Ty argumenty "proti" jsou nesmyslný. Kolik studentů dneska nemá chytrej telefon? Kolik studentů dneska běžně chodí s vybitým mobilem? A problém s verzí operačního systému? Nejsem odborník, ale pohledem do Google Play vidím, že půlce aplikací stačí Android 5, zbytek chce 10. Aktuálně mám Android 14.
To je takovej argument, já ani nevim, k čemu to přirovnat. Asi jako když vás policie vyzve, abyste se dostavili k výslechu a vy řeknete, že venku prší a vy máte děravý boty, případně že je tam zima, a vy máte jen kraťasy a triko.
Co naopak chápu, je strach o sběr dat.
Ale nevidím důvod, proč se studentům nutí jedno nebo druhý? Kdo chce kartu, nechť má kartu. Kdo chce apku, ta možnost tady je. Proč jen jedno a druhý ne? Proč jen elektroauta a spalováky ne?
Nechte obě varianty a všichni budou spokojení.
Budete se možná divit, ale problém s vybitým telefonem ve škole řeším furt, spolužáci také a kolikrát není možnost ho nabít. A největší nevýhodu aplikace vidím při kontrole v autobuse. Při nástupu skenujete lítačku, pak musíte zapnout aplikaci, kliknout na zobrazení průkazu, zadat heslo a přesunout na zobrazení karty. Ač se to nezdá, tak je to fakt dost času a obzvlášť, když nás to takhle dělá třeba deset za sebou.
Nevim ca autor mysli nestoji moc. Za takovyho mini chrchlaka 700tis Kc? Blazen si to koupi.
Lidi moc rychle zapomínají...v roce 99 stála základní Fabie s motorem 1.0MPI 249900,- při tehdejším platu 12658,-Kč, to znamená, že by přepočtem dnes stála lehce přes 868000 a byla to totální socka, která neměla nic a vám Alfa ve vysoké výbavě již v základu přijde za 700k drahá? A to porovnáváme Alfu a Škodu. Pokud jste ani teď neprozřel, tak už to asi nemá dál cenu.
O tom tlačítku jsem věděl už jako malé dítě ve školce, když jsem si takových věcí všímal. A samozřejmě mě zajímalo, jako každé malé dítě, jaktože se ten, co to tlačítko mačká nepořeže.
Tak asi generace dětí, ze které vyrostli protagonisté toho videa, už si nevšímala tlačítek po na stěnách, protože od útlého dětství v ruce třímala beztlačítkový smarthone. Nebo to byli nějací chovanci po lobotomii. Třetí vysvětlení mě nenapadá.
A třetí vysvětlení, že každý nebydlí v Praze a vážně neví, když jede metrem maximálně párkrát do roka, že je na sloupu nějaké nouzové tlačítko, vás nenapadlo? Váš komentář je spíš hoden člověka po lobotomii...
Souhlasím s kontrolami emisí. Vytáčí mně když jedu za hulícím dieselem nebo smradlavým benzínem spalujícím olej.
Ale nevím co máte všeobecně proti jedničkové Octavii. Do roku 2018 jsem měl ročník 2001, přes 200 tisíc km a bez úplatků a protekce jsem procházel emisemi.
Jste přesně ta výjimka, o které jsem psal v jiném komentáři, ale bohužel je výjimek málo
Problém je milý pane, že emisemi neprojde i 30 % pětiletých aut, není to jen o tom jak se kdo k tomu aut chová a stará o něj. Ten problém je mnohem širší. Nejhůř jsou na tom auta které jsou denně využívány v městském provozu.
Ale zase to není problém aut, opět, jak i z vašeho komentáře vyplývá, je to problém lidí. Říkají to mechanici, technici i automobilky, že turbo motor je potřeba alespoň jednou za týden až dva "protáhnout". Když to lidi nedělají a motor pořád trápí v nízkých po městě, tak to přesně takto vypadá.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
"mi na získání nějakého obrazu o naší nejstarší automobilce mohly stačit." Škoda? Nejstarší česká automobilka? Tak to vás může o Škodě překvapit ještě hodně věcí.