mafií pětikolky bez respektu k vlastním zákonům (jsou jen bič na plebs) čekám za a). Co budou dělat ovčané, co pětikolce stále tleskají, až jim na silnici jejich starší auto zabaví?
Zázračná nezázračná, každé elektroauto při své výrobě a distribuci zaviní najednou tak velkou ekologickou stopu špinavosti, že když si koupíte nové auto se spalovacím motorem, můžete jezdit deset- dvanáct (i více) let, a stále ještě v součtu svoji ekostopou ten náskok elektroauta ve špinavém zaneřádění naší přírody nedoženete. Jen výroba baterií z primárních zdrojů, z rud vykutaných z povrchových lomů, zpracovaných v hutích, atd., vytvoří takovou uhlíkovou stopu, kterou obyčejná auta se spalovákem projezdí nejdříve za deset let. A to nepočítám pořízení ojetého auta, kde se jeho výrobní ekostopa ještě dál ředí....
a uplácet se bude více a více a sebrat řidičák policií pro každou blbost bude snadnější a snadnější. Na druhou stranu nejvíce budou vykřikovat ti, co jsou na silnicích nejvíce agresivní. Asi by preventivně pomohlo nejvíce to, že by existoval trest, že řidičák provinivší osoba už nikdy nedostane, i kdyby se u soudu odvolávala jak chtěla. A jízda bez řidičáku - okamžitě do báně.
9
Sledujících
0
Sleduje
9
Sledujících
0
Sleduje
osobně si myslím, že je to hlavně proto, že to je nezpochybnitelné svědectví toho, co se na silnici děje, bez ohledu na názor dopravní policie. Což mimochodem říká, že se na silnici dopravní policie často plete (a občas i úmyslně, bohužel), a takovéto zpochybňování jejich stanoviska při "vyšetření" různých nehod či kontrolách řidičů je prostě nežádoucí. Lidi mají jen srazit paty a poslušně kývat hlavou, když policista něco řekne, ne?
2 odpovědi