Jak praví klasik... jen se z toho nepo...
Zajímavé jak ta Čina nikomu nevadí, když jde o "konkurenta Škodovce", ale pak je to ta "zlá Čina" když podporuje Rusko. Nevidíme si na špičky nosů. Až Evropa s průmyslem půjde do kytek, tak se bude skuhrat jak to krachuje. ALE. Uvědomme si, jaké mají podmínky na výrobu firmy v Číně, ať státní nebo polostátní a jaké naše, nejen "ona Škodovka",která nejen v ČR živí tisice lidí nejen přímo automotive, ale i služby, které tito lidé využívají. Tak trochu rozumu ....
V době kdy stál Rapid 300 tis, totální holobyt, tak i mzdy byly jinde. Trocha výbavy a Rapid byl cenově jinde. Nebýt akčních Fresh modelů s vybranou výbavou, běžně doplácenou jako to nejnutnější k základu, tak by to žádný prodejní šlagr taky nebyl. I tak, 1.2 tsi 77kw olizovala 400 z té horní strany.
Tady se fňuká... Není to tak o vládách, ale i o jednotlivých lidech. Jsou tady náŕky jak jsou výrobky v EU drahé a Čína je superlevná. Tak to vezměme odzadu. Položka platová, odboráři, dovolené, výhody zaměstnanců, náhrady marodky, příspěvky na spoustu věcí. I to výrobky EU dělá cenové krapet vyšší. Např Karoq cca 700 tis a podobná kategorie nejmenované Činy 650 tis. Diskutabilní je už "jedno je drahé, druhé levné ", ale i takový rozdil staví výrobky doma, co vytváří naše pracovní mista a to se nebavim o dodavatelich,do role "těch zlých". Tak asi tak.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak si dobrovolně snižte platy, pořiďte levné energie, neřešme ekologii, netlačme nesmyslně jen baterkáče, nevydělávejme podporou zbraněmi na konfliktu s Ukrajinou a bude to jinde. Nevidíme si na špičku nosu. Silácké řeči "ať zkrachují".... Za pár měsíců nashledabou na úřadu práce.
1 odpověď