Nepleťe si hrušky s jablky, Podle vyhlášky č. 341/2014 Sb. zákona 361/2000 Sb. je minimální hloubka dezénu zimních pneumatik 4 mm. A to i v létě jelikož je to zimní pneumatika!!! Předepsaná hloubka dezénu pneumatik musí být minimálně na třech čtvrtinách povrchu pneumatiky. Tak nevím kdo z nás tu šíří hoax :D
Podle vyhlášky č. 341/2014 tam nic takového o čem píšete NENÍ
Příloha č. 12 k vyhlášce č. 341/2014 Sb.
F
Na jiném místě zimní pneu není ani slovem zmíněna 😄.
A další věc je ta, že ze zákona má mít zimní pneumatika minimum 4 mm a je jedno jestli je léto nebo zima, pokud někdo dojíždí zimní pneu pod 4mm je to bohužel přestupek což si plno řidičů neuvědomuje :-(
A to jste si vycucal kde? V zákoně 361/2000 § 40a
Provoz vozidel v zimním období
(1) V období od 1. listopadu do 31. března, pokud
a)
b)
nic takováho není. Tak tu prosím nešiřte hoax :D
Komentáře jsou sice pěkný, ale ani jeden z vás vůbec neví, proč to vše spěje k automatům???
Odpověď je velmi prostá:
1 Nemůžou řadit, protože pak by neměli volnou pravou ruku k psaní SMS a koketování na různých sociálních sítích s fotkama a frajeřinkama.
2 Nemohli by pak ovládat to obrazovkový multimediální monstum, co se dnes cpe do každýho auta jako mor a cokoliv v nastavení čehokoliv stráví půl cesty z Prahy do Brna a stejně s tím nejsou spokojený.
Jak prosté ...
Za tenhle hoax by měl jit někdo sedět. Bazary jsou plný aut a už je nemají kde parkovat, proto vymýšlí tyhle sra*ky a zdůvodňují tím zdražování.
To že tam mají letité ležáky, které nikdo nechce, nikdo z nich nepřizná a s přibývajícímí EV to bude ještě horší. Až jich pár zkrachuje, bude líp. Poslední zkušenost se "zavedeným" "karetním" autobazarem je více než tristní. Už nikdy více. Jen zlodějina.
Mít na obou místech stání s wallboxem, pak by nebylo co řešit. Nabíjení každý den na 400km za 160Kč. Jinak je to na hraně dojezdu nabíjet jen doma na pronajatém garážovém stání s wallboxem. I max. 22kW AC by to trvalo 4 hodiny. Ale zase roční úspora 80tisíc.
wallbox by bylo pěkný, ale to mi nejspíš v paneláku nikdo nedovolí udělat. Navíc za 5 a kousek let jsem ujel 210000km a to mi žádný výrobce záruku na baterky nedá, takže potenciální úspora 80tis bych musel doplatit za baterky několik set tisíc!!! Tak kde je ta úspora? Navíc, jak se profláklo, servisovat elektriku je kapátko dražší než obyč auto. Auto mám jako malý off road, prostě projede všude. To by jste se divil, co taková malá Fabka dokáže. A elektro?
Rád bych se zeptal zdejších "odborníků" hlavně těch co tak propagují elektro, ukázkový reálný příklad:
Jezdím cca 40000km ročně, tankování 1x každých týden cca 800km, 15min času, nafta 1300Kč.
Jaký si mám pořídít elektro auto? Když bydlím v místě (paneláku) nejbližší nabíječka 15km, dálniční provoz, 2 místa od sebe cca 200km, v druhém místě nabíječka také cca 15km daleko.
Z mého pohledu je na toto použití elektroauto nereálné. Váš názor???
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Co je to blábol v nadpisu? Chodci na přechodu nemají žádnou předost, viz zákon 361/2000 § 5 odst 1
Nepleťe si pojmy s dojmy.
Že zdravím ;)
3 odpovědi