Tak to je vrchol zoufalství.🤦🏼
Jako dlouholetý Škodovák ( 25 let několik vozů i modelů převážně RS a nyní už jen Superb Sportline TSI 206 kW ) značku opouštím. Nové modely se mi opravdu nelíbí a za cenu za jakou se vrcholné verze prodávají koupím u konkurence podstatně lepší a hezčí vůz.
Bohužel, jinak to nejde.☹️
Tahat přívěs za elektromobilem je zhovadilost. Kdyby raději výrobce uvažoval o tichých šoupacích dveřích, aby uživatel nerušil v kempu, použitelné kvalitní úpravě na spaní a spolehlivém zabezpečení a varováním aby vás nepřekvapilpožár ve spánku !!
To neni zhovadilost - to je nutnost. Jen na tom přívěsu musí být dieselagregát.🤣
Čekal jsem na něj a chtěl jsem si ho koupit. No a nyní velké zklamání. Auto se mi vyloženě nelíbí - zadek kopíruje Hyundai a ten odporný tablet co trčí z palubovky a o obrovské páce převodovky pod volantem ani nemluvím.☹️
Mě jako zákazníka s tímto modelem Škoda ztratila. Koupím podobné auto u konkurence.
Vtip je v tom že VW a Škodovka už takové auto vyráběli. eUP a Citygo byly elektromobily které byly ze začátku za 430 tisíc!
Tohle je citace z wiki:
“ Na začátku roku 2019 byla představena plně elektrická verze Citigo-e iV, která na podzim 2019 nahradila ve výrobě verzi se spalovacím motorem. Na podzim 2020 Škoda ukončila prodej elektromobilů Citigo, byl o něj příliš velký zájem.”
Byl o něj takový zájem že za měsíc ho zdražili nás 550 tis. Ale i přes to ho lidi chtěli.
Jenže VW a Škoda řekli “NE” my lidem nechceme prodávat elektromobily které chtějí my jim radši budeme nabízet elektromobil který nechtějí a bude drahý a potom s klidem můžeme říkat: “o elektromobily není zájem chceme buď dotace nebo zrušení zákazu spalovacích”.
A přesně tak to dopadlo!
To ze Citigo-ev bylo velmi úspěšné a výdělečné auto potvrdil několikrát šéf škodovky například v rozhovoru ba ČT24. Dokonce to tak řekl několikrát na přímý dotaz reportérky!
Takže není pravda jak se šíří po internetu že je museli dotovat.
A kdo ty v Evropě nejvíc brečí? VW a Škoda. Přesně ti co účelově dělají všechno proto aby ukázali svoji neochotu vyrábět eauto. I když ho vyrobit umí! Když by chtěli už 5 let jsou v zisku s jedním modelem EV ale místo toho začali dělat obrovský SUV krabice tak drahý aby je lidi nechtěli kupovat.
Kdo považuje Citygo nebo UP za auto? A za cenu 430 tis?
To je jako kdybych měl nosit dětské slipy od Prady které mě budou tlačit vepředu a zařezává se zezadu jenom proto, že to chce někdo jiný.🤣
Panečku - to je blbost.🤦🏼
To je pokrok.🤣🤣
To jsou parametry aut hluboko před rokem 2000. 20ti palcová kola a 250kW jsem měl v Octavii první generace s motorem 1,8 20V turbo ( původně 132 kW ). Za 5,5 s z 0 na sto uměla taky a max rychlost se pohybovala o 100 km/h výše - tedy okolo 280 km/h. A bylo to dobré auto na dálnici i na okruh i na vození dětí do školky.😁
A takových vozů tu jezdilo mraky. Ještě lépe na tom byly Seat Leon a Audi A3 s pohonem 4x4 a v základu s motorem 154 a 165 kW.
A toto auta byla nezničitelná. Proháněli jsme je po různých srazech, po Autodromech a člověk jen tankoval a jezdil. Prostě pohoda.
To byl ale ještě svět v pořádku a né nemocný jako teď.
Dobře to hoši z Číny dělají.👍
Takto se ničí konkurence.
Koupíme Volvo, necháme ho vyrábět co nikdo nechce, ještě popíchneme EU aby to uškodilo i dalším a pak to zavřeme a máme volný trh pro sebe.
Není nic co k tomu dodat. Když je EU tak slepá. Tak jen : dobrá práce hoši z Činy.
Takhle se to dělá a funguje to od nepaměti.👍
To zas bude průšvih.🤦🏼
Určitě to nebude špatné auto a své kupce si najde. I vzhledově je 👍 na rozdíl od elektro modelů VW, které jsou opravdu hnusné a nekoupím to už kvůli tomu jak to vypadá.
Ale trhák to rozhodně nebude. Masově o tato auta dlouhodobě zájem neni.
Jako okrajový model k vozům TDi a TSi určitě dobře, ale víc bych si od toho nesliboval.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nikdy. 🤦🏼 Za mě spíše předčasné volby než další dny Fialové tragédie.