"Situaci by mělo pomoct vyřešit dokončení menšího „městského“ a většího „pražského“ okruhu."
Akorat, ze vubec. Stane se presne to, co je uvedeno v poslednim odstavci. O tzv. indukovane poptavce se v doprave vi jiz 90 let a jeste se nestalo, ze by vice silnice vedlo k klidnejsi doprave.
Ostatne, totez se stalo s tunelem Blanka. Z zacatku tunel opravdu vedl k zlepseni, avsak do par let se ten trend obratil.
Holt poddimenzovana MHD, pretizene (ci v nekterych smerech chybejici) linky S a naprosta absence regulace OAD se konecne zacinaji projevovat. Spojte to s pristupem pani Ivety, ktera jezdi podel linky metra B autem namisto toho, aby ji vyuzivala (a ze takovych budou desitky tisic) a kalamita je na svete.
Schvalne, kdy nekoho napadne postavit druhe patro Spojky ci Magistraly.
Hodne nepopularni nazor, ale coz: Co takhle najet na severskou kolej a kazdy dalsi byt jez by osoba (at uz fyzicka ci pravnicka) vlastnila zatizit masivni dani z nemovitosti? Tak vysokou, aby se jednoduse nevyplatilo vlastnit vic nez jednu nemovitost k bydleni? Zaroven by se prodej takto zatizenych bytu mohl osvobodit od dane z prodeje nemovitosti. To by dle meho byl vcelku solidni podnet k prodeji "investicnich" bytu.
Jestli jsem pochopil spravne, co delaji:
1) prodavaji pristup do platformy, ktera 1:1 simuluje realne obchodovani a 2) pokud nektery z tech fiktivnich obchodu je dost zajimavy, tak ten obchod zreplikuji v realu a o zisk z tohoto obchodu se nasledne podeli s virtulnim obchodnikem jez s timto obchodem prisel na jejich paltforme.
Je to tak?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A co si nejdriv proc jsou v ztrate, hm? Ale ne, to by vyzadovalo nejakou cinnost, tudiz je lepsi ukazat svou ignoranci a placnout nesnasenlivy zblept. smh