Holt poddimenzovana MHD, pretizene (ci v nekterych smerech chybejici) linky S a naprosta absence regulace OAD se konecne zacinaji projevovat. Spojte to s pristupem pani Ivety, ktera jezdi podel linky metra B autem namisto toho, aby ji vyuzivala (a ze takovych budou desitky tisic) a kalamita je na svete.
Schvalne, kdy nekoho napadne postavit druhe patro Spojky ci Magistraly.
Hodne nepopularni nazor, ale coz: Co takhle najet na severskou kolej a kazdy dalsi byt jez by osoba (at uz fyzicka ci pravnicka) vlastnila zatizit masivni dani z nemovitosti? Tak vysokou, aby se jednoduse nevyplatilo vlastnit vic nez jednu nemovitost k bydleni? Zaroven by se prodej takto zatizenych bytu mohl osvobodit od dane z prodeje nemovitosti. To by dle meho byl vcelku solidni podnet k prodeji "investicnich" bytu.
Jestli jsem pochopil spravne, co delaji:
1) prodavaji pristup do platformy, ktera 1:1 simuluje realne obchodovani a 2) pokud nektery z tech fiktivnich obchodu je dost zajimavy, tak ten obchod zreplikuji v realu a o zisk z tohoto obchodu se nasledne podeli s virtulnim obchodnikem jez s timto obchodem prisel na jejich paltforme.
Je to tak?
Proč se začalo budování dalších silnic ukazovat jako omyl.
Jak princip dopravní indukce dokazuje, že čím více nového asfaltu do českých měst vylijeme, tím víc dalších aut tam přitáhneme.
Proč elektromobily nejsou řešení, zato kvalitní hromadná doprava a infrastruktura pro cyklisty a pěší ano.
Konecne! Konecne nekdo zacina mluvit o tom, co svetova velkomesta uz par let vi. Tak snad z toho neco bude.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Do roku 2050 - 70 let pote, co poprve vysokorychlostni vlaky vyjely v Evrope. A skoro 90 (!!!) let pote, co poprve vyjel Shinkansen v Japonsku. To je super zalostny vykon.