Takový ty levný navoněný konzumní lihoviny pro slintáky ze čtyřek cenových už jenom ze zásady nepiju. Griotka, zelená, tuzemák, levná vodka, režná, fernet, borovička, kupovaná slivovice... brrr... to je jistým znakem človběka, co se chce levně ožrat, že do sebe lije takovej humpl. Rum, whiskey, bourbon, cointreau, metaxa, to si naopak dám rád, když už teda jednou za čas sáhnu po tvrdém alkoholu. Jediné, co z toho levnějšího jsem schopen někdy ještě přelouskat, tak myslivec.
Zkuste nekdy kvalitni italsky fernet. To je neco jineho nez nas lak na rakve.
Redaktoři SZ si dali práci a potvrdili to, co ví každý, který po Praze jezdí nebo Prahou projíždí. Nad vším bdí a vládne Hřib, který posílil tím, že se stal předsedou Pirátů a snad jim pomůže k vygumování z vrcholné politiky. Je nepochopitelné, co mu prochází už od primátorování. Odmítá veškerou zodpovědnost za průšvihy, včetně všech výhonků Dozimetru.
Jenže.
Ve skutečnosti za to může Fiala, který přinutil spícího primátora Svobodu k vytvoření pražské koalice na základě vládního půdorysu. Pan Zajíček, který vyjednal koalici jinou, bez Pirátů, dostal jako náplast šéfování Hospodářské komoře. Takže někteří Pražané za to , co zvolili, trpí po zásluze. Nevinní nevoliči této magistrátní sebranky a ti, kteří jen projíždějí, trpí, bohužel, s nimi.
Je uplne sumak, kdo na te zidli sedi. Doprava v Praze bude stat za pendrek do doby, nez dojde k masivnimu posileni zvlaste molejove hromadne dorpavy a nez se aktivne zacne omezovat OAD.
"Situaci by mělo pomoct vyřešit dokončení menšího „městského“ a většího „pražského“ okruhu."
Akorat, ze vubec. Stane se presne to, co je uvedeno v poslednim odstavci. O tzv. indukovane poptavce se v doprave vi jiz 90 let a jeste se nestalo, ze by vice silnice vedlo k klidnejsi doprave.
Ostatne, totez se stalo s tunelem Blanka. Z zacatku tunel opravdu vedl k zlepseni, avsak do par let se ten trend obratil.
Holt poddimenzovana MHD, pretizene (ci v nekterych smerech chybejici) linky S a naprosta absence regulace OAD se konecne zacinaji projevovat. Spojte to s pristupem pani Ivety, ktera jezdi podel linky metra B autem namisto toho, aby ji vyuzivala (a ze takovych budou desitky tisic) a kalamita je na svete.
Schvalne, kdy nekoho napadne postavit druhe patro Spojky ci Magistraly.
No.....se mi líbí, jak plánovači v Bruselu věří, že každý bude stát na svém místě a ochotně plnit, co klimatický zákon káže. To je ovšem iluzorní. Takový vnucený, direktivní systém, který chce mít vše pod kontrolou, se nakonec zvrtne v to, že lidé jeho požadavky obcházejí, odbývají, že převládne šlendrián, předstírání, vyprázdněné rituály, jak bylo typické pro komunismus....
Nu což, v komunismu jsem se narodil, dospěl, a jak to tak vypadá, aj v něm umřu. 😉
Cetl jste ten clanek? To neni o planovacich v Bruselu. Tohle jsou kapitalisti v podobe bank a investoru 🙂 To nema s nejakymi byrokraty cokoliv spolecneho.
Zase jeden liberální článek...O co, že bych u autora nalezl v historii článek, že THC a další drogy mají být povolené...
Je otázkou jestli jsou dražší odvykačky, nebo jestli po vzoru USA je dražší to, že 20% občanů bere psychofarmaka a konzumuje nějakej způsob terapeutické pomoci.
Ona ta honba za efektivitou taky nemusí skončit přesně podle statistik a je to sice smutné, ale pro spoustu lidí je alkohol společenským motivátorem. Chápu, že zpovykanému ultralevicovému novináři to přijde divné, ale lidi z fabriky nepůjdou do kavárny srkat soya latte a diskutovat o právech mimozemšťanů. Budou ti lidé zdravější, když budou sami doma, sice střízliví, ale v depresích?
Jaká je vůbec motivace v lidské existenci, když si nemůžu dát sladké, protože to není zdravé, nemůžu si dát alkohol, když si dám vodu, tak nemůžu ani brčkem, jenom budu chodit do práce a vytvářet zázračné hodnoty. Výlety jsou zbytečná doprava, to je neekologické...a když už se sejdu s ostatními, tak si sednem při vodě a za bujarého jásotu si ogrilujem lilek. (maso je zbytečné CO2 pro planetu). Děti samozřejmě člověk taky mít nebude, protože zrovna on je zodpovědný a planeta je přelidněná...
Nechci znít jako člověk, co má radost jen ze žrádla a chlastu, ale co na tomhle ideálním, dlouhém a zdravém životě by si člověk vlastně měl užít? Že bude mít na náhrobku možná o něco vyšší číslo, než člověk vedle?
Život se neměří počtem nádechů, ale počtem chvil, které vám vzaly dech. A aspoň pro mě většina těch chvil obnáší něco nezdravého, žádná dobrá historka nezačíná slovy: "To jsme tehdá jedli salát..."
Nikdo ani nechce, aby "lide z fabriky" chodili pit "soya latte". Ale misto toho, aby dany delnik sel po smenne do hospody a dal 15 piv, by bylo daleko lepsi - jak pro samotneho delnika, tak pro jeho rodinu, jeho zamestnavatele a i stat - aby si po praci zasel s partou zasportovat. Nebo si neco precetl. Nebo jakoukoliv dalsi moznost rekreace jez nezahrnuje alkohol.
K te depresi. Pokud ma clovek deprese, tak je nemocny a ma jit k lekari tj. psychiatrovi. Ne je utapet v alkoholu, coz je nejhorsi mozne reseni.
Vylety vlakem jsou naopak velmi ekologicke.
Nahodou, pokrmy z lilku, a ostatne vse z vegetarianske a veganske kuchyne, jsou super-chutne pokud jsou pripraveny spravne. O tom, ze jsou nasobne zdravejsi se netreba zminovat. A ano, klidne na grill hodte i nejaky steak. Ale bohate postaci jednou tydne.
A tak by se dalo pokracovat dal. Ostatne, to, co se v poslednich letech navrhuje v oblasti vyzivy s ohledem na omezovani CO2 je v podstate navrat k strave jiz jedli nasi praprarodice. Prevazne vegetarianska, misty veganska, strava s masem jednou max. dvakrat tydne.
Až bude baterie, která se do plna nabije za 5 minut (tedy za dobu, kdy natankuju a zaplatím za plnou nádrž), která bez výměny a zhoršení kapacity vydrží 200 tisíc kilometrů, elektroauto bude stát stejně , jako srovnatelné benzínové a elektřina vyjde levněji než LPG, tak to budu považovat za opravdový pokrok a elekteomobilita pro mě začne být konečně zajímavá a přínosná.
Auto 93% casu stoji nevyuzite. Kdyz uz je vyuzite, tak 40% cest uskutecnenych danym vozidlem je kratsich nez 5km. A temer vsechny vzdy jen s jednim pasazerem.
Pokud je vubec potreba na pokryti teto potreby automobil, muze to bez problemu byt dnesni elektromobil.
Ano, někdo se rozhodne sbírat zbraně, potud je to ještě v pořádku. Co ale začnete říkat na to, že si k těm zbraním začne sbírat i výrazně větší množství nábojů? Taky v pořádku, nebo je to varovný signál a mohla by někde vyskočit varovná kontrolka? Sám vlastním zbrojní průkaz, dvě zbraně a ke každé z nich mám max. 3 balení nábojů a to jen proto, abych nemusel platit dražší náboje na střelnici.
Ja jsem an tom podobne. Ale exituji lide, kterym 3 baleni naboju staci tak na deset minut na strelnici 🙂
Článek více vychvaluje policistu, než aby hodnotil jak je možné, že si u nás někdo pořídí několik zbraní a větší počet munice. Takové koníčky by zákon vůbec neměl umožňovat. Jak je také možné, že stát nebo policie neevidují jaké zbraně kdo vlastní a proč není zákon, jaké zbraně a kolik může soukromá osoba vlastnit.
Uvádí: zadím není podezření na snahu spáchat trestný čin. Takové podezření není téměř nikdy, dokud ho pachatel nespáchá.
Samozrejme, ze PCR eviduje jake zbrane kdo vlastni. K koupi drtive vetsiny palnych zbrani potrebujete primo povoleni vydane PCR. Zbytek sice muzete volne koupit, ale musite danou zbran nasledne na PCR prihlasit.
Opět vykácíme zeleň a místo ní postavíme železobetonová monstra. Co na tom, že už tak přehřáté centrum se ocitne v létě v rozžhaveném kotli. A to nepočítám úžasnou dopravní dostupnost a ještě větší přetíženost dopravy. Jako by nestačil úžasný pirátský nápad s navrácením tramvají na Václavák a dalším zbrzděním dopravy po magistrále, která je už dnes ve špičce jako parkoviště. Mě by zajímalo, kam na ty nápady chodí a co za tím vězí.
Jakou zelen? Pokud neco, tak se naopak do prostoru zelen dostane 🙂
A co se magistraly tyce, tu je treba zrusit co nejdrive. Nebo aspon zuzit na jeden, maximalne dva pruh(-y) v kazdem smeru.
Hodne nepopularni nazor, ale coz: Co takhle najet na severskou kolej a kazdy dalsi byt jez by osoba (at uz fyzicka ci pravnicka) vlastnila zatizit masivni dani z nemovitosti? Tak vysokou, aby se jednoduse nevyplatilo vlastnit vic nez jednu nemovitost k bydleni? Zaroven by se prodej takto zatizenych bytu mohl osvobodit od dane z prodeje nemovitosti. To by dle meho byl vcelku solidni podnet k prodeji "investicnich" bytu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A co si nejdriv proc jsou v ztrate, hm? Ale ne, to by vyzadovalo nejakou cinnost, tudiz je lepsi ukazat svou ignoranci a placnout nesnasenlivy zblept. smh