Už se těším až se bude jezdit legálně 150kmh ..dnes se na D1 v levém pruhu jede tempo 150+ až se tam pojede legálně 150 bude skutečné tempo 175-190kmh naprosto běžné . Kolik jel ten touran na videu ? muj odhad je v okamžiku nárazu tak 70-90 a pořádná šlupka ..
já měl nehodu v 70kmh, ani jedno auto nebylo sešrotováno jak ty 2 na videu, můj odhad je 130km/h, že jel
2 měsíce nazpět mě antikolizní systém v autě zachránil od toho, abych narazil do auta stojícího v mikro koloně na D1 před sjezdem na D2 ( ta byla vytvořena, protože nějaký blbec se cpe na poslední chvíli, kam nemá), to auto zastavilo náhle, aniž by blikalo varovkama. Já se tomu naštěstí vyhnul, protože mě v autě začal pískat asistent, ale lojza ve Fabii zamnou to do toho posledního auta narval cca v 80km/h a to za mnou jel asi 100 metrů...Moderní asistenti v nových autech mají rozhodně svůj smysl.
tak škodu už způsobil najatý znalec Vorlíček, jenž budovu s cenou 300 míčů doporučí radnici ohodnotit na 650 míčů, to je škoda 350 míčů a tak 10 let v kriminálu a pak bych šel po všech z té kuchyňky. Druhá věc je, proč to Praha furt přihazovala, měla to tomu zájemci, co to nabídnul nechat, stejně by na to neměl a propadla by mu jistina....
Dva úseky z Jundrova do Pisárek o celkové délce 1900 metrů stály zhruba 5,5 miliardy Kč a stavěly se dlouhých 6 let. Kromě té skály to vlastně byla stavba na zelené louce. Z mého pohledu je tato pro brněnské občany extrémně důležitá stavba příkladem, jak by se stavět nemělo a to jak v hlediska termínů tak z hlediska ceny.
6 let za plného provozu není špatný. Jediná ostuda byla teď na konci, kdy to měli dokončeno 2 měsíce a nic tam nedělali. Podívejme se ovšem na to, co těm 6 letům předcházelo ....dědek z Tetčic, kterej tu byl hodně aktivní, ale karma je zdarma a o dvolání prázdné skořápky v podobě nějaké čobolské firmičky, co to protáhla a prodražila o nějakou miliardu
Za mě bych teda spíš preferoval dálnici na Svitavy(43) na severní stranu, odklonit tranzit🤷♂️
Dááááávno měla být🙏🤔💸
ta bude ale vést přes Bystrc a ústit bude u Troubska. Při rozšiřování D1 ke kývalce se s tím už počítá... Někdy se tam snad napojí ta část od České kolem Kuřimi a vlevo od Lipůvky, ale je otázkou jestli ty obchvaty udělají v plném profilu...
Tak okolo Tomkáče se stavilo bleskově, ve srovnání s příšerným tempem oprav na Gajdošce nebo o kousek dál u mostu nad Ostravskou.
protože se musí šetřit. Kdyby shodili most otakara ševčíka a postavili jej znovu, bylo by to rychlejší. Hlavně všechny tyto velké stavby včetně dálnice děla ohla žs a ta tam přesunovala lidi a techniku, takže se něco stavělo a něco jiného zase stálo
Tohle mělo být naopak už dávno. Když už tam to svinstvo musíme dávat, tak ať je to jednak něco kvalitnějšího, jednak něco, kde by vznikla zdravá konkurence. A ne jako dnes, kdy má monopol jeden nenažranec.
přimíchávání biopaliv do phm není už dost let evropskou unijní legislativou vyžadováno, je to naopak česká legislativa kdo na tom trvá, tedy zrušit to jde, ale není politická vůle...
A v čem je bystrý Váš kraj? Dělníků a fyzicky pracujících lidí bude vždycky většina. A pokuď budete na ně pořád plivat a házet špínu, tak se jednou budete hodně divit 😉
kraj, který neustále kydá a stěžuje si, jak se mají špatně, ale neustále dokola si tam volí Babiše a Okamury si za to může sám a raději ho izolovat....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
madam mela asi vysokou skolu zivota 😄 😄 😄 lito mi ji neni, dobre ji tak...