byl to mimo jiné kovaný sparťan, který jezdil za utkáními Sparty venku skoro po celé republice. Pamatuji si ho, jak vyváděl v Příbrami v době, kdy Sparta spadla na chvíli do druhé ligy. A taky byl vášnivý tramp starého ražení, který jezdil na maličkou chatku v trampské osadě u Špičatého vrchu kousek od Bubovic.
říci o něčem, že ..se to dlouhodobě řeší.. je to samé, jako říci po pravdě, že to úředníci nijak neřeší a místním politikům je to jedno potud, pokud to neomezí možnosti jejich znovuzvolení. Radnice prostě lže, a pokud to místní nevezmou do svých rukou, nic se nezmění. To tvrdím na základě své osobní téměř desetileté praxe úředníka městských úřadů.
Autor měl názor předem, a to ten správný, co se dnes nosí. Fakta ho nezajímají, jako většinu dnešních mladých takynovinářů a pseudohistoriků. Luftjarda kupodivu byl z těch, kteří si nechali od odborníků poradit a jeho generální vize byla ČSA rozvíjet a udělat z ní konkurenceschopné aerolinky. Jenže byl socdemák, a když socdem prohrála volby s ODS, musel z politického rozhodnutí vítězů voleb od válu. Dosazení zloději okolo Lašáka z ČSA pak udělali trhací kalendář, přičemž postupovali jako slavný milionář z Pretty women. Rozprodali po kouskách všechno, co v ČSA vydělávalo a zbytek zahodili do kanálu s komentářem, že ONI vyvedli ČSA z červených čísel, a teď se státe snaž. Přičemž noví vlastníci například cateringu, nemovitostí, atd., to všechno byli spolustraníci ODS a vše dostali dost pod cenou. A hezky se to zdůvodňovalo neschopností státu podnikat a neschopností Luftjardy manažerovat tak velký podnikatelský subjekt. Hmm, proč tedy ta Slávia pod jeho dlouholetým vedením ještě nezkrachovala?
Vše musí projít soudy. A nesmí být jiná možnost.
ta exekuce je samozřejmě věc soudů, i když i obec ji smí v určitých okamžicích "zařídit" sama (osobní zkušenost) O užívání komunikace ale soudy nerozhodují, protože zákony na to existují a jen je třeba je respektovat. Tam stačí, aby policie odklidila ony "vlastníkovy" zábrany na vjezdu na komunikaci a předala podnět o jeho "přestupku" na obecní úřad. Pokud by soukromník opět zábrany opakovaně na komunikaci postavil (a hlupáci jsou tvrdohlaví), záleží na tom, jak to policie ohodnotí. Nakonec to může být až trestný čin.
Podle stavebního a silničního zákona majitel pozemku pod komunikací má smůlu, komunikace musí zůstat volně přístupná a průjezdná i nad jeho pozemky. Pokud znemožňuje lidem užívat veřejnou komunikaci, byť postavenou na jeho pozemku, páchá minimálně přestupek normálně oceňovaný slušnou pokutou. Tu pokutu může pak obec vymáhat i exekucí, třeba dražbou onoho pozemku....
vyrábět umíme, ale díky kapsovnému od velkých mezinárodních koncernů - výrobců léků nesmíme. Naše vládní léková komise dobře ví, co nesmí povolit. I ten slovenský penicilin - pendepon se u nás dnes nesmí používat, údajně nebyl předepsaně čistý. Stál deset dávek stovku a byl hrazený ze zdravotního pojištění. Dnes jedna dávka povoleného a dováženého penicilinu - lentocilinu z Portugalska stojí 300,-Kč, a i když ho máte od lékaře předepsaný, stejně si ho celý v lékárně zaplatíte...
ale nesmysl. Každý, kdo vyjel služebně na západ, musel po návratu písemně popsat, s kým se za hranicemi potkal. Na to nemusel být STBák, jak tady radostně vykřikuje mladý novinář, prostě to byla vyžadovaná povinnost každého, kdo takzvaně vycestoval do kapitalistické ciziny. Tihle mladí novinářští hrdinové v krátkých kalhotách o minulosti nic neví, zato ale přesně ví, co se má napsat do médií.
9
Sledujících
0
Sleduje
9
Sledujících
0
Sleduje
Ve Švýcarsku na dálnicích žádný kamion nepotkáte. Všechno jezdí na železnici, celá auta, od hranice ke hranici. Krátké vnitrostátní přesuny zboží tam jsou většinou v kontejnerech nebo v menších nákladních autech a dodávkách. Ono by to šlo i u nás a v EU, ale to by lidé jako pan Hromíř přišli o kšefty a teplá místečka.
1 odpověď