"Ne, není smyslem tohoto textu moralizovat a je jasné, že k vodáctví nějaké to pivko patří." Jen teda vlastně nic jiného nedělá. Reklama je zjednodušení. Slogan i video. Oboje říká zrychleně: "užijte si vodu(léto)". Nic víc, nic míň. Člověk, kdo v tom vidí/čte "ožer se v lodi", ten musí v reklamě na Pepsi vidět cukrovku. Rozdíl je v tom, že alkohol je pro dospělé lidi a ti by měli mít rozum a dát si panáka až po postavení stanu. A ano, ve videu jsem já. Slogan jsem napsal já. Ne, nejsem výrobce. Stačilo napsat mail, mohl být článek o fous přesnější.
PS: Jak jsem psal výše, jsem ve videu, napsal jsem reklamu, zabalím i lahev, kterou si někdo objedná. Mikroskopický podnikatel, jehož zákaznická báze má průměrně přes 30 let. Je veselé, že vás chytla má reklama na FB s rozpočtem pár tisíc korun a reklamy s rozpočtem desítek milionů korun (Proud, Hanácká, cokoliv s vínem), které zaručeně přinesou zábavu zaměřené primárně na mladé konzumenty vás nechávají klidným. Cool.
Kouzelné je povídání o černím trhu, kterého se (jelikož je nikdo nedozoruje) čili účastí sami profesionální vinaři 😄. Chlapík je výbornej. Připomíná má lobbistu z filmu Děkujeme, že kouříte. Argumentačně je vybaven stejně. Rétorické schopnosti má přeci jen o kus horší. Holt, Hodonín není Hollywood.
Spotřební daň vychází z obsahu alkoholu, nikoliv z koncové ceny. Levné víno je zatíženo stejně, jako víno drahé. On pan vinař je fakt demagog non plus ultra.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
"Ne, není smyslem tohoto textu moralizovat a je jasné, že k vodáctví nějaké to pivko patří." Jen teda vlastně nic jiného nedělá. Reklama je zjednodušení. Slogan i video. Oboje říká zrychleně: "užijte si vodu(léto)". Nic víc, nic míň. Člověk, kdo v tom vidí/čte "ožer se v lodi", ten musí v reklamě na Pepsi vidět cukrovku. Rozdíl je v tom, že alkohol je pro dospělé lidi a ti by měli mít rozum a dát si panáka až po postavení stanu. A ano, ve videu jsem já. Slogan jsem napsal já. Ne, nejsem výrobce. Stačilo napsat mail, mohl být článek o fous přesnější.
PS: Jak jsem psal výše, jsem ve videu, napsal jsem reklamu, zabalím i lahev, kterou si někdo objedná. Mikroskopický podnikatel, jehož zákaznická báze má průměrně přes 30 let. Je veselé, že vás chytla má reklama na FB s rozpočtem pár tisíc korun a reklamy s rozpočtem desítek milionů korun (Proud, Hanácká, cokoliv s vínem), které zaručeně přinesou zábavu zaměřené primárně na mladé konzumenty vás nechávají klidným. Cool.