Budu upřímná: skvěle jsem se bavila! sama jsem jeydilas denním tiskem, tady u nás, a zažila něco podobného. Auta sice bzla v pořádku, ale popsané schránkz nebo doyz s čp? Proč? Nás tedy všichni znají.
Slečno jste jednička.
Slo mi hlavou podobne: rozvoz novin je hodne specificka cinnost.
Ja mam podobnou zkusenost z Brna, za volantem Trabanta.
V kombiku!
🙂
A zakladatelé plzenského pivovaru ne? Ten vlastní Japonci. Takových firem je zde plno. Navíc bez nich by Škodovka již neexistovala. Ještě bych vám připomněl Volvo, to patří komunistické Číně. To je snad výhra?
No, ale historie plzenskeho pivovaru nezacala arogantnim dopisem Japoncu, kteri by na reklamaci reagovali tim, ze mas psat japonsky, ze ne?
🙂
Jedine, s cim souhlasim je, ze Volvo s Cinanama dopadlo jeste hur.
Vím, že je moderní pomlouvat minulý režim, ale kdo něco ví o autech, tak ví, že Škoda Felicie byl v šedesátých letech velmi povedený automobil a motory pro MB 100 měly tlakové odlévané hliníkové bloky a to v té době uměli jen Češi!
No, a co to ma spolecneho s minulym rezimem?
Cesi byli sikovni, snad jeste jsou.
A vliv rezimu spocival v tom, ze ten motor mel hlinikovy blok, ale litinovou hlavu jeste v tom roce 1989.
No, v te puvodni tabulce v"podobnych aut na trhu" vam chybi Range Rover II generace.
BMW to udelalo nejlevneji mozne: koupilo skupinu MG Rover a Land Rover, a proste trochu oprasili osvedceny RR, ostatne tehdy prodavany s sestivalcem BMW.
A pak znacky zase prodalo dal. Je to mnohem levnejsi, nez narocny vlastni vyvoj.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No, zni to logicky.
Nejvetsim problemem bylo zprevodovani toho "fenu" tak, aby to mohlo jit na kola.
To tady odpadne.
Mohlo by to byt malicky, pri vysokem mernem vykonu.
Akorat nevim, proc jen zdvojnasobit?
1 odpověď