Národní aerolinky prostě nemají šanci. Buď fungují jako globální korporace a nebo nízkonákladové aerolinky.
Do první kategorie ČSA patřit nemohly, to by stálo miliardy.
Do druhé teoreticky patřit mohly, ale šance, že by takový přechod zvládly, byly velmi malé. Svět je plný aerolinek, co to zkoušely a nezvládly. Ono to fakt není vůbec snadné jenom vybudovat od nuly, natožpak se na ně transformovat. Kdo se trochu zajímal o to, na jakém ostří nože musí fungovat, tak to musí chápat.
Tak trošku to vrátíme na zem.
Thomas má v nohách Giro.
Pidcock zatím neukázal, že by zvládnul přechod ze skvělého jezdce jednorázových závodů na 3 týdenní etapák
Bernal od zranění pořád ještě nezajel závod, kde by ukázal, že má na víc než maximálně první desítku.
Rodriguez bude zajímavý, ale letos zatím taky nic moc nepředvedl.
23
Sledujících
1
Sleduje
23
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Na 100% souhlasím s tím koncem zájmu po zavedení bodových přepočtů. Přesně tehdy jsem přestal skoky sledovat, protože se mi z toho vytratil ten pocit, že hned poznám, kdo jak skočil. To čekání na přepočet tomu vzalo ty bezprostřední emoce.
1 odpověď