Přesně tak na celou republiku by stačily 3 atomovky 1 na prahu a 2 na atom elektrárny a zbytek se dorazí sám a bez energie se republika zhroutí sama a kdyby sme je chtěly sestřelit tak by stejně k atom výbuchu došlo tak že nevím nad kterým státem by sme ty atom sestrelili to by nám všem pěkně poděkovali takže jedině jednat jiná možnost neni
Jediná šance je nasypat to na rusáky jako první. Ale na to NATO nemá odvahu, nebo rozum... Nejhorší je srážka s blbcem, zde s rusákama...
Tyhle spekulace vydavany za pravdu jsou k nicemu.Realita je takova, ze valka s nejvetsi pravdepodobnosti vymenou uzemi za mir skonci, ale o jak velky uzemi pujde a kdy k tonu dojde, nemuze dneska nikdo tusit.
Rusové budou mít ohromně rozjetý zbrojní průmysl, že by se jim chtělo přestat obsazovat UK? Možná na chvilku jako trik, aby se zbytek UK a západ ukonejšil. Potom dobudou zbytek UK. A možná zkusí zabrat salámovou metodou i Moldavsko, popř. pobaltské státy - záleží, v jakém stavu bude EU, USA a celková geopolitická situace - zejm. Čína - pokud by rozpoutali válku v jihočínském moři, na podporu UK by už Američané neměli sílu...
Nyní má Izrael morální právo na jakýkoliv zásah proti Hamásu v Gaze, a nikdo mu nemůže vyčítat že budou i civilní oběti...!
Hamás tradičně příšerně lže a přitom se pod turbanem vysmívá zejm. zpitomělé Evropě do obličeje. Ať pomoc do Gazy posílají muslimské země (SAE, atp.), proč Evropa? - která stojí na židovsko-křesťanských základech a proti nájezdům výbojných muslimů vždy (tedy dříve) bojovala? Je mi líto izraelských vojáků, kteří zbytečně zemřou při pozemní operaci. Ideální bylo celou Palestinu odstřihnout od všeho a udělat z ní zemi "nikoho", bez bojů. Ono - stejně víc jak polovina palestinců sympatizuje s Hamásem, možná 80%, nic dobrého od nich nevzejde, zájem o mírové řešení z jejich strany byl vždy nulový, takže...
Při zachování pisoárů by z toho ženy v žádném případě neprofitovaly. Pisoáry jsou pro ženy nepoužitelné, akorát by se jim rvali do kabinek ještě muži. Jediné rozumné je přidat ženám kabinky - muži i podle těch vašich propočtů mají dejme tomu kabinek stejně a pisoáry navíc. A to muži nemenstruují...
Snažil jsem se to napsat co nejvíce polopaticky, přesto bohužel nepochopeno. Zkusím to jinak: O pisoáry nejde 😉 Jde o to, že když je běžně obsazena 1 nebo spíš žádná kabinka u chlapců, tak jsou 3 - 4 kabinky nevyužité = prostor pro minimálně 3 dívky, které by si mohly dojít na WC a nestát frontu...
To jste na hrozném omylu, čekal byste na kabinku tak, že byste se nedočkal. Holt by se chodilo na záchod o hodinách. Už teď se to moc o přestávce nestíhá. Asi to nevíte, ale holky chodí jen do kabinek a čtvrtinu z měsíce tam tráví poměrně hodně času. Ono zbavit se té krve, aby někam neprosákla, a nebyla cítit, je poměrně problematické. Jste asi taky ta generace, co jsme si ji vychovaly špatně, když jsme vám tvrdily, že si jdeme na záchod přepudrovat nos, místo, abychom vám popravdě sdělily, že si musíme vyměnit vložku, mnohdy i spodní prádlo, a ještě zamaskovat případnou nehodu...
Nesouhlasím - reálný příklad: Škola, kde studují 2/3 dívek má na WC 6 kabinek, hoši mají 6 pisoárů + 4 kabinky - které bývají minimálně obsazené. Tzn. pokud by společné WC obsahovalo 10 kabinek a 6 pisoárů - provoz by se urychlil, z čehož by benefitovaly zejm. dívky. Nebo třeba O2 aréna a podobné multifunkční stavby - jednou tam vystupuje zpěvák = přijde hodně žen, jindy se koná sportovní akce = přijde více mužů, takže i zde mi dávají společné toalety velký smysl, samozřejmě pisoáry pořádně oddělit od kabinek...
10/10
Posledni otazka je nesmyslna, neni urceno, ze ktere strany se na motor divam.
Ano i ne. Vzhledem k tomu, že v evropě jsou nejrozšířenější auta s motory napříč a manuálními převodovkami - většinou dvouhřídelovými, řešení je snadné: Aby se kola spolu s diferenciálem točila vpřed (tzn. ve směru hodin), musí se předlohová hřídel točit v opačném směru. A v opačném směru vůči předlohové hřídeli se točí hlavní hřídel (tedy ve stejném, jako kola, poloosy a diferenciál) - tedy i klikový mechanismus motoru.
Pěkná holka, taky bych čuměl, kdybych ji viděl😁 kdo by ne. To bych musel bejt divnej, abych se nepodíval na pěknou holku. Mrkněte YT je tam holčina asi stejného věku a taky blond. Jmenuje se Angelica Larsson. Ve Švédsku jezdí s kamionem a všichni víme, jaky tam jsou zimy. Převáží bagry, sama si s nima najíždí na plataky, sama si dokáže vyměnit rezervu, dělá si na kamionu běžný údržby atd. Fakt perfekt. 😉👍
Angelice je 32 nebo 33 🙂
Zamková nebo betonová dlažba je ideální do naši vlasti. Když jsou schopni jednu ulici během jednoho roku 3x rozkopat, tak pro ekonomičnost super, rozebrat, poskladat a tak dokola. To se nedělá pro lidi, ale aby to měli jednodušší při tom věčným rozkopavanim.
Také považuji zámkovou dlažbu za optimum. Asfaltové povrchy se často potýkají s tím, že pokud se v něm časem vytvoří prohlubně bez odtoku, tak se v nich mnohem déle drží voda či led. Skrz zámkovku se voda časem vsákne, louže v asfaltové prohlubni se může jen odpařovat.
přečtěte si článek pozorněji-Teplátor pracuje s teplotami out vody max.200 st.C a to vám bohužel turbinu s generátorem el.energie neroztočí,ale za to vyhřeje středně velké město-tečka.😂
Když sověti už před 60 roky provozovali ledoborce na jaderný pohon - s malou parní turbínou, neměl by být problém mít v teplárně u každého min. krajského města malou jadernou elektrárnu - samozřejmě vč. systému protivzdušné obrany. Něco za něco...
Tohle by byl krok zpět - produkce pouze tepla bez výroby elektrické energie. Už nyní fungují paroplynové elektrárny / teplárny. Žádný velký zdroj, který nepracuje na principu kogenerace by neměl být povolen. Byla by obrovská chyba i vůči životnímu prostředí ignorovat výrobu el. energie - protože zejm. v zimě jí bude nedostatek, jelikož se masivně instalují tepelná čerpadla a nastupují elektromobily, které v zimním období mají výrazně vyšší spotřebu energie (až o 30%).
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Pana Rotbauera dlouhodobě obdivuju - kolik toho stihne a samé velmi záslužné aktivity.
Před pár roky jsem na Tomáše upozornil organizátory Legiovlaku.
Pánové Lahoda a Mareš - opět skvělá práce, super. Je to napínavé :-)