Nevím, podle mě je nejlepší fullhybridní Kuga dává daleko větší smysl. Stojí zhruba stejně, jako vrcholný diesel. Nabízí se s pohonem všech kol. Já osobně bych si SUV předokolku nejspíš ani nekoupil. Nedává mi to smysl. Kuga FHEV je úsporná, pravděpodobně vcelku blbuvzdorná a spolehlivá. A navíc když jsem to porovnoval cenově s mnohými opěvovaným (btw. nechápu proč) Hyundai Tucson, tak mi to přišlo podobné a tudíž bych bral Kugu. Pro mě osobně je asi po takových těch běžných požadavcích na auto nejdůležitější, aby dobře jezdilo a dobře se mi řídilo. Málokteré auto tohle umí tak, jako Ford. A nezdají se mi nikterak drahé. Ve srovnání s tím, co bych si koupil.
Jo a stačila by mi v pohodě nižší výbava Titanium, podobně jako tomu bylo třeba kdysi u Mondea.
Já osobně bych koukal spíše po běžné C4 s VTi nebo 1.2 Puretech. 2.0 HDi je super, ale podle mě spíš do větší C5. Na 1.6 HDi si nechám zajít chuť. Jinak dvojková C4 byla podle fajn, obyčejné auto. Pokud bych nehledal něco vyloženě řidičského (jako Focus nebo Mazdu 3), tak C4 by určitě na seznamu byla. Raději něž nějakou tu korejskou hovadinu, auto od tradiční evropské automobilky.
Tak mě se Fiesta vždycky líbila a tahle generace není výjimkou. Výborně vyladěný hatchback, v aktuální generaci šel nahoru pociťovanou kvalitou interiéru i v dalších ohledech. Souhlasím, že malé Fordy vždy skvěle jezdily. Na tom se nic nezměnilo. To že je dražší než byla a možná i než většina konkurentů, si myslím, že je opodstatněné. Nicméně bych se Vás pane Jeřábek chtěl zeptat, zda se tento motor, jak jste sám napsal, ještě to starší provedení litrového EB liší od té modernější verze. Jako je pravda, že nejste jediný novínář, který s tím jezdí s poměrně vysokou spotřebou. Na druhou stranu mám zkušenosti s aktuální generací Focusu kombi a právě tou novější verzí tohoto motoru. Zkušenost cca 20 tisic km a průměrné spotřeba na delších trasách (např. do Itálie) převážně po dálnici rychlost těch 130-140 dálnice, jinak vesměs svižnější (nikoliv agrasivní), ale plynulejší jízda po silnicích nižších tříd, běžná akcelerace pod zátěží, byť ne pořád a celkový průměr 5,4 l/100. Běžný příměstký provoz kolem 5-6, bez výraznější snahy "jet na spotřebu". Jen relativně plynulá jízda se se tam svižnější akcelerací. Podotýkám je to větší Focus se základním motorem (74kw/100 koní, 170 nm). Připadá mi dynamicky dostačující, samozřejmě větší 1,5 by byla určitě živější. Chci ale říci, že zkušenosti mé s tímto motorem, který rozhodně šetřím jen za studena, neodpovídá zkušenostem novinářů co se spotřeby týká. Jsem si ale celkem vědom toho, že asi jezdím plynuleji a více brzdím motorem, než většina novinářů.
Mě jenom zajímá, zda Ford bude jezdit jako Ford. Tedy velmi dobře nebo zda bude jezdit jak žebřiňák od VW. No stejnou otázku budu mít i na fungování ovládacích prvků. Bude mít stejně debilní spojku od VW? Omlouvám se lidem, kteří z nějakého mě nepochopitelného důvodu mají rádi produkty německého koncernu, ale bohužel taková je má zkušenost s oběma vozy dosavadních generací. Nové jsem neřídil. Podvozkově je Ford býval Ford na míle vzdálen, v pozitivním slova smyslu. Zatímco Ford měl torzku odpruženou pružinami, s velmi dobře sladěními s tlumiči. VW nabídl velmi špatný jízdní projev, daný zejména tuhou zadní nápravou odpruženou listovými péry. Také chod spojky byl u VW dosti podivný, takový on/off. Jestli takto bude jezdit nový Connect, tak budu hořce zklamán. Nebude to zkrátka Ford.
Už v názvu článku je chyba. Nejedná se o Tourneo, ale o Connect. Tourneo je označení několika zcela různých velikostí aut, tady se jedná o typ auta Connect. Protože z Caddy bude zcela jistě odvozen i obdobný Transit Connect. Takže tím novým Fordem od VW není ani Transit, ani Tourneo, ale Connect.
Evidentně nevíte, jak funguje označování modelů dodávek u Fordu. Všechny dodávky jsou buďto Transit nebo Tourneo. První je dodávka, druhé pak osobní varianta. V tomto případě buďto Transit Connect či Tourneo Connect, podle varianty.
U elektromobilů dává smysl pouze malé vozidlo do města (typu: Škoda Citigo, Fiat 500), i když zatím pochopitelně ne ekonomicky. Škoda Enyaq a podobné nesmysly jsou do města příliš velké. Jako pohon rodinného či manažerského vozu, je vhodnější vodík. Když samozřejmě pomineme to, že vodík dnes asi málokoho zajímá.
Nikdy jsem nepochopil, proč je Octavia řazena do střední třídy, když je to technicky auto nižší střední (je to v podstatě Golf, podvozkově, motory,atd.) a Superb do vyšší střední (je to v podstatě Passat, pokud jde o podvozek, motory, atd.). U "Supa" možná trochu ano, je opravdu prostoný, ale vnějšími rozměry nepřevyšuje auta střední, např. Mondeo či Insingnii a je menší než BMW 5 či A6 nebo E-klasse. To by pak měla být řazení i jiná auta. U Octavie jsem to nechapal vůbec, jelikož nebývala vždy ani nejprostornějším autem nižší střední a ani vždy neměla delší rozvor, než Golf. Tím nechci tvrdit, že to jsou špatná auta, ale myslím si, že jsou snad jen trochu přeceňovaná. Nicméně je to jen můj osobní názor.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jsem si jistý, že severokorejské letectvo by hravě porazily i vzdušné síly AČR.
1 odpověď