Vídeň... přes Vídeň, pokud je mi známo, vede silnice 36049 (z Mostiště na Bory a 36051 na Dobrou Vodu a je tam předepsána, samozřejmě, maximální rychlost 50 km/h. Dálnice je až jižněji u VelMezu 🙂
Já myslím A23->A4 kdyz jedete z Brna na letiste Schwechat. V noci jsem pres dalnici ve meste jel hodne pomalu. Nevim jestli to bylo 80km/h, mozna i min. A tak by to melo byt i v CR, jenom u nas jsou auta nade vse
Jo, ať hygiena v Brně začne měřit i v noci, kdy lidé na motorkách a autech jezdí dokola po Brno-střed a otravují ostatní. V Rakousku by dostali pokuty, protože tam je zakázáno jezdit opakovaně po stejné ulici bez důvodu. Konečně by ti, co večer nemají co dělat, přestali otravovat obyvatele hlukem svých levných vraků s mizernými výfuky
Nevím co Slováci a Maďaři čekají. Nezávislé na tom kdo je přítel a nepřítel na Ukrajině je válka. Přes jeho území vede ropovod nepřátelského státu, divím se že už ho dávno nevyhodili do povětří.
ČR může děkovat tomu že tam nemáme vládu podobnou jako v Maďarsku nebo Slovensku, většina Čechů by se měla zamyslet jestli chtějí podporovat takové strany a být vředem v celé EU....
Přesně tak. Ropovod se měl dávno vyhodit do povětří jako důkaz nezávislosti.
jen tak namátkou, co bylo v provozu v roce 1998 ve Finsku a Norsku, co se zavádělo v té době v Dánsku, tak toho se ted Češi bojí v roce 2025??? Proč?
Řekl bych je to jen neinformovaností, petky se nesešlapávají, protože je musí automat, který je vybírá a kompaktuje, musí nejdříve správně identifikovat, tedy nesnímá jen čárový kod, ale na petce hledá i státní recyklační značku (ta bude v Čechách originální aby nešlo vracet jakékoli petky stejného tvaru, ale jen petky které se tu na našem trhu prodaly) Jak jsem zmínil, petky se na výběrovém automatu kompaktují, nejde tedy jen o nějaké sešlapávání strojem, ale obvykle rozsstříhání na proužky aby se jich do přepravního vaku co nejvíce vešlo. Tím zároven odpovídám na obavy o spoustě sběrných aut. Do běžného pytle se vám vejde cca 800 kompaktovaných dovulitrových lahví. Záloha je jak plyne ze srovnání přiměřená, v podstatě jde o to, nastavit ji tak, aby se lidé donutili tu lahev vrátit. A na závěr bych poznamenal jak už tady někdo zmínil, nelépe udělá ten, kdo vždy zváží, jestli si nekoupit jen štávu a natočit si vodu z kohoutku.
Není to neinformovanost. Je to čistá zaostalost a klasický příklad toho jak všichni hledají 1000 důvodu proč něco nejde, přitom nikdo z nich není schopen nabídnout lepší řešení n
Pravačka tak vysoko úplně zdravě nevypadá. Každopádně, tento motorista beztak nic v EU nedokáže a bude tam jen do počtu jako fašisti ze Slovenska. Je však pozoruhodné jak se mi jeho vysloveně lživé reels a videa na Facebooku pořád zobrazovali. Největší zlo jsou sociální sítě, které propagují nepravdy.
Z hypermarketu který je někde u dálnice 25 km daleko protože vedle jezdí do práce tak zároveň nakoupí. Ale kvůli eko teroristům to musí donést v rukách.
Jestli bydlíte někde na vesnici tak vám rozumím. Nemáte tam asi kvalitní MHD, mate to těžký. Ale místní člověk v centru města má jinou situaci.
A mimochodem naše babičky si taky kdysi nosili nákup v košíku na kole. Nebylo tolik aut ani na vesnici. Ale rozumím, pro někoho je doba těžká a musí běhat autem po Brně a hledat slevy v hypermarketu.
Místní obchůdek je buď dražší a nebo se vám nechce jet 3krat týdne do obchodu na kole s košikem a nebo vám obchůdek už zkrachoval protože všichni začali autem jezdit do hypermarketů. Pak je pro ně nepředstavitelné žít bez auta a je to pro ně symbol svobody. Pro mě je symbol svobody kolo, vlak. A auto je pro mě jen stres.
ulice slouží i od toho, aby byla parkoviště, Jistě je lepší stavět i parkovací domy a motivovat lidi, aby delší odstávky užívali je. Ovšem to nic nemění na tom, že auto je věc, kterou mnoho lidí potřebuje či chce mít, ne všude a ne všechno odvezete šalinou. že tam jede šalina - víte že jede co tři minuty též tam, co se ti lidé dopravují? Možná to nevíte, ale lidé mají práci, mají firmy, mají rodinu, vozí děti po kroužkách vozí věci. Vy předpokládám bydlíte u rodičů, nákup se Vám sám objeví v lednici a jezdíte někam na fakultu humanitních studií vymýšlet takové kraviny.
Vaše úvaha o korelaci aut a parkovacích míst je úžasná, to máte z vlastní hlavy? je to absolutní hloupost.
Ale ulice je určena pro dopravní obslužnost, nikoliv pro nějaké sociální projekty.
Zkuste kolo, děti se daji vozit i na kole. A ideálně bych chtěl aby děti mohli jezdit na kole bezpečně i pres město. Není sociální experiment vrátit ulice lidem a vytlačovat auta z města. Je to zdravý rozum a jinak i nezastavitelný pokrok. Každopádně, primitivní urážky nebudu komentovat ale rozhodně dekuji za to, že nemusím každý den nešťastný nasedat do auta a jezdit do práce v zácpě. Vy asi musíte, proto si nerozumíme.
protože parkování je nezbytná součást dopravy? povím Vám tajemství, auto nejde vyfouknout a dát do kapsy....
Já ale věřím ze ulice v centru města nemá vypadat jako parkoviště. Auto se dá prodat, jezdit MHD, nebo kolo. Jedna se o ulici v úplným centru města Brna. 100 m od zastávky kde jezdí šalina co 3 minuty snad. Mít auto neznamená automaticky ze vlastním i právo na parkování kde chci. Když bude víc parkovacích míst znamená to ze víc lidi si koupi auta a znova se ty místa zaplní.
Mrkněte na toto video, Odkaz
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Bohužel ofiko to není její , když s budeš ptát toho kdo je na letáku odkaze Té na " schrankovou " firmu ( na adrese bývá i několik desítek firem) takže vlastně takovy bílí kůň. Jakožto člen dopravní komise jednoho města toto také řešíme.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To, že si stát neumí poradit s člověkem, který toto dělá, je neschopnost státu. Nevěřím, že v Rakousku nebo ve Švýcarsku by si toto dovoloval. Policie by měla zakročit a strčit toho grázla do cely, jestli dlouhodobě porušuje zákon.