Jedna podstatná skutečnost v článku chybí. Výhody auta jsou závislé na plynulosti dopravy. Jakmile všichni začnou využívat auta, všechny výhody padají. V denních zácpách se dá strávit opravdu hodně dlouho. Na Filipínách, kde hodně lidí používá auta, jsou zácpy každý den a cesta 20 km může trvat i 2 hodiny. Takže ve finále MHD, pokud je dobře navržená, bude skoro vždy lepší.
Omezení plateb hotovostí je pochopitelný trend, ale uvažovat o kompletním zrušení hotovosti je nesmysl. Přinejmenším nákupy věcí jako potraviny, léky nebo benzín by mělo být vždy možné platit i hotově bez ohledu na trendy. Ať už z důvodů nějakého globálního problému (viz. nedávná aktualizace) nebo i lokálního útoku na konkrétní banku a účty. Čím víc bude svět závislý na online, tím víc bude přibývat i online problémů a hrozeb. Ohlídat si peněženku v kapse před kapsáři je relativně snadné, ale nejsem si jist, jestli všichni lidé budou schopni držet krok s vývojem zabezpečení a hrozeb online.
Bitcoin je jen další nástroj na spekulace, nic víc. Vytvořil se virtuální produkt, pak se vyvolal pocit vzácnosti (limitované množství) a o zbytek se postarali spekulanti. Všichni se sice ohání tím, jak je bitcoin nezávislý na centrálních bankách, ale prakticky nikdo ho nekupuje proto, aby měl nějakou alternativu ke státním měnám, ale pouze jako spekulaci na růst ceny a pak ten nezávislý bitcoin stejně vymění zpět za ty "bezcenné" papírky. No a cenu pak drží další spekulanti, kteří doufají, že strom poroste do nebe.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
100 milionů za rok pro 30 maníků někde na poušti? A není to málo? Dejte na to rovnou miliardu, tyto úžasné investice musíme využít, protože to se nám 100x vrátí.