Starý Sprintery měli tuším 3t.
Krátký Transit cca 1700kg + M-B C combi dle motoru a výbavy cca 1700kg + vlek pokud je celohliník cca 900kg - ve výsledku na 'kouli¨' asi 4,5t - to pánům celníkům už asi nevadilo.
Jo a to jsem zapomněl na tu naftu v tom naloženým Transitu
No hlavně nafta je z kamionu který po nocích na parkovištích po Německu vykrádají.
ona je to totiž pravda, všechny domy budou muset být zateplené, prodej kotlů na plyn skončí v r.29, topit se bude zatím dál, zatím je jen zákaz topení na tuhá paliva, pokud nesplnuje emisní třídu, dojde k zamezení topení na plyn a přechod na biomasu, soláry, kdo toto nebude splnovat, bude dům zabaven, týká se to i mne, mám zdi třicítky nezateplený, něco si o tom zjisti, než to splodíš,d
Zabaven jo , já si budu dělat co já budu chtít a můžou přijít , jestli najdou odvahu
v pořádku však polovina toho co jezdí po silnici tu už nemá co dělat at po stránce bezpečnosti tak ekologie
Bezpečnosti jo : S mojí Octavii z roku 2002 kdy jsem ji koupil novou jsem aktuálně dovršil 500 000 km ,bez nehody. Ekologie jo: Za 22 let to auto slouží a vynaložená energie a materiály na výrobu toho auta ušetřily víc ekologické zátěže než vyrábět každý 4 roky nový auto pro mě ,nedej bože baterie a komíny v elektrárně pro elektroauto.
Máme ji nejdražší díky emisním povolenkám a díky servilitě fialové vlády vůči Berlínu! Kde jinde si mají nahrabat němečtí obchodníci s elektřinou než na našem trhu?! Dostanou naši elektřinu vyrobenou ČEZem na té jejich burze za hubičku a našim lidem ji pěkně mastně prodávají. Přitom ČEZ nemá absolutně žádnou povinnost se podílet na té šaškárně, které se říká energetická burza! Přitom se nejedná o žádnou burzu. Protože na žádné normální burze se ceny tvoří na základě poptávky a nabídky. Nikoliv direktivními příkazy Brusele! Který rozhoduje co a za jakou cenu se bude "obchodovat"! To potom není žádná burza, ale centrální plánování jako za komouše! 🤪
ČEZ povinnost má , proto si půjčil miliardy na složení zálohy na burze , je to pojistka kdyby jsme se přece zmohli a řekli a dost burze tak si Germáni nechají naše miliardy co jsme jim dali jako zálohu že budeme dodávat . To je debilizace civilizace. Představte si že si domluvíte řemeslníka že vám třeba natře plot za 20 tisíc korun a vy mu řeknete beru a dej mi zálohu do zítra milion korun že přijdeš . To chce odvahu.
Žasnu nad tím jak banda absolutně od reality odtržených potomců chce vypočítat do posledního kW spotřebu a předpovědět svit slunce a pohyb větru v celé EU. A počítat s tím, že někdo komu zavřou elektrárnu ji bude párkrát do roka spouštět kvůli téhle tlupě imbecilů. Až to nastane stěhuju se do Asie 😅
Už to nastalo Elektrárna Ledvice jede podle rozkazu z Německa , když svítí a točí se jim větrníky vypíná kotle a když mají málo tak se honem najíždí, jenže to kotlům nedělá dobře a materiály praskají a opravy za statisíce platíme my v ČR
Proč? Máte nějaký problém s tím, že bude pro nás výhodnější dovézt levnou elektřinu, než ji draze u nás vyrábět?
A odkud jako dovážet ? Němci jsou na nás závislý , jsme jejich baterií . Díky výstavbě zdrojů a přenosové sítě za minulého režimu jsme dodnes samostatní ve výrobě elektřiny a tyhle články ateru , kteří nejsou z oboru mě baví .
EU jde opravdu jen o peníze, žádnou ekologii. Já si nemůžu koupit klasické, spolehlivé třírychlostní čerpadlo, které vydrží věky, kde spotřeba elektřiny není velká, musím si koupit krám plný elektroniky co houby vydrží a spotřeba nějak menší není, a když místo jednoho co vydrželo třeba dvacet let budu potřebovat tři, čtyři novodobé, elektronické, tak to je opravdu ekologické...
Máte se na ně vy víte co . Normální od Sigma Olomouc a můžou mě skočit na hrb , můj barák, můj kotel a moje čerpadlo .
Proč místo čerpadla za 1000.- musím mít za 5400.- s jednotkou která se zákonitě pose.e 20 prosince a je přes svátky konec . Mám obyčejný čerpadla a fungují klidně 25 let když je teda některý méně inteligentní topenáři postaví do správné polohy ale tak býval to jen dvouletý obor tak je třeba shovívavosti. Všude do nejprimitivnějších věci se musí cpat čipy, jednotky,čtečky aby se vše muselo soustavně měnit a za mašle. 🤮
Bylo by fajn, kdyby ubylo kamiónů nejenom parkujících, ale i projíždějících širším centrem Plzně. Průtah Tyršova - Jízdecká - Přemyslova - Skvrňanská je fakt hrůza.
No, bez nich to nejde zatím a když něco potřebujete ale zároveň se snažíte to zakazovat, omezovat a šikanovat , tak to nic dobrého nepřinese .
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
To taky projektoval inteligent ,pražský okruh , D5,D7 a všechno spojit v jednom bodě do dvou pruhů . Vysoká promyšlenost