Upřímnou soustrast pozůstalým. Nevím na kolik to mohl ovlivnit instruktor, předpokládám že moc času zareagovat neměl. Spíš by mne zajímalo jak probíhala lékařská prohlídka před nástupem na výcvik. Kluk přeci musel projít nějakými testy ne?
A také to proč se neotevřel záložní padák, který by se měl sám aktivovat při poklesu pod určitou výšku bez zásahu obsluhy.
A co takhle uvalit cla na veškeré zboží vyráběné a dovážené z Číny ?
Jenže to by jsme si v EU bez Číny nekoupili ani kartáček na zuby ....
Jó to se to snižovali náklady stěhováním výroby na východ. Ale najednou si panáčci v Bruselu uvědomili, že východ nás jaksi technologicky předběhl a snaží se pomocí cel "podporovat evropské" automobilky. Hlavně tedy koncern VW , který se svými předraženými modely ID není konkurenceschopný.
Hlavní problém tohoto "asistenta" je že nerozpozná ukončení omezení rychlosti křižovatkou. Pokud je snížená rychlost dopravní značkou a následně je také značkou ukončena, nebo se rychlost změní díky vjezdu do obce nebo sjezdu z dálnice na silnici 1. třídy také není problém. Ale pokud např před nepřehlednou křižovatkou je snížená rychlost dopravní značkou, křižovatka omezení zruší a za ní tak už platí "normální" rychlost, systém toto nepozná a neustále hlásí že máte jet tou sníženou rychlostí.
A to že systém nerozeznává dodatkové tabulky, např že omezení platí jen v pracovních dnes, nebo v určité hodiny a pod., je už jen třešnička na dortu.
O existenci nouzového tlačítka jsem také nevěděl, resp. vím jen o tlačítkách pro zastavení eskalátorů. Nicméně v každé stanici metra je hned několik kamer monitorujících nástupiště a když jsem ještě jako mladý pravidelně jezdil metrem tak v každé stanici byl dozorčí, který sledoval ony kamery. Takže se ptám existuje něco jako fce dozorčího a kde tedy byl nebo co dělal v onen okamžik pádu toho pána do kolejiště ? Samozřejmě že moderní doba pokročila, dnešní digitální kamery mají možnost detekce překročení linie takže v případě že se někdo přiblíží ke kraji nástupiště nebo by spadnul do kolejiště nebyl by problém aby byl automaticky vyhlášen poplach.
otázka tedy je jaké má Pražské metro zabezpečení?
Tak to máme emisní otázku a co taková vozidla která díky svým úpravám evidentně nesplňují požadavky na legální provoz na českých komunikacích.
A je jedno jestli jde o tuzemské "tunery" nebo vozidla cizích státních příslušníků.
Zatímco zástupci české tuningiové scény si domluví sraz přes sociální sítě a než tam PČR dorazí, tak jsou jinde, tak se v běžném provozu pohybují vozidla z jiných zemí, která mají komplet zatmavená okna a zcela bez povšimnutí projede kolem policejní hlídky.
"Černý dým z výfuků, na papíře všechno v pořádku"
A ví pan redaktor že u vozidel které z výroby plní normu EURO2/EURO3 tzn min 20 let stará vozidla jedničkové Oktávky, Golfy a Passaty a další jim podobná vozidla, mohou klidně v provozu kouřit ? Obzvláště pokud tato vozidla jsou provozována na krátké vzdálenosti, ve městě, kde se motor nestačí prohřát, dochází k nedokonalému spalování nafty, vznikají ty černé saze. Většina z nich se usadí ve výfukovém systému, případně zanáší EGR ventil (mimochodem jedna z velmi častých závad) a jakmile dojde ke zvýšení otáček motoru prudší akceleraci, tlakem spalin se z výfukového potrubí tyto usazené saze vyženou ven a auto zakouří. Pokud někdo pravidelně auto "protáhne" tak s tím problém nemá. Stejně tak se to doporučuje před návštěvou STK (měření emisí).
Prostě celý problém "kouřících nafťáků" je dán tím že nafta nepatří do města / městského provozu. Bohužel záliba naftových autech, které dokáží jezdit téměř zadarmo a v případě legendárního motoru 1,9TDI (o kterém jsou báje že snad i naftu vyrábí jak byl úsporný 🙂) nás přivedla tam kde jsme a to je že "každý Pepa musí mít doma Tédéíčko a jezdit za 4litry na sto... "🙂
Co jsem měl možnost vidět v provozu v nových vozech. Má ten systém zásadní nedodělky zejména v tom, že nerozezná ukončení omezení které je dáno křižovatkou.
Takže např v úseku před nějakou křižovatkou mimo obec je snížena rychlost na 70(/50) km/ha logicky za křižovatkou již platí původní zákonný limit 90km/h, jenže auto to nepozná a nutí řidiče stále jet tou omezenou rychlostí.
Další problém je že kamery ve vozech mají celkem široký záběr a jsou dnes již tak kvalitní, že dokáží bezproblému přečíst značku z vedlejší silnice která se připojuje pod ostrým úhlem. Takže si v klidu jedete po hlavní silnici, míjíte křižovatku kde z vedlejší je STOPka a auto Vám zobrazí značku STOP.
Prostě klasické automobilky stále neumí řešit software.
"chodím nakupovat jen to, co potřebuji a na co mám, snažím se nepodlehnout slevovým akcím, které jsou mnohdy jenom pastí pro zákazníky.." rozumný člověk.
Bohužel znám více seniorů kteří jakmile vidí "akce" hned nakupují nejlépe do zásoby jako by měl přijít konec světa. Pak se jim to doma válí s končícím datem spotřeby protože to sami nezvládají spotřebovat.
Na jednu stranu chápu že ne všichni jsou sžití s moderními technologiemi a papirovy leták je jim bližší než internet, ale spousta těch akčních cen je stejně podmíněna vlastnictvím mobilní aplikace...
Na druhou stranu si tu hrajeme na ekologii s víčky napevno přidělenými k lahvim, zrušili jsme plastová brčka, ale budem dál tisknout papírové letáky které stejně do týdne skončí v popelnici. V tom lepším případě s tridenym odpadem.
Ani na podpal se pořádně už použít nedají, protože Bůh ví co do toho prodávající za chemikálie, ale moc to nehoří
Dovolím si autora poopravit / doplnit.
Oním přídomkem "Maledivy" se správně myslí přírodní park Gródek u obce Jaworzno.
V tomto parku, který vzniknul též v areálu nepoužívaného lomu, je ona lávka nad vodou resp ve vodě jako na poslední fotce v článku. Krom toho tam jsou přístřešky a spolu s vegetací to připomíná obrazy z Malediv. Jen je tam zakázáno koupání.
Naopak koupaliště Zakrzówek, které je od parku Gródek vzdáleno cca 60km, a nachází se v širším centru města Krakow.
Jinak souhlasím s tím, že je to tak exponované místo,. že se tam stojí fronty. My tam byli letos v červenci dorazili jsme až před polednem a vystáli jsme si hodinovou frontu než jsme se dostali dovnitř. Nicméně místo splnilo naše očekávání, voda čistá a překvapivě teplá, na to že to je zatopený lom. Odcházeli jsme kolem 17h , jeli jsme právě ještě na ty "Maledivy" do parku Gródek, a fronta u vstupu byla stále stejně velká. Takže je pravda, že přijít sem nějak později odpoledne , asi se může stát že se tam člověk už nedostane.
Ale je to daň za to že vstup je zdarma. 🙂
Zase článek o nicem, který psal někdo kdo tomu nerozumí
Samotní výrobci elektromobilu uvádějí v návodech a doporučeních ideální nabíjení mezi cca 15-80%
Nejenom z důvodu nižší zátěže na baterii a tedy její vyšší životností, ale také proto že nad hranicí 80% rapidně klesá nabíjecí výkon.
Tam kde se v 50% pohybuje nabíjecí výkon třeba kolem 150kW a u některých vozu klidně i víc. Po překročení hranice 80% pada až pod 50kW. Takže to pak ztrácí rychle DC nabíjení smysl
Obecně dobíjet do 100% by se mělo těsně před dlouhou cestou a ideálně z AC nabíječky / wallboxu.
Bohužel jednim autem vybaveným tímto systémem jezdím.
Krom toho že to otravuje už při tachometrovem překročení rychlosti o 1km/h kdy reálné např při 51 jedu 48.
Tak hlavní problém je že to nepočítá s tím že omezení ukončuje křižovatka, takže když je někde snížená rychlost dopravní značkou a pak křižovatka která omezení ruší, auto mne stále hlásí že mám jet sníženou rychlosti.
Tohle se tedy vůbec nepovedlo a nevím jak taková věc mohla projít schválením do provozu.
Aniž bych se dotyčného zastával, tak tvrdím že omezení je v nesmyslném místě.
Silnice rovná, k obytným domům daleko, žádný chodník dokonce ani přechod pro chodce. Jen zastávka autobusu.
Prostě klasika, někdo usoudil že tam dá 50km/h a pak tam holt budou měřit.
Nedávno jsem byl v Polsku a tam je běžné že na hlavních silnicích protínající obec je 70km/h a pouze tam kde je přechod bývá rychlost snížena na 50 nebo 40km/h.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
za 90 minut si nakoupím i v daleko větším obchodě než je Lidl, a většinou se k tomu stihnu i najíst...
Takže zase další tendenční článek podporující "blbou náladu" ve společnosti.