Nooo,ono je to taky hlavně ve velké míře o řidičích!!
Taky se říkalo,že 2,2 Hdi 88kW Puma nestojí za nic,a já na ní mám 301 tisíc bez problémů! Vidím denně řidiče služebních dodávek jak se k tomu chovají!!
Jasněže šofér udělá svoje, ale stejní "pitomci" mi jezdí na jiných motorech a ty to zacházení prostě vydrží. A o tom to je. Fakt co teď montuje Stellantis do užitkových vozidel, nebrat ani zanic pokud maté větší nájezdy km ročně.
Profíci od Fiatu si můžou svoje auta nechat, máme jich 5 a většinou jen v servisu. Kulance, nebo záruky neexistují, tak snad dorazí nějaký lepší číňan, který je pošle s prodejem jen do Afriky, tak jako ostatní automobilky.
Souhlasím, nové motory 2,2 MTJ katastrofa. Najedou do 100tis/km a konec.
Staré motory 2.3, které doteď montuje Iveco najedou vpohodě přes 500tis/km bez závady.
Teď tyhle plečky montují do celého Stellantisu dodávek, kdo to koupí zapláče. Máme jich několik a nikdy více. U mě Stellantis skončil díky těmto motorům co nevydrží ani 100.000 km.
"To že Vám auta stojí v prvních dvou letech minimálně 6 mesíců v servisu, neni jejich problém". Pohoda prostě
Aha, paštika poskládaná z toho co zbylo...na jakoukoliv konkurenci v téhle třídě a z těch let u jiný výrobců se to absolutně nechytá v žádném směru. Dobré maximálně pro pamětníky. Je to vzácnost, proto je to drahé a investiční artikl. Auto to dobré není. Svezte se v Jaguaru, BMW 7, jakékoliv lepší Americe a uvidíte.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Pravdě podobne nemáte motor Fiat 2.2 ale PSA on má totiž uplne stejne označení a ten bohuzel po 100 tis.km je po smrti.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Bavím se o vozidlech od roku 2021, proto taky píšu nové motory. Ne o starých motorech Fiat. A jelikož je dnes Fiat PSA, nyní Stellantis, tak je to Fiat motor.
Jinak ano, je to katastrofa a začaly to teď montovat od roku 2024 do všech velkých dodávek (Peugeot, Citroen, Fiat, Opel nově Toyota).
1 odpověď