Myslím že pozitivní motivace by v tomto připadě udělala větší službu neb by vytvořila spávné návyky i zájem. Je to stejné jako u psa nebo kočky. Pokud budete psa jen být tak se bude chovat podle vašich představ pouze pokud budete nablízku. A jakmile odejdete tak se vám vykálí do poste.
Rozdávat rány =bít (s měkkým)
toto funguje mužům, mladým ženám, a to ještě těm, co se dlouhodobě přejídají.
žena 45+ může být obézní i bez dortů a laskomin, z minimálního příjmu. Bohužel.
Přibrala jsem v menopauze 15 kg, pomalu během roku, nesledovala jsem se, můj obvoďák, že je to v mém věku normální- jenže pohled na moji kdysi krásnou zádel mě nebavil.. zmenšila jsem porci oběda v závodce, na snídani a večeře přidala co jsem dřív nepraktikovala, a vyšla proti zpomalení metabolismu.. mám od července o cca 8 kg mínus a zádel je už konečně v cajku.. budu v tomhle stylu pokračovat dál, nosím původní džíny o 2 čísla menší a uvidím, kam až dojdu 😃😃😃😃
Moje sestra učí matematiku. Zadala příklad, že letadlo letí rychlostí X a za čas Y přistane v Egyptě. Jak daleko je Egypt? A někdo vypočítal, že 17 kilometrů a vůbec mu to nebylo divné.
Dětem chybí základní přehled.... a ano, je to o tom,že s dětmi se musí mluvit, mluvit, mluvit ...a ukazovat, vysvětlovat....
Přinesla bych do další hodiny mapu a naučila je počítat vzdušnou vzdálenost podle měřítka 😆😆
Neznám dítě, které by se v batolecím věku neptalo. Dokonce tolik, že z toho jde rodičům obvykle hlava kolem a chce se jim řvát. jenže to je potřeba vydržet - a odpovídat a vysvětlovat a povídat si s nimi. I když se mi zrovna třeba nechce - a v televizi je fotbal nebo seriál. Když tuhle přirozenou zvídavost a potřebu vědět a pochopit rodiče svým nezájmem nechají v předškolním věku zakrnět, tak už to dost často škola nemá jak napravit. Když k nám nastupují děti, které nejsou zvyklé se ptát, nejsou zvyklé, aby si s nimi někdo povídal...tak se to pak už probouzí těžce. Tím spíše v počtu 30 žáků...z nichž někteří se ptají neustále - takže na ty "pasivní" pak už občas nezbývá čas a pozornost. Rodiče musí s dětmi mluvit - vyprávět jim. A nemusí to být příběhy z historie - když je sami neznají. Mají jim vyprávět své zážitky z dětství, o své práci, o tom, co zažili a zažívají, ptát se jich na jejich dětský život a názory...To je naprostý základ. Když to rodiče vydrží, tak pak nikdy nepřijde moment, kdy dítě "vzdělání bytostně nesnáší".
Moje děti se neptají, oba jsou introverti a nestudijní typy, ale od toho je tady jejich maminka, aby je nenechala dělat h.vadiny.. a že se jim občas fest zadaří to jako ano 🤣🤣
Záleží na tom kdo, a jak dlouhý. Ale pokud dítě domů přinese úkol na dvě hodiny práce z jednoho předmětu a na víkend zadání, aby se naučilo z učebnice 4 strany, protože se to v pondělí bude zkoušet, tak si opravdu člověk řekne, na co tam ti učitelé jsou. A to dítě nemá jen ten jeden předmět. Takto to udělá víc učitelů, a rodina neví, kde jim hlava stojí, připočítejte ještě kroužky dětí.... A bohužel toto není ojedinělí přístup, jak si to učitelé zjednodušují.
OjedinělÝ 😅
Tak znovu: Když učitel jede ve třídě frontální výklad, tak se žáci také na nic neptají. Jen vyslechnou pasivně výklad a zapíšou eventuální zápisky. Řekněme třeba francouzskou nebo anglickou revoluci atp. Totéž výklad z wiki nebo kiwixu. Lze i lépe strukturovat pomocí chatbota. Ale i tak jsou to velmi kvalitní historiografické texty s naučným obsahem.
Je tam propracovaná supervize jako v nejlepších redakcích nebo nakladatelstvích. Chybovost tedy jen minimální.
Při nuceném šprtání tun balastu velmi často dochází k somatickym potížím jako migréna, ale i pocitům zmaru a frustrace. Může to končit i velmi špatně a neštastně. Radši nedomýšlet. To je prozatím vše.
A to jste studoval na ZŠ ve které epoše? 😃😃
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. Škola už dnes až na pár světlých výjimek neumí děti připravit do života. Omílá stále jen stereotypní a fádní fakta, která jsou k dispozici téměř všude jinde a v praxi jsou často k ničemu. A to trvá často až 15 let života dětí a mladistvých. Je to systém a princip, který už dnes nemá žádné opodstatnění, perspektivu ani vizi. Drží se to celé při životě jen státní mocí a špatnými zákony, ne přirozenou potřebou a ekonomickými zákony poptávky a nabídky. Je to zoufalé.😔
To myslíte vážně? Že děti, které nezvládají čtení, budou umět nastrkat žádosti o informace do chatbota? Když s neznalostí čtení nezvládnou ani jednoduchou slovní úlohu (myšleno žáci ZŠ a učilišť) 😃😃 kdyby to bylo jen o té technice, tak by ve Vašem textu nebyly hrubky a v Česku spousta exekucí a insolvencí 😁 opravdu jste mě pobavil, to se musí uznat 👌👌
Já prvotně neřeším rozmnožování, já řešil to, že žákyně nevěděla jestli je matka starší než byla II. sv. válka, nebo ne. A pokud jde o to rozmnožování. On je tu celkem společenský problém. Kdo jediný je schopen sdělit stejným způsobem všem dětem stejně jak probíhá např. rozmnožování, je pedagog. On je ten, co dvaceti dětem podá stejnou informaci, kterou lze označit za obvyklou. Rodiče nevědí, co je obvyklá informace, protože si ze svého dětství informaci nemusí pamatovat, dále ale rovněž podávání informací je podrobeno vývojovým poznatkům. Jak má vlastně rodič vědět, kde je hranice toho, co je pro dítě odpovídající informace jeho věku a stupni chápání, a kdy je ta informace nedostatečná, nebo naopak již naplňuje stavu narušující duševní vývoj dítěte. Za doby socialismu bylo zobrazování nahého těla bráno jako pornografii a i akty podléhaly pravidlům, pro zobrazování. Po roce 1990 se dětem dostávaly před oči obrázky většinou obnažených žen, ale pořád to neřešilo problematiku rozmnožování. A pokud vím, tak i zvířata potřebují k rozmnožování zvětšení podle druhu zvířete různě označovaného údu, který mění svou velikost, ale obecně platí zobrazení možského penisu ve stavu erekce již do kategorie pornografie. Takže ať chceme nebo ne, tak v první řadě pokud se nepletu je zobrazování těla připraveného k rozmnožovacímu aktu nadále povoleno po dovršení 18 ti let věku. Přitom sexuální výchova probíhá ve školách před dovršením 15-ti let a to, že už jsem i slyšel, že si žáci krátili volnou hodinu sexem. Takže jak to vlastně je? Ukázat ztopořený penis mládeži mladší 15-ti let je nebo není
Dceru s fungováním pánského těla se začátkem menstruace / počátkem rozmnožování a kluka bych přibrzdila znalostí práva (pod 15 let atd.) Když chtěla holka jít k doktorce o atk, tak jsem jí řekla ať nechá odpovědnost na opačném pohlaví a každému to předem takto sdělí 😆 a má svatý klid a odpovědnost a finance jsou na správné straně genderu 🤣ps: momentálně 6 letá známost Pro ftipálky..
Rovněž s Vámi nesouhlasím. Ve školství si zavádíte lidovou tvořivost. Každá škola je "co pes, to jiná ves". Dále mládež v době puberty zápasí s obdobím vzdoru, takźe komunikace rodiče a žáka je s těží o tom, co bylo v jídelně k obědu. A chtít od rodičů řešit s žákem 8. nebo 9. té třídy, co probírají v jednotlivých předmětech ve škole, může jen někdo hodně omezený, který netuší, že aby se dítko mohlo účastnit školních aktivit, tak se rodič výdělečné činnosti nemůže věnovat pouhých 9 hodin dennè s cestou do zaměstnání. A když už výdělečnou činnost ukončí, tak ještě aby se rozčiloval z toho, co mládež nezná? .... Přestaňte svalovat vinu a poukazovat na odpovědnost rodičů. Jste profesionálové, kterým společnost umožnila vystudovat pedagogiku protože jste si ji zvolili. Nechtějte po amatérech, aby vaše nedodělky za vás nahrazovali a chybějící informace dětem doplňovali. Změňte systém práce tak, že budete zajímavějšími než počítače a mobily, které nejste schopni omezit a podporujete prokrastinaci času u těchto zařízení tím, že je vyžadujete užívat. Jak má pak rodič poznat, jestli užívání PC je k procesu vzdělávání, nebo zabíjení času. A dále, pokud se děti naučily žít tak, až budou nějaké informace, tak je někde najdou, tak bez elementárních základů a schopnosti rozpoznat pravdu, ani nenajdou, protoźe nejen sociální sítě, ale i rádoby odborné webové stránky obsahují tolik balastu a lží, že to nemá šanci nikdo dát do hromady. A lepší to nebude, pokud ty děti a mládež nebudou mìt nezpochybnitelné základy v hlavě.
2 hrubice - Skončit, děti naučilY žít 👌👌
Ale já vám rozumím 🤗. Já jsem z generace "ruštiny", což je jazyk blízký bulharštině. Prostě nevidím důvod prznění jakéhokoliv cizího ženského příjmení. Ať už to "naše" -ova přidávají k čemukoliv. V původním bulharském příjmení už ve zkrácené verzi je, tak nač přidávat další 🤦. Už si rozumíme 😉?
V bulharské verzi je jenom "a" - paní Ivanova je dcera pána s příjmením Ivanov 😃 a nebojte se, taky jsem starší ročník, RJ i na VŠ 😇
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pardon. Málo mě bili.😉 Ale pokud budete psa být tak vás taky neposlechne.😁
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Psa nechám být, protože bít ho nehodlám Neb žádného nemám 🤣🤣