Mám astru 1.4 T (92kw) hatcback, nájezd 78000km. Zatím jsem s autem velice spokojen. Nevím jak je to v kombíku, ale u hatchbacku je vzadu místa na nohy více jak u konkurecne. Mám 185cm a za sebe si sednu a ještě mám dost místa nazbyt.. samozřejmě je to na úkor kufru ten je u hatchbacku proti konkurenci o něco menší.. ale přeci jen je i tak celkem velký.
Po sklopení zadních sedaček do roviny se v autě dá i spát.. vejde se mi tam celá matrace. (Jako nouzové přespání na akcích je to dostačující). Motor si občas malinko škubne ale převažně v nižších otáčkách při větším zápřahu když motor ještě neni správně zahřátý (samozřejmě vím že se motor nemá trápit za studena, ale občas se tomu nedá vyhnout třeba v krizových situacích) a projevuje se to spíše v zimě když se teploty pohybují kolem nuly.. ale to spíše problém který se týká všech malých turbo motorů.. kamarád má áčkového mercedesa (1.4t) a dělá mu to taky.. a co se týče podvozku ten je za mě povedený. V kombinaci s pneumatikama michelin pilot sport 5 (225/45 r17) je auto pohodlné a pokud chcete tak v zatáčkách drží až neskutečně dobře na auto své třídy..
Takže abych to shrnul. Motor má skvělou dynamiku i ve verzi 92kw (má stejný kroutící moment jako verze 110kw což je 245Nm) akorát od 5000 už dál moc netáhne oproti výše zmiňované 110kw verzi. Na autobahnu jsem z ní vydoloval 238km/h z mírného kopečka. Podvozek je za mě skvělý. Spotřeba se u mě drží v průměru kolem 8 litrů.. jezdím spíse kratší trasy po městě a zrovna na spotřebu moc nejezdím.. ale dálku jsem dal i pod 6. Interiér i exteriér je za mě povedený.
Ještě sepíšu nějaké negativní vlastnosti/zkušenosti abych nepjel jen ódu.. ačkoli to jsou spíše drobnosti a zdaleka nepřevyšují pozitiva..
Odhlučnění od podběhů kol není zrovna nejlepší. A páčky blinkrů mají takový levný "pocit".
A nemám si kam odložit telefon.
Ta "přihrádka" na fotce je opravdu miniaturní a telefon nad cca 5" se tam nevejde, ačkoli se prodává originální držák telefonu s nabíjením místo téhle poličky což je vlastně kryt pojistek.
A ještě jedna známá porucha se týká obrazovky v interieru. Hodně lidí na fórech píší že jim přestal fungovat, tomu se dá údajně předejít používaním nočního módu který tak nevypaluje display. Osobně jsem ale noční mód používal vždy ačkoli bych o tomto problému vůbec věděl jelikož se mi stejně osobně líbí víc. A to je asi tak vše co mě teď napadá. Nechal jsem se trochu unést a kvůli omezení délky textu musím psát takto na dvakrát a mám z toho skoro vlastní článek 😅🤣.
Ale doufám že to někomu pomůže například při rozhodování o koupi.
Nikdy jsem nebyl příznivec Dacie.. Ale tenhle "koncept" nevypadá špatně.
Ze předu a z boku celkem dobrý, ale na tom zadku by chtělo dle mého názoru ještě zapracovat..
A místo litrového tříválce alespoň oturbenou "jednačtyřku" a mohlo by to být zajímavé a řekl bych i dost prodávané kupé.
Ještě by možná byl zajímavý zadní náhon ale tam už by šla nahoru složitost, váha (kardanka navíc), a hlavně i peněžně...
Osobně taky radši do parkovacích míst couvám kvůli jednoduššímu odjezdu atd. Ale pokud parkuji před obchodem a předem vím že nejdu jen pro rohlíky tak parkovat kufrem "ke zdi" jak autor píše je volovina.
Defakto jako celý článek..
Přeji hezký zbytek dne všem kdo ztratili čas čtením článku a nyní se chtějí pobavit nad komentářema 😆
Tak to s mojí GTX 960 4GB musím ještě několik let vydržet.
Jsem na tom stejně taky mám 960..
Ale v novějších hrách ty 4gb začínají dělat problém...
Například ve forze po každém zapnutí hláška málo paměti... ale jinak výkonově to furt ještě celkem slušně zvládá na vysoké detaily což mě taky udivuje, ale je pravda že jí mam přetaktovanou na max co mi dovolila...
Ale stabilních 60 fps už to zdaleka není no..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak ať tam dají reklamy a je klid.. ČT nepotřebuju, nevyužívám, nechci, ale stejně to platím..