V horší situaci byli staří rodiče, co podobně darovali svůj dům dceři a věcné břemeno typu užívání domu do dožití bylo zapsáno do darovací smlouvy, ale ne v katastru nemovitostí. Dům skončil v exekuci bez věcného břemene a oba byli z domu vyhnáni. Práva se u nás obyčejný člověk nedomůže.
Ten případ byl na novinkách už asi 3x za poslední rok, a nevyhnali je. Firma co dům koupila byla zcela v právu, a nabídla důchodcům velmi výhodné podmínky nájmu, a nebo zajištění náhradního bydlení na rok zdarma. Tam byla jasným viníkem dcera, ne vykořisťovací firma.
V EU se za jakýkoliv úspěch musí tvrdě platit viz. NVIDIA jíž se teď daří a tak je hned také zkoumána a bude se jednat o pokutě... EU je opravdu ráj pro jakékoliv technologické firmy, s tímhle za chvilku budeme na úrovni technologického pravěku, už teď se giganti bojí cokoliv přivést do Evropy a tak vše sem jde se zpožděním protože nejprve musí měsíce zkoumat zda neporušuje nějaké EU regulace...
Mně zase přijde že je to psané ve stylu David a Goliáš, kdy malé sdružení CISPE se brání útlaku monopolu. Přitom v CISPE je Amazon, který má v oblasti cloudových služeb větší podíl na trhu než Microsoft.
Západní firmy obecně, ne jen automobilky zatím stále vyhrávají díky tomu že efetivně produkují vysokou přidanou hodnotu v dobré kvalitě. A mělo by to tak i zůstat.
S tím souhlasím. Technologicky jsou západní firmy stále napřed, a know-how mají také na vyšší úrovni. A upřímně doufám že to tak i zůstane. Ale pochybuji že zrušení cla na dovoz z Číny povede k rychlejšímu vývoji západních technologií a k vyšší prosperitě Evropských automobilek. Naopak myslím že většina lidí si koupí čínské auto, které bude sice o 10% horší co se kvality týče, ale o 50% levnější.
Clo má, mimo jiné, za úkol vyrovnat rozdíly v legislativách v zemích kde se auta vyrábí. Pokud Evropským automobilkám nařizujeme že musí dodržovat bezpečnost práce, správnou pracovní dobu, alespoň minimální mzdu, maximální pracovní zátěž zaměstnanců a podobně, uměle jim tak zvyšujeme celkové výrobní náklady. Taková automobilka pak přeci nemá šanci konkurovat Čínským výrobcům, pro které jsou tyto pracovní podmínky daleko volnější. Clo pak uměle zvyšuje "náklady" těchto Čínských výrobků na podobnou úroveň. Nejde tak o protekci místní výroby před rovnocenným soupeřem, ale o vyrovnání nevýhod.
Ubezpečuji tě, že je to zcela zcestná myšlenka. 40 litrů dostane maximálné advokátní koncipient nebo lékař. V Praze. Absolvent VŠE v Praze 25, maximálně 30 (musí mít adekvátní praxi při studiu).
Kdo na VŠE vystuduje rozumný obor, tak má docela jistý nástupák nad 40k u Velký Čtyřky. Rakona nabírá z VŠE lidi co mají vystudovaný řízení kvality, a nabízejí víc jak 50k plus levný ubytování, Za sebe můžu říct že pokud se někdo fakt snaží budovat si kariéru i během studia, může nastoupit na plný úvazek hned po dodělání ing. i za 70k a víc.
Bože na nebi. Já opravdu nepochopím co je za problém to provozovat v cloudu a na začátku si tam naklikat víc procesoru, paměti,..... aby to jako vždy nekleklo.
Přesně tak. Nechápu poslední komentář, že stále dodávají další servery a optimalizují. To přece netrvá týden. zvýšit kapacitu v cloudu je otázka pár minut. Pokud tedy mají nějaký flexibilnější plán.
Pane Švamberku, napište prosím, který ministr hrůzovládné pětidemolice není byrokrat. Podle mne jsou jeden za osmnáct a druhý bez dvou za dvacet. Jsou to neschopní manipulátoři a signalisté, kteří jsou ovládáni svými loutkovodiči - kmotry lobbisty a mafiány.
Zdravím, Můžu se zeptat která politická strana aktivně a prokazatelně snižuje množství byrokracie v ČR? Všechny o tom mluví, a všechny tvrdí že pro to něco dělají. Ale přijde mi že ani za Babiše s KSČM a SPD, a ani za Pětikoalice, té byrokracie neubylo. Ale možná se mýlím. Děkuji
Skvělý stroj, nelze ho ale nasadit vždy. Podmínkou je absolutní vzdušná převaha a chybějící protiletadlová obrana obránců. Na Ukrajině by si ani neškrtnul. A je jedno, na které straně by bojoval.
Jo, a taky to nesmí naprat do vlastních jednotek.
Jak se teda dá použít? Nejdřív pomocí F22 a F35 vyřadit protivzdušnou obranu, a pak už kropit s AC-130, případně A-10? :)
Letáček na okno chápu, byť s nimi nesouhlasím. Ovšem poškozování cizí věci, to už zavání ktiminálem. 46x4 poškozených pneumatik, to už může být slušná sumička k úhradě agresivními ekoteroristy. A ta maminka, co jela s nemocným dítětem k lékaři se jim jistě poděkuje.
Majitelé aut těžko prokážou že vyfouknutí pneumatiky vedlo k jejímu poškození. Podle fotky to vypadá že to nechali poloprázdné, aby auto nestálo na ráfku. Co se týče časové a zdravotní újmy, to už je jiná věc.
Na start je to super. Mají spoustu školících programů a vše platí. Daní za to je nutnost makat 12h/den a o něco menší plat. Po 3 letech si můžete někde jinde říci o balík.
Myslíte? Já měl za to že velký korporáty naopak platí víc než menší firmy. Ale mám zkušenosti jenom z korporátů, takže nemám úplně srovnání
čínské prohlášení, že balón byl meteorologický má asi takovou váhu pravdivosti, jako Ruské prohlášení, že speciální vojenská operace na Ukrajině je mírová a civilistům neubližují, Zemanovo prohlášení, že to dětské porno mu v počítači naskočilo samo, Babišovo prohlášení, že jde mu hlavně o lidi a prohlášení báby pod kořenem, že jí zahřívala vlastní moč....
A zrovna Zdeně bych to věřil. Musíte myslet na vojáky za války, kteří na tom byli stejně a taky vydrželi.
Za mě zklamání hlavně ve smyslu, že odebrali jednu zásadní část,kterou elektromotor nikdy nenahradí.Zvuk silného motoru k tomu prostě patří.Někde v provozu ok ale do motorsportu bych to netahal.Jinak Ken opět paráda,ale ten člověk to odjezdí precizně na všem co má čtyři kola👍
A přitom elektromobil je na takovéhle použití ideální. Malý dojezd se nemusí v tomhle případě řešit, a okamžitá reakce motoru, obrovský kroutící moment, regulace výkonu u každého kola a nízké těžiště jsou pro udržení driftu velký plusy. Na druhou stranu uznávám, gymkhana kde měl oturbeného mustanga ze 60. let v LA zněla daleko líp.
Slabé prodeje nebudou jen designem. Vzpomínám, jak automobilka tvrdila, že Scala bude auto hlavně pro mladé zákazníky, nabité všemožnou moderní elektronikou, a tvářila se, že vyšší cena vadit nebude. No, je vidět, že hodně lidí by raději jednodušší, cenově dostupné auto, což v současné době platí ještě mnohem víc.
Za mě se Škoda naopak trefila přesně do toho, co mladí chtějí. Je to docela kompaktní, takže se s tim dobře parkuje ve městě. Narvu do toho přítelkyni, a případně i pár známých a do kufru se vejde i kočárek, až budeme plánovat malýho parazita. Hudba a navigace přes bezdrátový Apple CarPlay je super, 1,5 TSI s DSG lítá dobře i mimo město, a spotřeba je dobrá pro peněženku.
Na druhou stranu Škoda nemyslela na to, že cílovka je malá a nemá peníze.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jak může jít po krku kodiaku když identické auto vw už má a kodiaku je převlečený tiguan
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Je to stejná platforma, myslim že mají i stejný rozvor, ale Kodiaq je prodloužený. Současný Tiguan se neprodává jako 7-místný. Tayron bude jenom protažený Tiguan, který bude rozměrově skoro stejný.
1 odpověď