Popravdě trochu srovnáváte hrušky s jabkama.
Cena 29,90 u 90g balení je "akční" , naopak těch 179,- je "běžná" Pokud vezmu "běžnou" cenu u toho menšího 90g balení kterou tam obchodník uvádí tzn 65,90 x 3 = 197,7 Takže pak vychází to věší balení opravdu lépe.
Tolik čistá matematika.
To že ceny zejména značkových čokoládových a kávových výrobků posledního cca půl roku letí do nesmyslných výšin je věc druhá...
Pan Pisalek se opět projevil. Tvrdí o sobě že není fanatickym zastáncem elekrtroaut, ale podle stylu jeho psaní je to právě naopak jejich odpůrce. Tak např "Elektromobilisté nechápou, že já jezdím na hory lyžovat, a ne koukat v autě na filmy při čekání na dobíjení..." Klidně by mohl lyžovat zatímco elektromobil se v klidu může dobíjet na pomalé AC nabíječe. Bezne elektromobily mají palubní AC nabíječku 3 fáze 11kw, která zvládne auto dobít z cca 10 do 100% za +-7h dle konkretniho typu elektromobilů a velikosti baterie. Takže pokud přijedu rano s prázdnou baterkou ke sjezdovce mám klidně celý den na lyžování. V praxi asi nebudu mít při příjezdu více jak 20% baterie a nabíjet nebudu potřebovat do 100%. Ale to lide jako pan Pisalek nechápou resp chápat nechtějí. Pro mě za mě ať si jezdí třeba ve slapacich autech, já nikomu elektrouta nevnucuju, ale vadí mi extrémní názory na obou stranach "barikady"
Ano za mě jádro je u nás nejrozumější volba výroby el. energie.
takže nic lepšího asi není....
"V ideálním světě si tak představuji stav..." jenže nežijeme v ideálním světě.
Zajímalo by mne jaké ceny by v tom ideálním světě měli obchody dodržovat např v případě toho masla? Jestli těch 50 a někde i 60 Kc nebo 45 či snad dokonce těch 41?
Nejsem ekonom ale v práci kterou dělám mě vždy říkali že se nesmí prodávat pod náklady. Tzn pokud obchodník prodává maslo za 41 Kč a neměl by na tom přodělat, a jestli normálně ho má o 10Kc dráž tak je vidět jaké má marže.
Stejně tak před Vánoci když přišla hysterie s tím že je nedostatek kakaa a zdaruje se čokoláda jako surovina, tak přes noc vyletěli ceny již hotových čokoládových výrobků které ale byly vyrobeny ze surovin za staré ceny.
Tohle by měl autor článku resit a ne to zdá je diskriminace když nemá slevovou kartu.
Ona existuje celoprazska parkovací zóna? Já myslel že zóny jsou rozděleny dle jednotlivých městských částí a pokud např bydlím na Praze 7 kde mám vydanou parkovací kartu a pojedu na Prahu 10 stejně musím zaplatit za parkování v této části protože moje parkovací karta platí jen na P7. Koukám že všichni obyvatelé Prahy jsou si rovni, někteří ale jsou rovnejsi.
" Problém by byl, kdybyste do telefonu v držáku datlovali zprávu nebo email. To už se za nevěnování se řízení považovat dá poměrně snadno." Hezky napsáno, jaký je tedy rozdíl pokud budu za jízdy něco řešit na telefonu v držáku na palubce o proti tomu když budu muset např upravit nastavení klimatizace nebo jiných věcí skrz dotykový displej infotainmentu u moderních vozidel ?
Sám si odpovím za mě žádný, tak jako tak se musím přestat na chvíli věnovat řízení, neb na dotykové obrazovce jednoduše podle hmatu nezjistím na co klikám. Naopak u klasických fyzických tlačítek jsem schopen ta ovládat prakticky poslepu aniž bych je musel hledat očima kde jsou...
Takže hurá PČR do ulic a každému kdo v autě matlá po dotykovém displeji napařit pokutu. Následně by se tito "postižení" měli obrátit na prodejce/výrobce. vymáhat pokuty po nich, protože jim prodali auto, které se nedá při řízení bezpečně ovládat resp není možné plnit nařízení o bezpečném sil nočním provozu..
Článek na úrovni použitého toaletního papíru.
"..k milníku roku 2035. To je termín, kdy v regionu Evropské unie nastane zákaz registrace vozidel ze spalovacími motory na dieselová či benzinová paliva..."
Blábol.
Kdyby se pan rádoby novinář zajímal o motorismus, věděl by že v roce 2035 NEBUDOU zakázány registrace vozidel se spalovacími motory, jak píše, ale že jde o zákaz výroby NOVÝCH vozidel s tímto pohonem. Takže i nadále bude možné a zcela legální koupit a provozovat ojeté vozidlo se spalovacím motorem.Otázka jeho opravitelnosti a ceny paliva (nafty/benzínu) je věc jiná...
To je zase výplod choré mysli.
Fén není nic jiného než ventilátor který fouká vzduch přes odporové topení. Tedy stejný princip jaký používají základní elektromobily bez tepelného čerpadla. Takže použitím fénu se nic neušetří, naopak, běžný fén na 230V bude muset být zapnutý na DC-AC měnič který z bude dělat ze stejnosměrného napětí baterie auta těch střídavých 230V a tím pádem dochází při této přeměně k nějakým byť malým, ztrátám.
Většina moderních elektromobilů naopak má systém tepelného čerpadla, který je efektivnější než přímé vytápění topnou spirálou.
Dokud budou webové stránky přeplněné rvoucí reklamou nebo bude jejich obsah neustále prekryvan vyskakovacimi bannery a videa budou obsahovat 2x reklamy před videem 2x reklamy během videa a další na konci, budu používat blokatory reklam. Navíc např některé reklamy na yt jsou vyloženě smejdi např. pan prezident nebo dalsi známé osobnosti v reklamě na zázračné zbohatnuti. Je zajímavé že Google tyhle reklamy v klidu nechává žít.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Modelová situace:
Pan Novák pošle obyčejný dopis paní Novotne. Současně s tím firma otec&syn pošle zákazníkovi do stejne vesnice prioritni dopis s fakturou, protože chce včas dostat zaplaceno.
Poštovní dorucivatel tak do vesnice pojede zvlášť doručit onen prioritni dopis a pak o par dni později znovu aby doručil paní Novotne dopis od pana Nováka který se mezi tím celou tu dobu válel na poště.
Už se nedivím že je Česká pošta tam kde je když vymysli takovéhle k..iny.