pokud si návštěvník zaplatí při vstupu desinfekci a obleče se do zakoupeného jednorázového oděvu, aby nemohl zavléct do chovu nějakou nákazu, a zaplatí si průvodce s výkladem, snad by to šlo někdy v budoucnosti zavést ;o)
Představuji si to spíše tak že by byla povinnost zveřejnovat nějaké informace o chovu a kontrolu se skutečností by měly na starosti pracovníci k tomu určení. Chápu, že především drůbež ve velkochovech je velmi náchylná na jakékoli vzruchy z venčí.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Představuji si to spíše tak, že dnes je mnoho možností, jak zveřejnovat informace. Webové stránky, fotky, webkamery. A kdyby podniky povinně zveřejňovaly čím krmí, podmínky pro chov, výběh apod. A podle úrovně chovu si i objektivně určit cenu. A přístup do podniku by měl být umožňen spíše pracovníkům z hygieny, nebo firmám oprávněným tyto informace nějak porovnat s realitou. Farmy a malochovy jsou také fajn, ale ne každý má možnost jezdit pravidelně někam větší vzdálenost. Ale s tím obrázek je to také dobrý nápad 🙂
Dobrý den, myšlenka byla spíše taková, že i novinář se musel "vloupat", aby to natočil. Samozřejmě si majitel může určovat koho pustí do podniku. Ale nejde o výrobu aut, nebo železa, proto píši, že by zákony mohly být nastaveny jinak,aby lidé mohli vidět, co kupují. Pokud bychom šli v této myšlence dál, zákazníci by si mohli vybírat podnik, odkud budou maso kupovat. Vybírali by si podle podniku a podmínek chovu a ne podle balení v obchodě a ceny. Samozřejmě některým lidem nevadí jist zvířata, které se půl života válely ve svých výkalech. Ale jsou i lidé, kteří si rádi připlatí jednak za kvalitnější potravu a jednak jim záleží i na životě zvířat samotných.
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Zkoušejí to, zkoušejí. Počasí si stejně nakonec udělá svoje. A můžou se pídit proč.. Otevřená ústa z těch vlastních "zázraků" se jim zase pěkně zavřou.
1 odpověď