Krása a dermatologie s plastickou chirurgií nijako nesouvisí pokud nebudeme považovat brak za krásu. Paní je v podstatě do tváře ošklivá a je na ní vidět jen umanuté snažení být hezkou a mega chemie. Tak akorát dobrý bizar a na pobavení lidu
A hezký křivé nohy Na to plastiky neexistují 😅😅 i když ty její plastiky jsou stejně nepovedené jako Moničiny 🥹
Myslím že pozitivní motivace by v tomto připadě udělala větší službu neb by vytvořila spávné návyky i zájem. Je to stejné jako u psa nebo kočky. Pokud budete psa jen být tak se bude chovat podle vašich představ pouze pokud budete nablízku. A jakmile odejdete tak se vám vykálí do poste.
Rozdávat rány =bít (s měkkým)
toto funguje mužům, mladým ženám, a to ještě těm, co se dlouhodobě přejídají.
žena 45+ může být obézní i bez dortů a laskomin, z minimálního příjmu. Bohužel.
Přibrala jsem v menopauze 15 kg, pomalu během roku, nesledovala jsem se, můj obvoďák, že je to v mém věku normální- jenže pohled na moji kdysi krásnou zádel mě nebavil.. zmenšila jsem porci oběda v závodce, na snídani a večeře přidala co jsem dřív nepraktikovala, a vyšla proti zpomalení metabolismu.. mám od července o cca 8 kg mínus a zádel je už konečně v cajku.. budu v tomhle stylu pokračovat dál, nosím původní džíny o 2 čísla menší a uvidím, kam až dojdu 😃😃😃😃
Moje sestra učí matematiku. Zadala příklad, že letadlo letí rychlostí X a za čas Y přistane v Egyptě. Jak daleko je Egypt? A někdo vypočítal, že 17 kilometrů a vůbec mu to nebylo divné.
Dětem chybí základní přehled.... a ano, je to o tom,že s dětmi se musí mluvit, mluvit, mluvit ...a ukazovat, vysvětlovat....
Přinesla bych do další hodiny mapu a naučila je počítat vzdušnou vzdálenost podle měřítka 😆😆
Neznám dítě, které by se v batolecím věku neptalo. Dokonce tolik, že z toho jde rodičům obvykle hlava kolem a chce se jim řvát. jenže to je potřeba vydržet - a odpovídat a vysvětlovat a povídat si s nimi. I když se mi zrovna třeba nechce - a v televizi je fotbal nebo seriál. Když tuhle přirozenou zvídavost a potřebu vědět a pochopit rodiče svým nezájmem nechají v předškolním věku zakrnět, tak už to dost často škola nemá jak napravit. Když k nám nastupují děti, které nejsou zvyklé se ptát, nejsou zvyklé, aby si s nimi někdo povídal...tak se to pak už probouzí těžce. Tím spíše v počtu 30 žáků...z nichž někteří se ptají neustále - takže na ty "pasivní" pak už občas nezbývá čas a pozornost. Rodiče musí s dětmi mluvit - vyprávět jim. A nemusí to být příběhy z historie - když je sami neznají. Mají jim vyprávět své zážitky z dětství, o své práci, o tom, co zažili a zažívají, ptát se jich na jejich dětský život a názory...To je naprostý základ. Když to rodiče vydrží, tak pak nikdy nepřijde moment, kdy dítě "vzdělání bytostně nesnáší".
Moje děti se neptají, oba jsou introverti a nestudijní typy, ale od toho je tady jejich maminka, aby je nenechala dělat h.vadiny.. a že se jim občas fest zadaří to jako ano 🤣🤣
Záleží na tom kdo, a jak dlouhý. Ale pokud dítě domů přinese úkol na dvě hodiny práce z jednoho předmětu a na víkend zadání, aby se naučilo z učebnice 4 strany, protože se to v pondělí bude zkoušet, tak si opravdu člověk řekne, na co tam ti učitelé jsou. A to dítě nemá jen ten jeden předmět. Takto to udělá víc učitelů, a rodina neví, kde jim hlava stojí, připočítejte ještě kroužky dětí.... A bohužel toto není ojedinělí přístup, jak si to učitelé zjednodušují.
OjedinělÝ 😅
Tak znovu: Když učitel jede ve třídě frontální výklad, tak se žáci také na nic neptají. Jen vyslechnou pasivně výklad a zapíšou eventuální zápisky. Řekněme třeba francouzskou nebo anglickou revoluci atp. Totéž výklad z wiki nebo kiwixu. Lze i lépe strukturovat pomocí chatbota. Ale i tak jsou to velmi kvalitní historiografické texty s naučným obsahem.
Je tam propracovaná supervize jako v nejlepších redakcích nebo nakladatelstvích. Chybovost tedy jen minimální.
Při nuceném šprtání tun balastu velmi často dochází k somatickym potížím jako migréna, ale i pocitům zmaru a frustrace. Může to končit i velmi špatně a neštastně. Radši nedomýšlet. To je prozatím vše.
A to jste studoval na ZŠ ve které epoše? 😃😃
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. Škola už dnes až na pár světlých výjimek neumí děti připravit do života. Omílá stále jen stereotypní a fádní fakta, která jsou k dispozici téměř všude jinde a v praxi jsou často k ničemu. A to trvá často až 15 let života dětí a mladistvých. Je to systém a princip, který už dnes nemá žádné opodstatnění, perspektivu ani vizi. Drží se to celé při životě jen státní mocí a špatnými zákony, ne přirozenou potřebou a ekonomickými zákony poptávky a nabídky. Je to zoufalé.😔
To myslíte vážně? Že děti, které nezvládají čtení, budou umět nastrkat žádosti o informace do chatbota? Když s neznalostí čtení nezvládnou ani jednoduchou slovní úlohu (myšleno žáci ZŠ a učilišť) 😃😃 kdyby to bylo jen o té technice, tak by ve Vašem textu nebyly hrubky a v Česku spousta exekucí a insolvencí 😁 opravdu jste mě pobavil, to se musí uznat 👌👌
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já jsem se nikdy nezamýšlel nad slovem "rožni", přišlo mi to normální. A ani jsem nevěděl, že to lidi v Praze neznají. Ale když se nad tím zamyslím objektivně, tak to asi fakt zní divně (jako něco rožnit). Těch slovíček je víc, co mě zaskočí, že to jinde neznají. Myslím, že ani třeba takovou "vaječinu" v Praze neznali
7 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A já jsem běžně říkala "rožni" i "blikni", ale jenom "zhasni" 🙂 a fčil mudruj 🙂 a šlamu se u nás říkalo "kaly" 🙂