Pro vejtahu Radka, a proto vidíme všude elektroauta viset za kamcakem. Jestli mě předjede na dálnici tak jedno elektro z tisíce, je to moc.
Mě by se EV taky líbilo, ale z těch konvenčních je vše po chvíli rozvrzane, včetně vaší Kie a Tesly a vrzání v autě, kde není slyšet motor je otravnejsi jak problémy, co popisujete u spalovaku.
Nebo zkusit diskutovat na úrovni. To je zase řada pro vás. To jsou jenom prázdná slova složená do vět. Anebo ještě velká lítost nad tím že vám chybí smysl pro humor.
Pro vás je evidentně diskuze na úrovni stylem povysovani se, nikdo vás tu nezna, napsat se da cokoliv.
Divím se, že při své subjektivní nadřazenosti máte potřebu poučovat plebs a neplacate se po ramenou se svou sortou ;)
To samozřejmě chápu, jen jsem potřeboval reagovat na předchozí příspěvek, že cokoli levného musí být zákonitě hnůj. Byly doby, kdy tady DACIA byla haněná že nevydrží ani do konce záruky, dneska se tu prohání 10-15let staré modely a jezdí bez poruchy. Já bych si ji sice nikdy nekoupil, protože chci trávit tu spoustu času v autě trochu v komfortu, ale nemám potřebu nadávat na to, že jde o nové vraky za půl milionu. Jsou lidé co jim to stačí, tak proč ne.
Dáčky právě bez poruchy nejezdí. Nechápu, kde se tyhle lži berou. Patří obecně mezi hodně poruchovost krámy..
Nehodlám se pouštět do nějakých rádoby "odborných" diskuzí. Mám M3 G 2019. 2.0 benzín. Porovnávám se svými služebními vozy Škoda OII, OIII, OIV a Kamiq. Jelikož mám roční průměr něco kolem 65 Tkm (služebák), tak tenhle segment Škodovky znám celkem dobře. Když jsem si koupil Mazdu, tak jsem si připadal, jak v jiném světě. Design, ergonomie, sedačky, jízdní projev, výbava ... a samozřejmě cena. Proti Škodovce je to nesrovnatelný. A i když mám skoro 200 koní, tak mám průměrnou spotřebu 7,1/100. Asi není co řešit, jestliže s 1.5T u Škodovky mám 6,6/100. Určitě jsou i lepší auta, ale tohle je super.
Nevím, měl jsem Mazdu 6 2.5 v nejvyšší výbavě a sedačky hrůza na delší cesty a motorově také žádný zázrak.
Teď mám OIV RS v benzinu a sedačky parádní a při celkovém vyšším tempu oproti Mazdě nižší spotřebu :)
Co chcete komu dodávat, když máme prázdné sklady a i kdybychom tolik dodali, neměl by dodanou techniku kdo obsluhovat.
Jinak samozřejmě platí, co jsem už napsal: bez obří finanční, vojenské, logistické a zpravodajské pomoci by Ukrajina už dávno jako stát neexistovala a ukrajinští vojáci by běhali po lesích jen jako partyzáni.
Ještě bys Zdendo mohl napsat, že když si počůráš trenky, tak budou mokré.
Asi takový má význam tvůj komentář.
A je, další fňukna a volič bolševické levice v EU. Ukazujete pravou tvář, řídíte se heslem, kdo nejde s námi, je pro ti nám, že? 🤣👏
Jo to je ta vaše demokracie a jsem rád, že to lidé v Evropě pochopili a EU levici pošlou někam...
Demokraté se stydí za tvůj bolševicky názor
Vojta, Péťa, přesně o vás jsem psal, stydím se za vás :D
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Přitom bylo prokázáno, že rychlá a krátká akcelerace spotřebuje méně paliva, než pomalá a dlouhá.
Tak má aspoň prostor pro další nudný rekord
2 odpovědi