Taková nařízení EU jsou typická ukázka toho, jak jen lidem znepříjemňovat život. Ty igelitky co se pomalu rozložily již cestou jsme používali jako pytle na odpadky. No a ty si dnes musíme zvlášť kupovat. Stejný nesmysl je plnění norem recyklace plastů , v ČR se jich vybere dost, jen neplníme normy jejich zpracování. A tak zavedeme zálohy a vše lidem zdražíme, v nezmačkaných petkách budou nosit do obchodu zpět vzduch a všechno bude rázem fajn. Hodíme je na hromadu až pak naráz a norma bude v cajku.
Chybí podstatná informace, proč k údajnému uvedenému závadnému jednání docházelo. Když vidím ty ukázky, tak mám jistou představu. Právní nástroje asi selhávaly a představy majitele a nájemníka se diametrálně odlišovaly. Představa, že když nemáš peníze můžeš bydlet a konzumovat energie zadarmo a ještě navíc kolem sebe dělat nepořádek jako prase, se asi pochopení nedočkalo.
1. chodec nepřebíhal, ale šel plynule, 2. nečekal, že na něj odbočující autobus najede, 3. řidič koukal doleva jestli je volno, zrovna neměl pod kontrolou situaci před vozidlem. 4. na náraz řidič nezareagoval dostatečně včas, tak že chodce ještě podrtil kolama. Jinak na tomto místě se do blízkého podchodu ani nedá dostat a řidič by měl mít prostor před vozidlem neustále pod kontrolou, stejně jako musíte jedním okem čumět neustále i na tachometr.
Problém je, že se střetávají dva světy. Těch co se starají celý život sami o sebe a pokud mají zaměstnance, tak i o druhé a těch závislých (závislá činnost), tedy zaměstnanců. Lidem se pak obecně napříč věší bulíky na nos, že mají odvádět víc, aby následně víc dostali, pokud se penze vůbec dočkají, neb pro její nárok se pravidla ustavičně mění, ale skutečnost je taková, že co se dnes odvede se rovnou i projí a pořád je to málo. A pak bude tedy co?
A o co vlastně komu jde? Jsem rád, pokud si mohu nakoupit stejně kvalitní výrobek pod značkou obchodu za nižší cenu. Otázka by však měla být postavena jinak, jestli za stejnou cenu tentýž výrobek akorát s jiným obalem dodávají výrobci i obchodníkům, nebo třeba i zde pochopitelně zohledňují množstevní marži, což ale není nic co by se dalo někomu vyčítat. Problém je pochopitelně u marží obchodníků napříč, zda-li nejsou nepřiměřeně vysoké, ale zase, nemůžeme jim vyčítat, že vlastní privátní značku prodávají levněji, i kdyby ji náhodou levněji nenakoupili.
Většina přejezdů je koncipována jako past na řidiče. Když se dostanou do situace mezi dvěma závorami uzavření v kolejišti (pomiňme teď, jak se tam dostali), tak prostě zazmatkují aby nepoškodili zabezpečovací zařízení, případně vlastní vůz a zapomenou, že hrozí škoda násobnè větší. A ostatní taky koukaj, přitom závoru lze snadno nadzvednout i jednou rukou, jak se nakonec stalo. Také jde většina z nich snadno "prorazit", pokud se přes auto nepřehoupnou sami. Ještě že to tady dobře dopadlo.
Toto je přesně propagandistický škvár. Kolik to muselo dát práce i sestříhat a dát popisky co daná zničená technika stála, možná by k tomu měli připsat i počet mrtvých rekrutů druhé strany, kteří se na to zahynutí v nesmyslné válce "těší" jako kdokoli jiný. Mimochodem, dle těch vyjetých kolejí kolem některé techniky to jsou historicky posbírané záběry..
Tady si myslím veškerá veřejnost myslí své, ale státní zástupce bohužel něco jiného. Poškozený, pokud byl opravdu tak vážnè zraněn měl především vyčkat na příjezd zavolaného lékaře. Za následky si pak bezesporu může sám. A co se týče příčiny zranění, za tu očividně také. Cizí chlap v mém domě co mi bude vyhrožovat smrtí, vážně to státnímu zástupci přijde normální, mám se nechat zabít?
"Na základě tohoto soudního smíru ministerstvo vnitra uznalo, že Babiš byl neoprávněně evidován jako agent StB s krycím jménem Bureš v registračních protokolech s číslem 25085 a že vědomě s StB nespolupracoval."
Jasně, podepsal to omylem a ještě se tím v minulosti chlubil, že on byl ten hodný. Dnes už je to stejně jedno, tehdejší neoprávněně evidovaní agenti dnes mají miliardy a drží lůzu na vařené nudli pod krkem a co víc, ta jim to dnes u voleb ještè hodí. Protože nikdo vám nemůže dát tolik, kolik Vám Bureš může slíbit.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Paní asi neumí couvat. Nápad hoden toho jako nezapojovat poslední vagón.