V tom řetězci "vysokých cen" zboží v Evropě si sáhněte sobě do svědomí, za kolok peněz se chodi do práce, kolik stojí energie, kolik nesmysly ala ekopokuty. A že se Čina nadechuje....No aby ne, když ji nechutí utrácet za výrobky z ČR, Evropy dáme takto vydělat a ještě "juuuu jak ta Čina jede". Jooo. Ta zlá Čina co podporuje Rusko, staví nebo rekonstruuje fabriky a obsazuje si trhy....Tak asi tak.
Nebude to i tím, že do auta pro Indický trh nemusí montovat tolik fičurek nařízených Bruselem? Také by mohla mít vliv skutečnost, že to auto se v Indii i vyrábí a tamní náklady budou znatelně nižší.
Asi tak. Taky, byly zde i ony základní výbavy, ale ty měly prodeje v promilích a vždy byly negativně přijaty trhem. Proto se i ony základní a nejvíce prodávané sestavy nechaly s cenou "od" a začínají tam kde začínají. O ceně nákladů na výrobu lepší se nevyjadřovat.
Jenom autor opomnel sdělit čtenářům "maličkost": kompletní baterie pro vozy Škoda a dalsi zminene znacky koncernu delnici montuji z modulú,.které dodává Čína.
Nj.... Čína dostala prostor a zároveň finance od "hladných" po ceně a kupujících "Činu" aby měla finance na obsazení 99% zdrojů surovin na baterky.... Dobře nám tak.....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Za ty peníze mi nedává smysl podporovat výrobu z Číny, tahat ten krám neekologicky přes půl světa. Zároveň, tento portál mít s těmito parametry výkonu, dojezdu... auto z Evropy, nebo ještě k tomu Škodovku, tak to bude kritiky jak to nejede, hučí, nemá dojezd...
1 odpověď